Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Jog

27.5.2010 23:37

Tollasen Jogin meinasin tos piakkoin ostaa ja ois kiva tiätää paljon kulkee jos vaa tukkii hukkaputken eikä ota prikkaa pois? :D Ja jos viel lisäks ottas prikan veke nii paljo kulkis?

Ps. En tiedä näist ite paljon mitään :lol:

28.5.2010 21:39

skode95 kirjoitti:Tollasen Jogin meinasin tos piakkoin ostaa ja ois kiva tiätää paljon kulkee jos vaa tukkii hukkaputken eikä ota prikkaa pois? :D Ja jos viel lisäks ottas prikan veke nii paljo kulkis?

Ps. En tiedä näist ite paljon mitään :lol:

Ei tarviikkaa tietää paljoo mitää. Kunhan ostat vaa mult tän Joogerin ;)

28.5.2010 22:17

skode95 kirjoitti:Tollasen Jogin meinasin tos piakkoin ostaa ja ois kiva tiätää paljon kulkee jos vaa tukkii hukkaputken eikä ota prikkaa pois? :D Ja jos viel lisäks ottas prikan veke nii paljo kulkis?

Ps. En tiedä näist ite paljon mitään :lol:

Ei kule ku ehkä 5km kovempaa pelkäl hukkikse tukkimisel ja huutaa iha vitust. Kaupunkii kyl hyvä, mut ei matkaa. Prikka vekee ni 65-70. Oma kysymys: Mite pääsee helpoite kassuu käsiks, ku oon irrottanu ain boksin, pääseeks alakautta?

7.6.2010 14:05

Jos ja ku ostan sivujalan niin mihin kohtaan se tulee machissa? tarviiko katteisiin tehä reikiä?

8.6.2010 21:00

Kattelin nuita aiempien vuosien Jog R :iä nii näyttäs vaan 1.6 kw olevan teho. Onko nuo sitten markkinoitten laiskinpia skoottereita? Tekeekö vakiona mitään?

8.6.2010 21:02

-Jebu kirjoitti:Jos ja ku ostan sivujalan niin mihin kohtaan se tulee machissa? tarviiko katteisiin tehä reikiä?

riippu vaan minkä sivujalan ostat! :)

8.6.2010 23:07

zokki03 kirjoitti:
-Jebu kirjoitti:Jos ja ku ostan sivujalan niin mihin kohtaan se tulee machissa? tarviiko katteisiin tehä reikiä?

riippu vaan minkä sivujalan ostat! :)

En nyt löydä netistä sitä, mutta Duellin kuvastossa oleva ja ostan tuon kouvolan motobikestä, jos yhtään autto : D

9.6.2010 16:42

morojoo kirjoitti:Kattelin nuita aiempien vuosien Jog R :iä nii näyttäs vaan 1.6 kw olevan teho. Onko nuo sitten markkinoitten laiskinpia skoottereita? Tekeekö vakiona mitään?

Kyllä kulkee vakionakin hyvin. Eihä roxissakaa ole ku 2.0kw ja se painaa huomattavst enemmi. Kiihtyy hyvi ainakii miu mielest vakioksi. Vakioenskoilla e ole mitää jakoa.

9.6.2010 22:00

Minun Mach G lähti paljon äkäsemmin kuin moni muu vakiomopo, prikattoman keeway factinki jätti helposti valoissa.

11.6.2010 11:12

-Jebu kirjoitti:Minun Mach G lähti paljon äkäsemmin kuin moni muu vakiomopo, prikattoman keeway factinki jätti helposti valoissa.


Eihän prikan otto kiihtyvyyteen vaikuta. Pisti vaan silmään. :roll:

11.6.2010 14:04

jerepe kirjoitti:
-Jebu kirjoitti:Minun Mach G lähti paljon äkäsemmin kuin moni muu vakiomopo, prikattoman keeway factinki jätti helposti valoissa.


Eihän prikan otto kiihtyvyyteen vaikuta. Pisti vaan silmään. :roll:

Kyllä se joissakin malleissa vaikuttaa en tiedä tosiaankaan miksi.
Kaverin TKR esim lähti ennen hyvin mut sit se variiattorin kuristin pois niin ei kiihtyny niin hyvin. :|

13.6.2010 14:08

Matas kirjoitti:
jerepe kirjoitti:
-Jebu kirjoitti:Minun Mach G lähti paljon äkäsemmin kuin moni muu vakiomopo, prikattoman keeway factinki jätti helposti valoissa.


Eihän prikan otto kiihtyvyyteen vaikuta. Pisti vaan silmään. :roll:

Kyllä se joissakin malleissa vaikuttaa en tiedä tosiaankaan miksi.
Kaverin TKR esim lähti ennen hyvin mut sit se variiattorin kuristin pois niin ei kiihtyny niin hyvin. :|

Mulla se hukkas "vääntöä" sellai et ylämäet mentii 2 päällä 25 :D Nyt ku on hukkis tukittu vetää iha kevyee. ;)

16.6.2010 14:46

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/59685

Kommenttia mach:in uuesta väristä?

16.6.2010 14:54

-Jebu kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/520447/cat/59685

Kommenttia mach:in uuesta väristä?


Turhan perus? :seko: Niinku ois tarrat otettu pois jogR:n mustasta versiosta. :nörtti:

17.6.2010 17:30

-Jebu kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/520447/cat/59685

Kommenttia mach:in uuesta väristä?

Iha perusnätti musta, toho viel jotai Hebo- tarroi tai muita suht kookkait tarroi ni nami :) Kyl se ain ton keltasen voittaa :lol: