Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

28.4.2010 20:51

Petriii kirjoitti:Voiko joku kertoa missä vilkunrele sijaitsee jogR:ssä? Kiirekiire ;)

Siel takaa mittaristos kii se musta pien mötikkä (:

Jog r viri viri

3.5.2010 22:14

Jos viilaan tost mun jogist pakoputken pään reiän isommaks ni kuink kova ääni siit tulee verratuna vakioon (ja voiks ees pelkän viilaamisen tehä ja näkyyks se ees nopeudes). Ja jos nyt sit viel sattuis tukkii hukkaputken ni kuink kovaa se tulis menee? :roll:

3.5.2010 23:19

Eksovaldes kirjoitti:Jos viilaan tost mun jogist pakoputken pään reiän isommaks ni kuink kova ääni siit tulee verratuna vakioon (ja voiks ees pelkän viilaamisen tehä ja näkyyks se ees nopeudes). Ja jos nyt sit viel sattuis tukkii hukkaputken ni kuink kovaa se tulis menee? :roll:


Ei pitäis olla tuolla pään poraamisella mitään hyötyä mihinkään, ei järkeä. Hukkaputken tukkimisesta onkin sitten jo paljon isompi hyöty.

Jor r hukka putki

3.5.2010 23:35

Täs on yks kuva jogista voisko joku kattoo et onks toi pako putken vieres oleve pikku putki hukka putki?

http://s2.bikewalls.com/pictures/Yamaha ... 24x768.jpg

4.5.2010 12:38

Eksovaldes kirjoitti:Täs on yks kuva jogista voisko joku kattoo et onks toi pako putken vieres oleve pikku putki hukka putki?

http://s2.bikewalls.com/pictures/Yamaha ... 24x768.jpg


taitaa olla katalysaattori

4.5.2010 14:53

latemies kirjoitti:
Eksovaldes kirjoitti:Täs on yks kuva jogista voisko joku kattoo et onks toi pako putken vieres oleve pikku putki hukka putki?

http://s2.bikewalls.com/pictures/Yamaha ... 24x768.jpg


taitaa olla katalysaattori

Katti on kyl putken sisäs :lol: Se on hukkaputki ja siitä hukkaputken päästä lähtee katalysaattorin hapetusjärjestelmän letku.vai mikä vittu onkaa

11.5.2010 20:54

Kulkisiko Mbk machG ilman prikkaa sen 55-60?

13.5.2010 16:47

Meneeks joggerii aeroxin tehari jos ei,niinku on epäilys ni mist saa käytettyi joggeri teharei

14.5.2010 22:02

Eksovaldes kirjoitti:Meneeks joggerii aeroxin tehari jos ei,niinku on epäilys ni mist saa käytettyi joggeri teharei

menee roxin putket

16.5.2010 14:41

Mikäs suutin on vakiona vm.2004 Mach g LC:ssä? Kaasarina Dellorto PHVA 12.

16.5.2010 20:03

Onkos muuten muilla jogin tai machin omistajilla sillä lailla, että kun ajat vaikka lievää alamäkea niin kun mittari menee 60 yli niin skootteri ampaisee kauheeseen menoon? minulla täysin vakio ja näin käy tosi usein ja mittari huutaakin sitten 70 sen jälkeen aika nopeasti kun se pääsee 60 yli.

18.5.2010 16:24

onkohan mahollisesti menny jännitesäädin ja vilkkurele paskaksi ku mulla on akku oikosulussa ja otin akun johot irti ja vilkun ku laittaa päälle nii palaa vaan se vilkku ei siis vilku ja takavalo ei toimi ollenkaa??

18.5.2010 21:39

PuiGe kirjoitti:onkohan mahollisesti menny jännitesäädin ja vilkkurele paskaksi ku mulla on akku oikosulussa ja otin akun johot irti ja vilkun ku laittaa päälle nii palaa vaan se vilkku ei siis vilku ja takavalo ei toimi ollenkaa??


Rele luultavasti kärähtänyt, takavalon polttimo kunnossa?

18.5.2010 21:40

Yline_ kirjoitti:Mikäs suutin on vakiona vm.2004 Mach g LC:ssä? Kaasarina Dellorto PHVA 12.


Katsoin itse kun avasin puolen skotteria. 65 on vakio suutin näissä peleissä.

19.5.2010 14:23

Yline_ kirjoitti:
PuiGe kirjoitti:onkohan mahollisesti menny jännitesäädin ja vilkkurele paskaksi ku mulla on akku oikosulussa ja otin akun johot irti ja vilkun ku laittaa päälle nii palaa vaan se vilkku ei siis vilku ja takavalo ei toimi ollenkaa??


Rele luultavasti kärähtänyt, takavalon polttimo kunnossa?


en oo vielä sitä poltinta kattonu mutta just tota relettä mietin että varmaan menny