Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

5.4.2005 18:14

terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.

5.4.2005 18:16

WaZu kirjoitti:
terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.
ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivulta

5.4.2005 18:16

Red_Lane kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.
ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivulta
sulla onki särä naab.

5.4.2005 18:18

WaZu kirjoitti:
Red_Lane kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.
ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivulta
sulla onki särä naab.
diih.. no vilkasin ton LC:n tarjonnan ja eihän siellä ollu.. mutta luulisin että samanlainen jalka käy kyl nesteeseenkin kun ilmaan

5.4.2005 19:50

Red_Lane kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
Red_Lane kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
terasmies kirjoitti:Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...
Nyt ei millään jaksa. Kyllä se sieltä löytyy.
ainakin omaani löytyy sivujalkoja "Accecories" kakkossivulta
sulla onki särä naab.
diih.. no vilkasin ton LC:n tarjonnan ja eihän siellä ollu.. mutta luulisin että samanlainen jalka käy kyl nesteeseenkin kun ilmaan
eipä käy.

5.4.2005 21:34

ei käy tosiaan, syyläri on tuolla skootterin alla.

6.4.2005 8:40

tietääks kukaan nestejäähymallin vakiorullien painoa?

6.4.2005 9:23

terasmies kirjoitti:tietääks kukaan nestejäähymallin vakiorullien painoa?
sulla on siinä nitron kone eli veikkaisin että ne ois 5,6gr

6.4.2005 11:39

roxissa on 5,4g vakiot, mietin vaan ku mul oli toi leovince zx, nii huusi 4,7g rullilla, nyt on tulossa toi stage 6pro ja sen mukana 4,3g rullat. Mut voi olla että leovince väänsi niin alhaalta että ne 4,7 oli liian kevyet.

Stage6pro on kummiskin aika paljo selkeemmin yläkiekkaputki. No kokeilemallahan se selviää...

jog r

9.4.2005 9:36

Mun kaveri tilas easypartsista Arrow Kompress teharin joka muuten on iha hyvässä alessa. 160 ¤ tehari saa nyt 99 ¤. Paljos sen pitäs rullia keventää ja mitkä on noi vakiorullat? Ku suuttimen se vaihto jo 11 kokoo suuremmaks.

Re: jog r

9.4.2005 11:00

pennicatsy kirjoitti:Mun kaveri tilas easypartsista Arrow Kompress teharin joka muuten on iha hyvässä alessa. 160 ¤ tehari saa nyt 99 ¤. Paljos sen pitäs rullia keventää ja mitkä on noi vakiorullat? Ku suuttimen se vaihto jo 11 kokoo suuremmaks.


kannattaa ihan eka kokeilla vakiosäädöillä miten menee.

16.5.2005 19:49

Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?

16.5.2005 19:50

uppis88 kirjoitti:Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?
Ei oo pienempi, ku Aerox. Kaippa se sopii. Koeajolle vaan.

16.5.2005 20:04

uppis88 kirjoitti:Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?
Ihan hyvä perus skode tytölle. Tääläpäin on kahella tytöllä ks. skode. Helppo käsitellä koska on pienempi kuin esim. Aerox. Kyllä ne yamahan koneet yleensä kestää jos vaan jaksaa ajaa kunnolla sisään ja käyttää hyviä öljyjä.

17.5.2005 14:08

WaZu kirjoitti:
uppis88 kirjoitti:Voisitteko suositella Jogia ensimmäiseksi skootteriksi tytölle, joka kaipaa ihan vaan perusskootteria? Onko se helppo käsitellä? Entä onko kestävä? Onko se paljon pienempi kuin vaikka Aerox sun muut isommat skootterit?
Ihan hyvä perus skode tytölle. Tääläpäin on kahella tytöllä ks. skode. Helppo käsitellä koska on pienempi kuin esim. Aerox. Kyllä ne yamahan koneet yleensä kestää jos vaan jaksaa ajaa kunnolla sisään ja käyttää hyviä öljyjä.
kyllä suosittelisin ensimmäisenä tuota mopoa tytölle..