Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

19.3.2006 16:49

^sami^ kirjoitti:itelä on täsä jog r ekana mopovaihtoehtona, että voiskohan joku laittaa plussia ja miinuksia kyseisestä skootterista

mulla on ollu joggi puolisen vuotta ja hyvin on pelannu!!! Mielestäni todella hyvä scode. Mun kulkee vakiona 50km/h. Ja paksi on hyvä kun sinne mahtuu hyvin kypärä!!! ;)

20.3.2006 18:07

zokki03 kirjoitti:
^sami^ kirjoitti:itelä on täsä jog r ekana mopovaihtoehtona, että voiskohan joku laittaa plussia ja miinuksia kyseisestä skootterista

mulla on ollu joggi puolisen vuotta ja hyvin on pelannu!!! Mielestäni todella hyvä scode. Mun kulkee vakiona 50km/h. Ja paksi on hyvä kun sinne mahtuu hyvin kypärä!!! ;)


Olen kyllä ihan samaa mieltä että hyvä skootteri on. Itellä ollu 2vuotta, eikä mitään ongelmii oo ollu.
Kannattaa ottaa hukkis ja prikka pois ;)

22.3.2006 17:23

MiKaEl89 kirjoitti:
zokki03 kirjoitti:
^sami^ kirjoitti:itelä on täsä jog r ekana mopovaihtoehtona, että voiskohan joku laittaa plussia ja miinuksia kyseisestä skootterista

mulla on ollu joggi puolisen vuotta ja hyvin on pelannu!!! Mielestäni todella hyvä scode. Mun kulkee vakiona 50km/h. Ja paksi on hyvä kun sinne mahtuu hyvin kypärä!!! ;)


Olen kyllä ihan samaa mieltä että hyvä skootteri on. Itellä ollu 2vuotta, eikä mitään ongelmii oo ollu.
Kannattaa ottaa hukkis ja prikka pois ;)


Khyllä!!! ;)

22.3.2006 20:29

Itse laitoin nyt siskon jog-r:n ostoslistalle aeroxin vakioputken josta hukkiksen poistan ym pakolliset säädöt teen saa nyt nähdä miten skootteri tulee toimimaan seuraavat pari vuotta ;)

Yamahan skoottereista pääasiallisesti vain hyviä kokemuksia saanut tähän mennessä kun broidin ex-bw's:llä ajettiin 28000km ilman koneen aukaisuakaan 1tulppa vaihdettiin aikoinaan faijan toimesta ja kuristamaton peli taisi olla pelkästään.

Varsinainen tm testi omasta mielestä skootterin kaikki 6 elin vuotta olivat vaikka loppumetreillä kone oli todella väljässä kunnossa ja tehot harakoilla, mutta täysin ymmärrettävää se oli kun katseli huolto historiaa :D mutta se vain kulki ja toimi kuin kello.

Yllättäävää oli kyllä kestävyys puhallin jäähdytteiseksi koneeksi kenties neste koneiset minarellit sen 30tkm kestävät ilman isompia huoltoja ;)

22.3.2006 20:35

Ajattelinki jo, että onko jarez sortunut aeroxiin, kun aerox topiiccia kattelin.
"kävi ku kello" vauhti tasaista ja varmaa? :D
Onhan se jammu laatumerkki - pianoksi (ei vaa iha hyvä moottoripyörä yms.)

22.3.2006 21:01

Jerekar kirjoitti:Ajattelinki jo, että onko jarez sortunut aeroxiin, kun aerox topiiccia kattelin.
"kävi ku kello" vauhti tasaista ja varmaa? :D
Onhan se jammu laatumerkki - pianoksi (ei vaa iha hyvä moottoripyörä yms.)


no kyllähän se suti ja suorilla kortittoman alla kulki ihan mukavasti mutta ylämäet väljällä koneella olivat jotain ylikauheeta :D ja eripari renkaat tietysti perus sekoitus eli city ja 3tuuman nappula

19.4.2006 16:06

Kertokaapas paljon teillä kulkee kun ottaa kurit eli hukkis tukkoon ja rikka pois!
Entäs oottekos vaihtaneet isompaa pääsuutinta kun kurit pois? entäs rulla,jouset...
Mulla kun mittari näyttää sen 65km/h niin rupee nykimään eli ei vissiin saa tarpeeksi bensaa!
Paljonkos se mittari valehtelee?

19.4.2006 20:13

cpi-90 kirjoitti:Kertokaapas paljon teillä kulkee kun ottaa kurit eli hukkis tukkoon ja rikka pois!
Entäs oottekos vaihtaneet isompaa pääsuutinta kun kurit pois? entäs rulla,jouset...
Mulla kun mittari näyttää sen 65km/h niin rupee nykimään eli ei vissiin saa tarpeeksi bensaa!
Paljonkos se mittari valehtelee?


pelkällä prikan poistolla siskon jogi kiitää mittariin 60-70 riippuen suorasta/alamäestä.

Tulossa on vielä aeroxin kuriton vakioputki,isompi pääsuutin,kevyemmät rullat,15% jäykempi vastapaine jousi ja ne pitäis jo siskolle sitten riittää :D

ja nykimis vaivan helpotus pitäis löytyä pääsuuttimen isontamisella ;) kannattaa myös tulppa ja ilmanputsarin puhtaus tsekata

20.4.2006 19:28

cpi-90 kirjoitti:Kertokaapas paljon teillä kulkee kun ottaa kurit eli hukkis tukkoon ja rikka pois!
Entäs oottekos vaihtaneet isompaa pääsuutinta kun kurit pois? entäs rulla,jouset...
Mulla kun mittari näyttää sen 65km/h niin rupee nykimään eli ei vissiin saa tarpeeksi bensaa!
Paljonkos se mittari valehtelee?


mulla menee mittari tappiin kun oikeen rankasee.
Hukkis tukittu, bettella multivar, viilaa on näytetty pytylle, kannattaa muuten viilata se pakoaukko pyöreeks auttaa aikas kivasti, varsinkin jos ostaa teharin.

20.4.2006 19:29

MiKaEl89 kirjoitti:
cpi-90 kirjoitti:Kertokaapas paljon teillä kulkee kun ottaa kurit eli hukkis tukkoon ja rikka pois!
Entäs oottekos vaihtaneet isompaa pääsuutinta kun kurit pois? entäs rulla,jouset...
Mulla kun mittari näyttää sen 65km/h niin rupee nykimään eli ei vissiin saa tarpeeksi bensaa!
Paljonkos se mittari valehtelee?


mulla menee mittari tappiin kun oikeen rankasee.
Hukkis tukittu, bettella multivar, suutin vaihdettu isompaan , viilaa on näytetty pytylle, kannattaa muuten viilata se pakoaukko pyöreeks auttaa aikas kivasti, varsinkin jos ostaa teharin.

21.4.2006 15:24

onko mitenkään mahollista että siinä on kierrosten rajoitin???

21.4.2006 15:37

minkäs kokoinen pääsuutin muuten jogissa on vakiona?

21.4.2006 15:41

tais olla 65.

5.5.2006 15:19

kertokaas onkos sitä rajoitinta ja missähä paikassa kun tasasella menee 65 tasan ja loivaan mäkeen 75 niin mikä mättää???

5.5.2006 16:15

cpi-90 kirjoitti:kertokaas onkos sitä rajoitinta ja missähä paikassa kun tasasella menee 65 tasan ja loivaan mäkeen 75 niin mikä mättää???

kurit=pakoaukko kuristettu, prikat ja hukkaputki.