Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Yamaha Jog R

21.11.2012 2:43

Millainen CDI, tällainen vai tällainen? Ensimmäisen kuvan versioon se kytketään valko-siniseen (enemmän valkosta) ja toisen kuvan versiossa puna-valkoiseen.

Re: Yamaha Jog R

21.11.2012 15:45

kiitos.

Re: Yamaha Jog R

3.12.2012 3:15

Teillä kellään ollu ongelmaa et vetää kaasarin jäähän ja alkaa röpeltämää helvetisti?

Re: Yamaha Jog R

3.12.2012 9:19

Joo mutta mullase lähinnä booas,ja lopulta veti luistin jäähä ja jäi kaasu pohjaa :D

Re: Yamaha Jog R

3.12.2012 13:02

itellä samaa vikaa ollu talvisin lähti sillä ku laitto vakio ilmanpuhdistimen

Re: Yamaha Jog R

7.12.2012 5:35

Joo o mikähän tossa on ku alko yhtäkkiä tekeen sellasta et jonki aikaa ku ajaa ni sitte booaa ja lopulta sammuu. Sittenku ottaa lämpöseen ja lämmittää tulppaa sytkärille ni toimii taas. Mulla ei tosiaan ole tota pohjakatetta ni olettasin et se liittyy jotenki lumeen...

Re: Yamaha Jog R

7.12.2012 14:20

En tiiä, itellä tuorevoitelu letkussa oli liittimen juuressa pikku reikä niin ei saanu kaikkee öljyy ja sammu ko lämpes tarpeeks.
Mikä tulppa?

Re: Yamaha Jog R

7.12.2012 15:02

Br8hs ja br7hs kumpaakin kokeiltu

Re: Yamaha Jog R

7.12.2012 15:51

Voisko sulla mennä lunta joteki tulpanhatun alle, kaverin roxissa teki tota?

Pistin muute oman vekottime myyntii, tsek allekirjotus ja tulkaa kattelee ;)

Re: Yamaha Jog R

8.12.2012 18:37

Elikkäs tuli eilen vaihdettua sitten nuo läppäventtiilin läpät, vakioiden tilalle malossin hiilikuituset. Kun olin kasannut skoban ja lähin ajamaan niin nopeusmittari ei toiminu enää. Ennenkin mittari temppuillut sen jälkeen ku ollu akku irti, mutta ei se ennen täysin kuollut ole ollut. Mikä neuvoksi siis? :eek: Kaikki muu toimii mutta viisari ei värähdäkkää eikä kilometrit rullaa...

Re: Yamaha Jog R

8.12.2012 19:27

Se ei varmaa niistä läpistä johdu,mutta onkos sulla siinä sähkönen mittarinpyörittäjä vai vaijeri?
Jos se on iha sähkö niin ne johdot kannattaa kattoo mikkä lähtee tulee sieltä etu pyörältä sinne mittarille.Vaijerilla sama homma että onko se poikki jostai,sitä tosin epäilen :)
Lanekitiltä voisin melkein projektiks tuon ostaakki jos ois rahat siihe eikä tarttis autoon säästää :)

Re: Yamaha Jog R

8.12.2012 22:54

Joo itelläkään ei mittari toiminu, tai toimi vähän aikaa.
Se on sähkönen ja sanottiin että puhistaa sieltä eturenkaasta sen anturan se vois auttaa, mutta mulla ei auttanu...
Tai se oli auttanu aiemmin.

Re: Yamaha Jog R

9.12.2012 1:42

Juu en niitä läppiä epäillykkää :lol: pitänee huomen katsella sitä anturia ja johtoja. Mun mielest se oli yltäpäältä jossain vaseliinis ainaki sillo ku nastat vaihettii alle :) outoo vaan et tää lakkas toimimast sen yhteydessä ku oli akku irti niinku moni muukin osa ku läppien vaihtoa varten purkailin.

Re: Yamaha Jog R

9.12.2012 11:10

jep mulla oli menossa ne johot poikki niin mittari viisari hyppi ees taas :D
Ja joissain jog-r:issä on tuo mekaaninen,tai ainakin kaasalaisella on myynnissä vaijeritoimininen pyörittäjä jokeriin :) tiedä siitä sitten.

Re: Yamaha Jog R

9.12.2012 23:00

Jep nyt alkaa hermo mennä ton jogin kanssa. Käy nätisti ja sitku hetken pärrää tos pihalla ni se simahtaa. Tuntuu ku se söis tulpan koko aika.