Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.5.2005 19:10

terasmies kirjoitti:siihen menee dellorton paksukantaset suuttimet. Puhun kokemuksella koska itellä on kiinni siinä dellorton 72 suutin.


ei muute mee :D:D siin on eri kaasari ku jogis :/

26.5.2005 21:03

no kyl mullakin on gurtner py 12 ja menee dellorton paksukantaset, oot kokeillu kummiskii kapeempi kantasta.

27.5.2005 11:30

Tometus kirjoitti:onko teil ollu huonoja kokemuksia, meinaan tässähän skodessa on maavara aika pieni ? pohja ottanu maahan?



ei se pieni maavara mitään haittaa jos ei laita mitään systeemejä pohjaan kiinni, pistin nimittäin neonputken pohjaan kiinni nii jo alko pieni maavara haittaamaan. ei kerenny olla paikallaan kauaakaan nii eikähän jääny se neonputki katukivetykseen.

sitte pari kysymystä:
1. tietääkä kukaan Jog-Rn vakiorullien painoa.
2. onko kellään muulla metallin harmaata joggia, sillä mulle myytiin vahingossa metallin harmaa versio vaikka myyjä väitti, että sitä väriä ei pitäisi olla olemassakaan. Eikä kyllä näy tuolla yamahan sivuillakaan metallin harmaata väri vaihtoehtoa.

30.5.2005 12:19

onko noissa MBK mach G:ssä jossain sähköinenrajotin tai jtn, jonka voi ottaa pois niin kulkee lujempaa?

ku mun kaverilla on tollanen ja se on ihan vakio niin se on pari kertaa lähteny kulkemaan 70km/h ja noi menee vakiona 45km/h. oon miettiny et onko siinä joku sähkönenrajotin joka ois rikki.

4.6.2005 10:57

Suikkeli88 kirjoitti:onko noissa MBK mach G:ssä jossain sähköinenrajotin tai jtn, jonka voi ottaa pois niin kulkee lujempaa?

ku mun kaverilla on tollanen ja se on ihan vakio niin se on pari kertaa lähteny kulkemaan 70km/h ja noi menee vakiona 45km/h. oon miettiny et onko siinä joku sähkönenrajotin joka ois rikki.


Mulla itellä ihan sama juttu!! Nyt otin tosin prikan pois nii kulkee 60. Mut aina välil kävi sillee et tuli joku pitkä alamäki ja sen jälkee suora ja kulkee törkeen pitkää just joku 75

4.6.2005 10:58

[/quote]
2. onko kellään muulla metallin harmaata joggia, sillä mulle myytiin vahingossa metallin harmaa versio vaikka myyjä väitti, että sitä väriä ei pitäisi olla olemassakaan. Eikä kyllä näy tuolla yamahan sivuillakaan metallin harmaata väri vaihtoehtoa.[/quote]

mulla on tollanen metallin harmaa. en kyl oo nähny toista samanlaista missää..

4.6.2005 23:31

Tänään vakiokuntoinen Jog R ajoi edessäni. Sen kiihtyvyys oli erittäin heikon näköistä ja ohitinkin sen omalla vakiollani 2päällä. Eipä jäänyt tuosta hyvä vaikutelma. Toivottavasti törmään vielä parempiinkin kokemuksiin Jogista.

4.6.2005 23:40

FleXu kirjoitti:Tänään vakiokuntoinen Jog R ajoi edessäni. Sen kiihtyvyys oli erittäin heikon näköistä ja ohitinkin sen omalla vakiollani 2päällä. Eipä jäänyt tuosta hyvä vaikutelma. Toivottavasti törmään vielä parempiinkin kokemuksiin Jogista.
Mistä tiedät että se ei vaikka ajanu puolikaasulla? Yleensä nuo kaikki vakio kaasari pelit on hitaita kiihtymään mutta sitten huipuissa voi voittaa.

4.6.2005 23:41

Ei se tyyppi kyllä ajanu. Pisti niin täysiä kun pääsi. Ajattelinpahan vaan kun yhden tutun tytön Neossi (sama kone ku Jog [?]) oli tätä Jogia huomattavasti ärhäkkäämpi.

4.6.2005 23:45

FleXu kirjoitti:Ei se tyyppi kyllä ajanu. Pisti niin täysiä kun pääsi. Ajattelinpahan vaan kun yhden tutun tytön Neossi (sama kone ku Jog [?]) oli tätä Jogia huomattavasti ärhäkkäämpi.
Joo jogissa on sama kone nössissä. Näissä kaikissa uusissa yamaha/mbk on tämä gurtenerin kaasari ja se vaikuttanee asiaan(?) Kyllä minäkin voitin huipuissa -03 ditech kun kumpiki oli vakio.

6.6.2005 21:05

Nyt on hukkis tukittu Jogista ja pitää sanoa, että kiihtyy aika mukavasti verrattuna vakioputkeen. Brömbröm!

6.6.2005 22:35

WaZu kirjoitti:
FleXu kirjoitti:Ei se tyyppi kyllä ajanu. Pisti niin täysiä kun pääsi. Ajattelinpahan vaan kun yhden tutun tytön Neossi (sama kone ku Jog [?]) oli tätä Jogia huomattavasti ärhäkkäämpi.
Joo jogissa on sama kone nössissä. Näissä kaikissa uusissa yamaha/mbk on tämä gurtenerin kaasari ja se vaikuttanee asiaan(?) Kyllä minäkin voitin huipuissa -03 ditech kun kumpiki oli vakio.
wazu sinäpä oot kova ku oot vieny vakiolla vakion.. hatun noston arvonen suoritus.. ehkäpä siks ku ne on rajotettu tiettyyn vauhtiin ja siitä ylös ei mennä.. entäpä kumpi jäi rikattomana? ei kannata vaahdota tollasesta että "meikä vei vakiolla vakion".. silloinhan fudet ois kovimpia

6.6.2005 22:39

jubaduuri kirjoitti:wazu sinäpä oot kova ku oot vieny vakiolla vakion.. hatun noston arvonen suoritus.. ehkäpä siks ku ne on rajotettu tiettyyn vauhtiin ja siitä ylös ei mennä.. entäpä kumpi jäi rikattomana? ei kannata vaahdota tollasesta että "meikä vei vakiolla vakion".. silloinhan fudet ois kovimpia
Kyllä se diteckki jää nykyäänki ku paska rattaasee. loppu oftopikki mun osalta.

6.6.2005 22:42

WaZu kirjoitti:
jubaduuri kirjoitti:wazu sinäpä oot kova ku oot vieny vakiolla vakion.. hatun noston arvonen suoritus.. ehkäpä siks ku ne on rajotettu tiettyyn vauhtiin ja siitä ylös ei mennä.. entäpä kumpi jäi rikattomana? ei kannata vaahdota tollasesta että "meikä vei vakiolla vakion".. silloinhan fudet ois kovimpia
Kyllä se diteckki jää nykyäänki ku paska rattaasee. loppu oftopikki mun osalta.
kait se jää jos oot yli tonnin laittanu rahaa siihe ja isontanu pyttyä kassua, kaikki BB:T uus putki jne. mulla on variaattori uusittu ja sillä pääsee.. kyllähä se inu laitto n300 ¤ osaa ja hyvi se potkii sun rinnalla.. mutta yli 1000¤ en laittais koskaa osiin vain siks että se kulkee max 35 lujempaa..

15.6.2005 19:27

mitäs tehareita tähän jog/mach g:hen saa? ja saako mach g lc ja ac samat teharit?