Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.12.2004 20:58

astinlautoja saa varmaan ihan mistä vaan ulkomailta kuten SA ja easyparts

26.12.2004 22:02

Mut kun mä oon tekemässä sen kaa ite... Että miten se saa irti ne muoviset jalkajutut siitä?

7.1.2005 2:42

juu itellä tuo mach niin kiinni silleen helvetillisesti sieltä takaa tajua miks ne on ne niin sinne laitanu mutta mahollisimman hankalasti juu :)

7.1.2005 2:44

niin sitä oisin vaan kysyny että minkä maailman tehari tuohon on paras ei niitä vaahtosammutin tehareitä vaan erillinen änäri:) ??

7.1.2005 13:14

MotorZidou kirjoitti:Missäköhän helsingin lähellä olevassa kaupassa myytäis yamahan mallistoa?


Vantaalla kehä3:sen lähistöllä on auto-bike niminen liike! Sieltä vois löytyäkkin! Ainakin siel on ollut mut en oo käyny täs lähiaikoina siel joten kävisin sinuna katsomassa! :-)
AAMURUSKONTIE 6

3.2.2005 0:30

Tietääkö kukaan paljo Jog R kulkee ilman prikkaa?? Ostin skoban vasta loppu syksystä nii en oo vielä ite kerenny kokeilee..

3.2.2005 14:04

Bodom kirjoitti:Tietääkö kukaan paljo Jog R kulkee ilman prikkaa?? Ostin skoban vasta loppu syksystä nii en oo vielä ite kerenny kokeilee..
ei se rikan poista niin hirveästi vaikuta mutta kyllä se joku 55 menee.

3.2.2005 15:57

WaZu kirjoitti:
Bodom kirjoitti:Tietääkö kukaan paljo Jog R kulkee ilman prikkaa?? Ostin skoban vasta loppu syksystä nii en oo vielä ite kerenny kokeilee..
ei se rikan poista niin hirveästi vaikuta mutta kyllä se joku 55 menee.


kurittomana (prikka ja hukkis pois) ~73 sähköiseen mittariin jonka kusetus prosentti on minimaalinen. eli prikattomana ~65

6.2.2005 15:53

ostakaas multa tehari tähän mopoon. http://www.motot.net/ilmoitukset/nayta.php/id/1327

Hinta on halpa! 75€+postit.
Kuvia yritän hankkia lisää

4.4.2005 21:09

Minkäs laista tuninkia tähän skobaa vois laittaa??

4.4.2005 21:17

Bodom kirjoitti:Minkäs laista tuninkia tähän skobaa vois laittaa??
loksu irti,peilit vaihtoon,astinlaudat,sivujalka,varikiilotus. Mun kaverilta vois ehkä herua parit tuninki palikat täsä lähiaikoina ;)

4.4.2005 21:32

WaZu kirjoitti:
Bodom kirjoitti:Minkäs laista tuninkia tähän skobaa vois laittaa??
loksu irti,peilit vaihtoon,astinlaudat,sivujalka,varikiilotus. Mun kaverilta vois ehkä herua parit tuninki palikat täsä lähiaikoina ;)


Tietääkö kukaan saako nestejäähytteiseen malliin sivujalkaa?

4.4.2005 21:34

terasmies kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
Bodom kirjoitti:Minkäs laista tuninkia tähän skobaa vois laittaa??
loksu irti,peilit vaihtoon,astinlaudat,sivujalka,varikiilotus. Mun kaverilta vois ehkä herua parit tuninki palikat täsä lähiaikoina ;)


Tietääkö kukaan saako nestejäähytteiseen malliin sivujalkaa?
saa, www.scooter-attack.com

5.4.2005 0:00

Minkäs laista peiliä siihen vois sitte laittaa?? ku ei ainakaa easypartsista löytyny just jogiin.. vai sopiiko ne muka oikeesti melkee kaikki?? Minkäs laista osaa siltä sun kaverilta vois sit heruu??

5.4.2005 8:22

WaZu kirjoitti:
terasmies kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
Bodom kirjoitti:Minkäs laista tuninkia tähän skobaa vois laittaa??
loksu irti,peilit vaihtoon,astinlaudat,sivujalka,varikiilotus. Mun kaverilta vois ehkä herua parit tuninki palikat täsä lähiaikoina ;)


Tietääkö kukaan saako nestejäähytteiseen malliin sivujalkaa?
saa, www.scooter-attack.com


Annas suora linkki, ei satu mun silmiin. Ilmajäähyyn kyl löytyy...