Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Yamaha Jog R

27.6.2013 11:32

jogman kirjoitti:käykös tää joggerii:D http://www.janikaasalainen.fi/tehoputki ... -4036.html

Käy.

Re: Yamaha Jog R

29.6.2013 23:29

mistä sais jogiin sopivan kaasuvaijerin ku kaikki väärän pitusia ja 70cc mäntä ilmajäähdytteiseen koneeseen pitäs saada myös.kiitos

Re: Yamaha Jog R

30.6.2013 8:40

No ensinnäki onko vakio kaasau systeemi eli vakio kaasu kahva.
Jos niin senhän saat alkuperäsenä.

Sitten 70cc on aika laaja käsite eli ensin täytyy tietää mikä pytty siellä on.
ja se pelkkä merkkikään ei riitä pitää tietää onko se esim stage 6 street race vai sp mk II jne...

Re: Yamaha Jog R

26.7.2013 17:04

mikä on mittaristosta rikki kun nopeusmittari ja bensamittari ei toimi mut valot kuitenki toimii ? :)

Re: Yamaha Jog R

3.9.2013 22:27

ei kellää ois myyä koropalaa jogiin!? :D

Re: Yamaha Jog R

20.10.2013 19:47

Sori mainostus, mutta ostakees multa renkaat talveksi Joggeriin niin pysytte pystyssä! ;)
http://www.motot.net/talli/osat/id58828/

Re: Yamaha Jog R

21.10.2013 22:16

Joo tuli hommattua tollaan 09 joggi ja aloin miettiään onko siinä rajootinta saako?
saako sitä miten ohitettua?

Re: Yamaha Jog R

23.10.2013 12:52

Mikähän vikana mun 07-jogissa ku hukkaputki on tukittu ja prikka pois mutta silti ei kulje kuin 50? Isompi kaasarikin ollu kiinni mutta ei kulkenut silläkään yhtpään kovempaa. Koneella ajettu jtn 12000

Re: Yamaha Jog R

7.11.2013 20:11

xjogix kirjoitti:Mikähän vikana mun 07-jogissa ku hukkaputki on tukittu ja prikka pois mutta silti ei kulje kuin 50? Isompi kaasarikin ollu kiinni mutta ei kulkenut silläkään yhtpään kovempaa. Koneella ajettu jtn 12000


mulla on sama ongelma mutta vain 09 toimiiko kunnolla kaasu pohjas? jos ajat kaasupohjas ja sitten himmaat vähän niin alkaako kulkemaan lujempaa?
mä vähän uskon että joku hihna voi olla huono tai joku muu tai sittten bensan saannissa vika ;)

Re: Yamaha Jog R

7.11.2013 20:19

Terve mikähän on vikana kun on tollaanen joggin 09 ja alle 5000km ajettu niin on hukkaputki tukittu ja variaattorin prikka pois ja ei kulje kun sen 57 ja ei kulje tappiin täydellä kaasulla. puolella kaasulla toimii paremmin että olisko suutin liian iso
ja oon ajatellu viilaamaan tota pyttyä niin onkohan siitä paljon hyötyä?
vai onko joku kytkinjouset tai vp-jousi jo niin löystyny että menee vaan 57 vai onko se vaan kaikilla samanlaanen?

Re: Yamaha Jog R

7.12.2013 16:12

eise hirveesti ton kovempaa muutenkaa mee, ja taitaa olla liian pien suutin jos puolkaasulla paremmi toimii, booaako kaasu pohjassa?

Re: Yamaha Jog R

6.1.2014 1:50

Morjens vaa!
Olisiko kannattavaa laittaa medium vastapainejousi 6,0g rullat ja highspeed laippa yamaha jogr 08. Muuten tekniikkana on narakun 50cc sylkkä,malossin putsari ja nyt poltan karstat ja tukin hukkaputken?. Tarkotus olisi alkaa keulia ja tuohon variaattoriin pitäs tehä jotain. Kyllähä se jo viimesyksynä suju vaikka onki vakio mutta olisi kiva jos kulkisi sen 55-60km/h kun ei kehtais iha viimesinä ajaa aina!

Re: Yamaha Jog R

12.7.2014 12:19

Moi mistä sais ostettua vm-05 alakatteen ja astinlauan.Myös käytetty käy.

Re: Yamaha Jog R

9.12.2014 23:07

Meneekö jogiin 140 levee kumi taakse?

Re: Yamaha Jog R

9.4.2015 23:48

Haluisko joku auttaa takavilkkujen kanssa vuosmallii jos nyt oikee muista ni 2011 ei ole hajuukaa miten ne kytketää kiinni takavalo muute toimii ja vilkut eivät ole palaneet ku valost lähtee vaa 3 johtoo vilkuist ei yhtäkää ja valo toimii kolmel johdol mut ne vitu vilku ei välky jotai ylimääräsii sähköi siel oikeel ja vasemmal skopas o muttei hajuukaa mihi tunkee kiinni