Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

3.8.2009 12:42

Kertokaas jogin omistajat mikä vikana kun ei jogi käynnisty. Bensaletkut putsattu bensansuodatin putsattu kaasari putsattu jokainen 2 kertaan ja ilmaputsari vaihdettu muttei vieläkään herää henkiin. ja alipainebensahana pelittää täyrellisesti muttei eloa, bensa tulee kaasuttimelle asti. männänrenkaat kenties? mopedi oli kuulemma ruvennu nykimään alamäessä ja mäen alla sitten sammunu eikä enää käy :´( ja tosiaan mopo on vuosikertaa ~95. apuva.

5.8.2009 9:37

Löytyykö joltain jog`r koneen pirkkaa nopeasti ja edullisesti sekä peilit kiinnostaa. Pk seutu

Mulla on Jog r

10.8.2009 20:26

Juu. Mulla on jog r ''04'' malli. siskon vanha. Ei oo tullu viel mitää vikoja. Kilsoja 60000 ja kulkee 60-65 8) . Tällä hetkellä oon vaa ottanu prikan pois. Oon ajatellu tukkia hukkaputkea ja vaihtaa suutin 75. Sanokaahan muuttuuko hukkiksen tukkimisen jälkee miten miten paljon äänet. Ja kertokaa jos tiiätte jonkun kurittoman vakioputken alkukäyrän, joka sopii tähän ja mistä voin ostaa sen.

Jog R rullaa hienosti mutta vähän laiska. Hyytyy ylämäkii mut pääsee kovaa alamäkeen. Lieneeköhän syy sen kuristetussa pakoaukossa? Kuka tietää nii kertokoon. :)
SE VIEL ETTEI JOG R OIKEESTI KULJE 50. MITTARI HEITTÄÄ MELKEE FEMMAL. JÄIN VAKIONA JÄLKEE AINAKI YLÄMÄES JA MIKSEN TASASELKI, JOPA KYMCOLLE. mut ihan hyvä peli ei siin mitää. Ainaki nyt ku on prikka pois

Jog R

10.8.2009 20:31

Ai nii unohin tosiaa kertoo et ekan käyttö vuoden jälkee hajos sähkö startti. En oo jaksanu korjauttaa ku oon rahapulas. Vastatkaa pliis tohon mun äskeisen viestin kysymyksii ne jolla on kokemust. Niil tiedoil olis paljon painoa. :|

10.8.2009 20:33

Simo:) kirjoitti:Kertokaas jogin omistajat mikä vikana kun ei jogi käynnisty. Bensaletkut putsattu bensansuodatin putsattu kaasari putsattu jokainen 2 kertaan ja ilmaputsari vaihdettu muttei vieläkään herää henkiin. ja alipainebensahana pelittää täyrellisesti muttei eloa, bensa tulee kaasuttimelle asti. männänrenkaat kenties? mopedi oli kuulemma ruvennu nykimään alamäessä ja mäen alla sitten sammunu eikä enää käy :´( ja tosiaan mopo on vuosikertaa ~95. apuva.


Ootko tarkistanu sytytystulpan. Mulla oli joskus sama vika mut se heräs 4 päivän pääst ku ei mitää tehny ;) ! Ei siinä mopossa mitään pahempaa vikaa ollu. :lol:

10.8.2009 21:11

BatteriI kirjoitti:Juu. Mulla on jog r ''04'' malli. siskon vanha. Ei oo tullu viel mitää vikoja. Kilsoja 60000 ja kulkee 60-65 8) . Tällä hetkellä oon vaa ottanu prikan pois. Oon ajatellu tukkia hukkaputkea ja vaihtaa suutin 75. Sanokaahan muuttuuko hukkiksen tukkimisen jälkee miten miten paljon äänet. Ja kertokaa jos tiiätte jonkun kurittoman vakioputken alkukäyrän, joka sopii tähän ja mistä voin ostaa sen.

Jog R rullaa hienosti mutta vähän laiska. Hyytyy ylämäkii mut pääsee kovaa alamäkeen. Lieneeköhän syy sen kuristetussa pakoaukossa? Kuka tietää nii kertokoon. :)
SE VIEL ETTEI JOG R OIKEESTI KULJE 50. MITTARI HEITTÄÄ MELKEE FEMMAL. JÄIN VAKIONA JÄLKEE AINAKI YLÄMÄES JA MIKSEN TASASELKI, JOPA KYMCOLLE. mut ihan hyvä peli ei siin mitää. Ainaki nyt ku on prikka pois

Kun tukit hukkiksen/ostat kuristamattoman alkukäyrän niin tuo lisäää vääntöjä! Jaksaa vääntää mäet paremmin ;)
Äänet ei kyllä hirveesti muutu.

10.8.2009 21:28

ja jos tukit hukkiksen vakioksi laittaminen tulee vaan hankalammaksi.... osta mieluummin metran mk street ! hyvä putki ! vakioputken näkönen ! äänet samaa luokkaa ! mut tehot on eri luokkaa ;)

11.8.2009 0:53

zokki03 kirjoitti:ja jos tukit hukkiksen vakioksi laittaminen tulee vaan hankalammaksi.... osta mieluummin metran mk street ! hyvä putki ! vakioputken näkönen ! äänet samaa luokkaa ! mut tehot on eri luokkaa ;)

Hyvin kyl rimmaa ;) Vois varmaa ostaakki. Tiiätkö muuten mistä sitä sais suoraan ettei tarvis tilata.
Mutsi tuskin antais tilaa tollasta ku se on muutenki virittämistä vastaan. Löytyykö allrightin outletista? :idea:

Vastauksia nopeesti?

11.8.2009 15:34

BatteriI kirjoitti:
Simo:) kirjoitti:Kertokaas jogin omistajat mikä vikana kun ei jogi käynnisty. Bensaletkut putsattu bensansuodatin putsattu kaasari putsattu jokainen 2 kertaan ja ilmaputsari vaihdettu muttei vieläkään herää henkiin. ja alipainebensahana pelittää täyrellisesti muttei eloa, bensa tulee kaasuttimelle asti. männänrenkaat kenties? mopedi oli kuulemma ruvennu nykimään alamäessä ja mäen alla sitten sammunu eikä enää käy :´( ja tosiaan mopo on vuosikertaa ~95. apuva.


Ootko tarkistanu sytytystulpan. Mulla oli joskus sama vika mut se heräs 4 päivän pääst ku ei mitää tehny ;) ! Ei siinä mopossa mitään pahempaa vikaa ollu. :lol:
juu tulppa vaihdettu jo kertaalleen ja tehty kaikki mitä ite osaa ja ymmärtää huomenna pitäis tulla fiksuja miehiä kattomaan mikä vikana

11.8.2009 16:32

Simo:) kirjoitti:
BatteriI kirjoitti:
Simo:) kirjoitti:Kertokaas jogin omistajat mikä vikana kun ei jogi käynnisty. Bensaletkut putsattu bensansuodatin putsattu kaasari putsattu jokainen 2 kertaan ja ilmaputsari vaihdettu muttei vieläkään herää henkiin. ja alipainebensahana pelittää täyrellisesti muttei eloa, bensa tulee kaasuttimelle asti. männänrenkaat kenties? mopedi oli kuulemma ruvennu nykimään alamäessä ja mäen alla sitten sammunu eikä enää käy :´( ja tosiaan mopo on vuosikertaa ~95. apuva.


Ootko tarkistanu sytytystulpan. Mulla oli joskus sama vika mut se heräs 4 päivän pääst ku ei mitää tehny ;) ! Ei siinä mopossa mitään pahempaa vikaa ollu. :lol:
juu tulppa vaihdettu jo kertaalleen ja tehty kaikki mitä ite osaa ja ymmärtää huomenna pitäis tulla fiksuja miehiä kattomaan mikä vikana


Onko mopo viritetty? Jos on ja et ole vaihtanut suutinta niin se on hyvin voinut hirttää kiinni :|

11.8.2009 21:02

Miten saan joggarini kulkemmaan 70-75 ilman teharia? :s
Olisin nyt sen puolella että ottaa vaan hukkiksen pois ja suuttimen vaihdon, mutta eikös se silloin mene 65-70 :| ?

Minkä kokosen suuttimen kannaattaa laittaa ku on ottanu prikan ja hukkaputken pois? 70, 75 vai 80?
Viimeksi muokannut BatteriI päivämäärä 15.8.2009 10:25, muokattu yhteensä 1 kerran

12.8.2009 13:44

BatteriI kirjoitti:Miten saan joggarini kulkemmaan 70-75 ilman teharia? :s
Olisin nyt sen puolella että ottaa vaan hukkiksen pois ja suuttimen vaihdon, mutta eikös se silloin mene 65-70 :| ?

Olis aika kiire kun kaveri aikoo laittaa derbinsä kulkemaan 65-70 ja haluisin silti ajaa ohi.
Näyttää et jog r ei oo turha peli ;) !

Jos tiiätte yhtää miten sen sais tehtyy ilman sen kummempia muutoksia, kuten teharia nii kertokaa ihmeessä.

Minkä kokosen suuttimen kannaattaa laittaa ku on ottanu prikan ja hukkaputken pois? 75 vai 60?


ei sitä saa kulkemaan noin kovaa ilman teharia. nopeus on aina yksityiskohtaista. nopeutta ei voi ennustaa tarkalleen. jos haluut mennä 70-75 osta nyt se skl tehari. :)

12.8.2009 17:53

BatteriI kirjoitti:Miten saan joggarini kulkemmaan 70-75 ilman teharia? :s
Olisin nyt sen puolella että ottaa vaan hukkiksen pois ja suuttimen vaihdon, mutta eikös se silloin mene 65-70 :| ?

Olis aika kiire kun kaveri aikoo laittaa derbinsä kulkemaan 65-70 ja haluisin silti ajaa ohi.
Näyttää et jog r ei oo turha peli ;) !

Jos tiiätte yhtää miten sen sais tehtyy ilman sen kummempia muutoksia, kuten teharia nii kertokaa ihmeessä.

Minkä kokosen suuttimen kannaattaa laittaa ku on ottanu prikan ja hukkaputken pois? 75 vai 60?


Kurit pois ja joku viritys variaattori + kaasari ja vari säätöihin, sillä pitäs päästä jo sinne 70km/h

Helpommaks tosiaan tulee se teharin ostaminen ;)

18.8.2009 17:06

Ei noi joggerit tosiaan mitään kovin tehokkaita ole, kun tutullakin oli tehari, läpät ja rullat ja suutin vaihdettu ja prikka pois meni oikeaa nopeutta 60..

18.8.2009 21:43

mut kiihtyy kyl ;)