Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Yamaha Jog R

8.7.2009 17:45

Hei missä sijaitsee jogin hukkis? Löysin alkukäyrästä ihan sen näkösen mutta se jatkuu tonne katteiden alle sellaisena letkuna?

8.7.2009 22:38

NKSR kirjoitti:Hei missä sijaitsee jogin hukkis? Löysin alkukäyrästä ihan sen näkösen mutta se jatkuu tonne katteiden alle sellaisena letkuna?

Joo, sehän se on :) Jos haluut tukkia sen nii rälläkällä vedät sen putken alusta katki ja tukit jollain sen :)

13.7.2009 15:36

Mistä pitäisi ruveta etsimään vikaan, kun kipinä hävisi? Puolan pitäsi olla kunnossa, starttirele uusittu,tulppa uusittu, Mopo Jog`r 2002

22.7.2009 14:21

morjes!. osaatteko neuvoa mikä on skootterissani vikana.eilen illalla olin lähdössä kotiin ja huomasin että skoba ei lähde käyntiin,potkin ja potkin rupesin työntämään ajattelin koittaa uudestaan ja yllätys lähti heikosti käyntiin,ajoin himaan aamulla kun taas koitin ei lupaa edes mikä vikana :s

22.7.2009 15:38

symantec_ kirjoitti:morjes!. osaatteko neuvoa mikä on skootterissani vikana.eilen illalla olin lähdössä kotiin ja huomasin että skoba ei lähde käyntiin,potkin ja potkin rupesin työntämään ajattelin koittaa uudestaan ja yllätys lähti heikosti käyntiin,ajoin himaan aamulla kun taas koitin ei lupaa edes mikä vikana :s


tulppahan se siellä! tulppa, tulppa, kahen kilon tulppa! eli tsekkaas tulppanderi. :D

22.7.2009 15:44

jos joggeriin laittaa takaiskarin korottajan, pitääkö siihen laittaa erikseen sivuseisontatuki? ku roxissa ei yllää keskijalka enään maahan

22.7.2009 22:41

JonsQu kirjoitti:jos joggeriin laittaa takaiskarin korottajan, pitääkö siihen laittaa erikseen sivuseisontatuki? ku roxissa ei yllää keskijalka enään maahan


tnt:n koropalaan on hyvä laittaa sivujalka, koska jalka ei oikeastaan osu maahan kuin hyvin heikosti...
suosittelen lämpimästi sivujalkaa. mieluiten buzzetin...

Jogiin teharia?

28.7.2009 17:06

Käykö esim Roxin putket Jogiin, ois 09 jogi kyseessä ku ei oikeen meinaa Jogin omia putkia löytyy...

29.7.2009 13:47

Mulla on pieni ongelma sähköstartin kaa. Ku sitä käyttää, nii tulee semmonen aika kova ja "räksähtävä" ääni noin puolen sekunnin välein. Kyl se käynnistyy mut ääni on vähä pelottava... Polkimella käynnistyy normaalisti ja mopo toimii muuten hyvin... Onks muilla ollu sama ongelma ? Voiko tämä rikkoa mopon ? Miten sen voi korjata ?

29.7.2009 18:05

Sonni! kirjoitti:Käykö esim Roxin putket Jogiin, ois 09 jogi kyseessä ku ei oikeen meinaa Jogin omia putkia löytyy...


roxin putket käyvät mainioisti. ei mitään ongelmia.

29.7.2009 18:08

spammaister2000 kirjoitti:Mulla on pieni ongelma sähköstartin kaa. Ku sitä käyttää, nii tulee semmonen aika kova ja "räksähtävä" ääni noin puolen sekunnin välein. Kyl se käynnistyy mut ääni on vähä pelottava... Polkimella käynnistyy normaalisti ja mopo toimii muuten hyvin... Onks muilla ollu sama ongelma ? Voiko tämä rikkoa mopon ? Miten sen voi korjata ?


luulen että vika on starttimoottorissa. siin on jotaa häikää luultavasti. voit testata onko vika starttimoottorissa liittämällä startterin suoraa akkuu kinneja kuunnella kuinka se pyörittää... jos ääni on edelleen sama kuin ennen. vika on siinä. joten suosittelen testaamaan ja sitten vasta ostamaan uuden. :) ainiin, pelottavan kuuloinen ääni ei mitä luultavammin riko mopedia.

1.8.2009 3:55

mistä sais halvalla (PELKÄN) takavalon sen kuvun.

Jogiin aeroxin isompi etujarrulevy?

2.8.2009 15:32

Mahtaisko yamaha jog-r -04 skootteriin käydä aeroxin tai jonkun muun merkin/mallin isompi etujarrulevy??

2.8.2009 21:22

zokki03 kirjoitti:
spammaister2000 kirjoitti:Mulla on pieni ongelma sähköstartin kaa. Ku sitä käyttää, nii tulee semmonen aika kova ja "räksähtävä" ääni noin puolen sekunnin välein. Kyl se käynnistyy mut ääni on vähä pelottava... Polkimella käynnistyy normaalisti ja mopo toimii muuten hyvin... Onks muilla ollu sama ongelma ? Voiko tämä rikkoa mopon ? Miten sen voi korjata ?


luulen että vika on starttimoottorissa. siin on jotaa häikää luultavasti. voit testata onko vika starttimoottorissa liittämällä startterin suoraa akkuu kinneja kuunnella kuinka se pyörittää... jos ääni on edelleen sama kuin ennen. vika on siinä. joten suosittelen testaamaan ja sitten vasta ostamaan uuden. :) ainiin, pelottavan kuuloinen ääni ei mitä luultavammin riko mopedia.

vika voi myös olla startiin rattaisa

2.8.2009 22:00

ÖsQ kirjoitti:mistä sais halvalla (PELKÄN) takavalon sen kuvun.


et mistään. se on kallis. nyt. ja aina. laatu maksaa. =)