Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.5.2005 17:21

onko teil ollu huonoja kokemuksia, meinaan tässähän skodessa on maavara aika pieni ? pohja ottanu maahan?

18.5.2005 17:22

Tometus kirjoitti:onko teil ollu huonoja kokemuksia, meinaan tässähän skodessa on maavara aika pieni ? pohja ottanu maahan?
Kaverilla on tämä skode ja itekki oon käyny ajaan niin eipä oo paljoa mitää huonoja kokemuksia. Vaikka se maavara on aika pieni niin ei se mitään haittaa. Ei se pohja niin helposta maahan ota vaikka niin luuliski.

18.5.2005 17:31

WaZu kirjoitti:
Tometus kirjoitti:onko teil ollu huonoja kokemuksia, meinaan tässähän skodessa on maavara aika pieni ? pohja ottanu maahan?
Kaverilla on tämä skode ja itekki oon käyny ajaan niin eipä oo paljoa mitää huonoja kokemuksia. Vaikka se maavara on aika pieni niin ei se mitään haittaa. Ei se pohja niin helposta maahan ota vaikka niin luuliski.


no hyvä ku oon aatellu ostaa ton tai sit kymco super 9. kumpi mielummin? ja voihan siihen pistää korotuspalanki jos tykkää :)

edit: mbk mach G tai jog jompi kumpi tai kymcon

18.5.2005 17:33

Tometus kirjoitti:no hyvä ku oon aatellu ostaa ton tai sit kymco super 9. kumpi mielummin? ja voihan siihen pistää korotuspalanki jos tykkää :)
Ite ainaki ostaisin ton jammun koska siihe saa varmaanki enemmä osia ja muutenki tommonen sporttisempi peli mun mielestä mutta sinähän sen loppupeleissä päätät että kumman otat.

18.5.2005 18:32

WaZu kirjoitti:
Tometus kirjoitti:no hyvä ku oon aatellu ostaa ton tai sit kymco super 9. kumpi mielummin? ja voihan siihen pistää korotuspalanki jos tykkää :)
Ite ainaki ostaisin ton jammun koska siihe saa varmaanki enemmä osia ja muutenki tommonen sporttisempi peli mun mielestä mutta sinähän sen loppupeleissä päätät että kumman otat.


ostan varmaan ton mahc G ennemmin ku jog r syytä en tiedä :D

23.5.2005 8:39

tuli vaan mieleen että missä täs pelis on takavilkut? ku en nähny kuvis ainakaan siin takavalon kuvus ja sit en nähny irrallisiakaan :P

23.5.2005 9:34

Tometus kirjoitti:tuli vaan mieleen että missä täs pelis on takavilkut? ku en nähny kuvis ainakaan siin takavalon kuvus ja sit en nähny irrallisiakaan :P
sielä ne on takavalon vieressä.

23.5.2005 12:38

tuossa yamha jog-r 02 vm mallissa 2 tullut vastaan jossa on sitten vittumaisin kuri kaikista pakouakko kulkivat mittariin sen 75 km/h toiseen pistettiin tehari ni voi juma tuli 5 km/h lisää huippu no viilattiin sit se pois sieltä ni sit rupes kulkee jo kunnolla :) ei se loppujen lopuks oo paha viilata ku ei tarvi koko matkalta viilata saatiin iha putki irti ja porakoneeseen semmoi viilaus kärki sillä saatiin :)

23.5.2005 12:45

hitman^ kirjoitti:tuossa yamha jog-r 02 vm mallissa 2 tullut vastaan jossa on sitten vittumaisin kuri kaikista pakouakko kulkivat mittariin sen 75 km/h toiseen pistettiin tehari ni voi juma tuli 5 km/h lisää huippu no viilattiin sit se pois sieltä ni sit rupes kulkee jo kunnolla :) ei se loppujen lopuks oo paha viilata ku ei tarvi koko matkalta viilata saatiin iha putki irti ja porakoneeseen semmoi viilaus kärki sillä saatiin :)


ai viilasitte ilman pytyn irrotusta? :S

23.5.2005 16:13

Ja paljonkos sitä pakoaukkoo kannattaa viilata, ja mihin suuntaan?

suutin???

25.5.2005 16:48

Mist ihmeest mä saan toho jogiin suuttimen??? Täs on joku Gurtnen PY12 kaasari ja vakio suutin o 60... nyt kommenttia kehiin.. oon kysyny vaikka mistä mut kaikki on sillee joo ei löydy :D

25.5.2005 17:41

siihen menee dellorton paksukantaset suuttimet. Puhun kokemuksella koska itellä on kiinni siinä dellorton 72 suutin.

25.5.2005 17:51

Tometus kirjoitti:
WaZu kirjoitti:
Tometus kirjoitti:no hyvä ku oon aatellu ostaa ton tai sit kymco super 9. kumpi mielummin? ja voihan siihen pistää korotuspalanki jos tykkää :)
Ite ainaki ostaisin ton jammun koska siihe saa varmaanki enemmä osia ja muutenki tommonen sporttisempi peli mun mielestä mutta sinähän sen loppupeleissä päätät että kumman otat.


ostan varmaan ton mahc G ennemmin ku jog r syytä en tiedä :D

Eikös mahc g oo neste ja jog ilma?

25.5.2005 17:53

Kymppi_ kirjoitti:Eikös mahc g oo neste ja jog ilma?
Ei ole. Mach g on mbk malli ja Jog R yamahan malli. Jog rr on neste ja mach g joku niin neste.

26.5.2005 15:37

WaZu kirjoitti:
Kymppi_ kirjoitti:Eikös mahc g oo neste ja jog ilma?
Ei ole. Mach g on mbk malli ja Jog R yamahan malli. Jog rr on neste ja mach g joku niin neste.


ihan mach g lc on neste