Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.5.2005 21:07

oon samaa mieltä!!! hyvin se vaan kulkee

13.5.2005 8:24

ja mulla on otettu prikka pois niin ei vaan kulje mihkään... ehkä jonku 70 mittarii eli 55-60 oikeeta? mistä tohon tosiaan saa sen isomman alkukäyrän ja onko mitään muita kureja?

13.5.2005 13:11

Korpo kirjoitti:ja mulla on otettu prikka pois niin ei vaan kulje mihkään... ehkä jonku 70 mittarii eli 55-60 oikeeta? mistä tohon tosiaan saa sen isomman alkukäyrän ja onko mitään muita kureja?
mikset vaa suoraa vaiha koko putkea ennenku hajotat kalliin vakioputken.. alkukäyristä en tiiä mutta luulis saavan paikallisista mopo/viritysliikkeistä jotka myy kyseisen mopon tuotteita..

13.5.2005 14:06

storm motorista saa teharin hintaan 160e..
leon zx ja kyllä kulkee

13.5.2005 19:51

ite valitsin ennemmin piaggio typhoonin kun atlantiksen. on 100e halvempikin eli kyllä siinä samassa hintaluokassa laatuskodejakin on...
toki jos ajaa pelkästään kaupungissa eikä aio viriviri skodea siitä niin ehkä sitten toi derbi on parempi valinta. onneksi typhooniin on hyvät maasto-ominaisuudet, viritysmahdollisuudet ne ovat tärkeitä mulle. jotenkin kun tuommoseen derbiin istuin siellä liikkeessä se tuntui jotenkin kolkolta typhooniin verrattuna. ei onneksi tarvinnut pahemmin harkita tota valintaa mutta rahanpuoleen atlantis olis ollut toinen vaihtoehto. ja sori jos on epäselkee teksti..........

atlantis

28.5.2005 18:39

Mulla on atlantis 02 ja virejä on isompi alkukäyrä ja prikka pois ja huiput on noin 75. ilman alkukäyrän poistoa mulla ei mennyt kuin 60 mutta isompi alkukäyrä toi ihan mukavasti lisää tehoja...

Alkukäyrä

11.6.2005 11:11

Tietääkö kukaan mitään liikettä/firmaa mistä kannattaisi lähteä kyselemään uutta kuristamatonta alkukäyrää Atlantikseen?

Re: atlantis

11.6.2005 21:14

atlantis02 kirjoitti:Mulla on atlantis 02 ja virejä on isompi alkukäyrä ja prikka pois ja huiput on noin 75. ilman alkukäyrän poistoa mulla ei mennyt kuin 60 mutta isompi alkukäyrä toi ihan mukavasti lisää tehoja...


joo mulla oli kans sama homma ei menny muutako 60 mut sit ko vaihdoin alkukäyrän (itse tehty noin tuuman putkesta) niin menee omaan mittarii 90 tasasel ja meidän auton mittariin n.80...

Re: Alkukäyrä

11.6.2005 21:21

joonas_itse kirjoitti:Tietääkö kukaan mitään liikettä/firmaa mistä kannattaisi lähteä kyselemään uutta kuristamatonta alkukäyrää Atlantikseen?
Mopoliikkeet: Moposport, EMC yms. sekä maahantuoja.

17.6.2005 9:48

Paljonko vakio atlantis kuluttaa? Onko mitään ns. tyyppivikoja?

17.6.2005 13:29

eihän tuo paljoa vakiona vie.. ei mulla ainakaa mitää vikoja oo ollu muutaku pari kertaa kaasarin oon putsannu

Re: atlantis

5.7.2005 11:59

Barbi kirjoitti:
atlantis02 kirjoitti:Mulla on atlantis 02 ja virejä on isompi alkukäyrä ja prikka pois ja huiput on noin 75. ilman alkukäyrän poistoa mulla ei mennyt kuin 60 mutta isompi alkukäyrä toi ihan mukavasti lisää tehoja...


joo mulla oli kans sama homma ei menny muutako 60 mut sit ko vaihdoin alkukäyrän (itse tehty noin tuuman putkesta) niin menee omaan mittarii 90 tasasel ja meidän auton mittariin n.80...
kannattaa saman tien vaihtaa kokonaan se pönttö tehariin kylläkin niin ei pilaa nokuputkea

Re: atlantis

7.7.2005 20:35

atlantis02 kirjoitti:
Barbi kirjoitti:
atlantis02 kirjoitti:Mulla on atlantis 02 ja virejä on isompi alkukäyrä ja prikka pois ja huiput on noin 75. ilman alkukäyrän poistoa mulla ei mennyt kuin 60 mutta isompi alkukäyrä toi ihan mukavasti lisää tehoja...


joo mulla oli kans sama homma ei menny muutako 60 mut sit ko vaihdoin alkukäyrän (itse tehty noin tuuman putkesta) niin menee omaan mittarii 90 tasasel ja meidän auton mittariin n.80...
kannattaa saman tien vaihtaa kokonaan se pönttö tehariin kylläkin niin ei pilaa nokuputkea


kuinka se siitä pilaantuu ko tein itse uuden alkukäyrän?

Re: Alkukäyrä

11.8.2005 14:06

joonas_itse kirjoitti:Tietääkö kukaan mitään liikettä/firmaa mistä kannattaisi lähteä kyselemään uutta kuristamatonta alkukäyrää Atlantikseen?

Sumekolta niitä ainakin aikasemmin (2001) sai. Niitä oli ihan hyllyssä, mutta kannattaa ehdottomasti soittaa ja kysyä.

11.8.2005 15:59

tehari vaan suoraan jos mielii lisää voimaa...