Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

28.1.2005 17:57

Mittari tosiaan näyttää vähän mitä sattuu, niinkuin lähes kaikissa mopoissa. Mullakin se meni jo yli asteikon loivassa alamäessä, tosin silloin oli jo käytännössä kaikki osat vaihdettu viriosiin..
Vakiona kulki auton mittariin yli 50 km/h, mikä on aika hyvin vakiolta.

9.2.2005 12:25

Atlantiksellakin kyllä pääsee. :) Minä lyön omani myyntiin kunhan jaksan/kerkiän niin siitä jollekkin sitten ihka oma mopo. :D

prikka ja alkukäyrä

25.3.2005 15:32

Ajattelin ottaa täsä kevään aikana atlantiksestani prikan pois ja nyt kysyisinkin et tarvitseeko se alkukäyräkin vaihtaa samal kertaa? Parilla toisella foorumilla puhuttiin et joku oli ottanu atlantiksesta pelkän prikan pois ja kone oli sen jälkeen kestäny n.600km ja sit leiponu kiinni.
Kertokaa jos on tietoa tai kokemusta asiasta!!!

Re: prikka ja alkukäyrä

25.3.2005 15:37

joonas_itse kirjoitti:Ajattelin ottaa täsä kevään aikana atlantiksestani prikan pois ja nyt kysyisinkin et tarvitseeko se alkukäyräkin vaihtaa samal kertaa? Parilla toisella foorumilla puhuttiin et joku oli ottanu atlantiksesta pelkän prikan pois ja kone oli sen jälkeen kestäny n.600km ja sit leiponu kiinni.
Kertokaa jos on tietoa tai kokemusta asiasta!!!
ei se leivo. jos vaihat isomman alkukäyrän tulee vaan vääntöä ja nopeuttaa lisää.

26.3.2005 22:18

Guggeli kirjoitti:Niin tehdään...mutta ei kahteen viikkoon, lähti kortti kuivumaan tänää, ja saan 28. päivä takas...kyllä sillä atlantiksellakin sakot ja verot saa..:D
mulle tuli maksaa n. 350 € kun jäin kiinni kytille, ja tehari oli kiinni, ostakaa muuten joku hyvä tehari pois..leovince zx, kyselkää yv:llä.


Onko sulla vielä toi Leovincen putki myynnissä?

atlantis

28.3.2005 22:13

Mistä saa atlantikseen isomman alkukäyrän????????????? ja paljonko maksaa
Tietääkö kukaan onko 2005 vuoden mallissa hukkaputkea, jotkut väittää ettei ole?=?

28.3.2005 22:51

Mulla itsellä hävisi vääntö tyystiin kun vaihdoin alkukäyrän.

28.3.2005 23:08

Jupeh kirjoitti:Mulla itsellä hävisi vääntö tyystiin kun vaihdoin alkukäyrän.
Kannattaa myös vaihtaa ne rullat.

29.3.2005 6:43

Pitääkö tosta atlanttiksesta vaihtaa suutin jos ottaa prikan pois ja vaihtaa sen alkukäyrän?

atlantis

29.3.2005 18:15

Ei tarvi ainakaan jos ottaa prikan pois, mutta jos vaihtaa myös alkukäyrän niin en tiedä. Sillä atlantiksessa on kaasarin kurkussakin kuristuksia. Ottaa ne pois niin ei tarvi vaihtaa suutinta.

Re: atlantis

29.3.2005 18:17

keeway kirjoitti:Mistä saa atlantikseen isomman alkukäyrän????????????? ja paljonko maksaa
Tietääkö kukaan onko 2005 vuoden mallissa hukkaputkea, jotkut väittää ettei ole?=?

Re: atlantis

29.3.2005 19:15

keeway kirjoitti:Ei tarvi ainakaan jos ottaa prikan pois, mutta jos vaihtaa myös alkukäyrän niin en tiedä. Sillä atlantiksessa on kaasarin kurkussakin kuristuksia. Ottaa ne pois niin ei tarvi vaihtaa suutinta.


Minkälaisia kuristuksia siällä on sitten?

Re: atlantis

29.3.2005 20:26

jeba kirjoitti:
keeway kirjoitti:Ei tarvi ainakaan jos ottaa prikan pois, mutta jos vaihtaa myös alkukäyrän niin en tiedä. Sillä atlantiksessa on kaasarin kurkussakin kuristuksia. Ottaa ne pois niin ei tarvi vaihtaa suutinta.


Minkälaisia kuristuksia siällä on sitten?


Siinä on varmaa samanlainen kuristus kuin piaggio nrg2 joku 01 vuosimalli missä oli kaasarin suulla levy johon oli porattu reikiä kuin siinä piaggiossa oli vakiona 17.5mm kaasari mutta tossa atlantiksessa ei todellakaan ole kuin korkeitaan 14mm kaasari.

30.3.2005 19:10

Piaggio Diesis on itelläni. täysin sama mopo kun atlantis :D kulkee jonkun vähän reilku 50km/h. aattelin prikan ottaa varista pois. jos se vähän tirakampi ois :)

haha

10.5.2005 22:27

Atlantis on paras mitä ikinä on tehty! mulla kulkee vakion 55 tasasella!