Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

14.11.2004 23:25

onko muute atlantiksel ja atlantis cityl mitää eroo vai onks ne sama pyörä

15.11.2004 12:33

Rujo kirjoitti:
priva kirjoitti:osta vaik suoraruisku aprlia sr ditech...sen saa joku 02 vuoden mallin halval... joku 1800 osti kans kaveri just semmosen!! on iha virun hyvä!! eikä naarmun naarmua!! :D
käytettyi mopoi on vaikee löytää helsingist ja varsinki jotai tiettyy merkkii ja jos pitäs olla hyväkuntone ni se olis jo lähes mahdottomuus ku kaikki mopot on jossai tyylii orivedel
keltasesta pörssistä kun katsoo niin uudeltamaalta löytyy mopoja vaikka kuinka, lähes kaikki mallit ja merkit on edustettuna runsaslukuisesti, varmasti löytää pienen etsimisen jälkeen sen sopivan kulkupelinsä.

13.12.2004 23:45

atlantis ja atlantis city on aivan sama asia... ite kysyn , että mikäköhän atlantiksen keskiseisontatuen hinta olis, koska toi mun lähin mopokauppa yrittää kiskoo siit 76.50 €... ja luulen et ne yrittää vaan kusettaa mua. koska ei yks vitun raudanpala voi maksaa niin paljon.

13.12.2004 23:48

Alkuperäisosat ovat aina kalliita, esimerkiksi DiTechiin maksaa pelkkä sivujalka suunnilleen saman verran. Aina voi tietysti koittaa etsiä tarvikeosaa.

14.12.2004 10:44

joksu kirjoitti:atlantis ja atlantis city on aivan sama asia... ite kysyn , että mikäköhän atlantiksen keskiseisontatuen hinta olis, koska toi mun lähin mopokauppa yrittää kiskoo siit 76.50 €... ja luulen et ne yrittää vaan kusettaa mua. koska ei yks vitun raudanpala voi maksaa niin paljon.


katoppas tuolta: www.easyparts.nl tai www.scooter-attack jommassa kummassa noista pitäis löytyä keskiseisontatuki sopuhintaan...

14.12.2004 18:58

noista on aika hankala lukee, en osaa saksaa mitenkään erityisen hyvin :)

14.12.2004 20:59

paljos toi atlantis kulkee rikan ja hukkiksen poistolla

14.12.2004 22:11

hukkista ei oo ja näitten atlantiksien vareja ei kuulemma kantti oikeen räpläillä

2.1.2005 12:32

otettiin kaverid derbistä pois prikka varista niin menee gps:sään joku 60km/h vähän alle.mutta se putki kyllä kanattee vaihtaaa se on niin iso ja kuumuu niin perkeleen paljon.

4.1.2005 12:21

tääl mun koti kaupungis otettiin kans yhest atlantiksest prikka pois varist ni se variaattori levis jonku 500 kilsan jälkee.

4.1.2005 20:07

Kyllä tää munkin derbi on lähes moitteettomasti pelittänyt että ei mitään negatiivista sanottavaa. Kajaani on kuuluisa paikka et mopoja syynätään sillä silmällä. ;)

27.1.2005 22:01

Mun mielestä toi on ihan helvetin ruma: D

28.1.2005 12:43

Ihan hyvä peli toi Atlantis. Saa kulkemaan ihan mukavasti, ja osiakin löytyy ainakin Saksasta ihan riittävästi. Huonoina puolina voisi mainita kytkimen, mikä ei kestänyt kunnolla viritystä, mutta kun sen vaihtaa Evo-osaksi niin johan pelittää.. ;)

Nopeus

28.1.2005 16:10

Onks teil muillakin sama juttu et Atlantis menee ilman mitään vireit melkeen 60km/h?

28.1.2005 16:43

no kyl mulki meni se ex derbi jotai 52... ei se mee 60 luulet vaan. mut siis kyl sekin meni ilman mitää virii yli 50... ja siis jos mittarii luotat ni ei kannata, koska kyl mulki meni loivas alamäes mittari 80... :-)