Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

6.9.2004 10:23

Sä et vaan osaa ajaa.
Kun olin menos Häijääseen ni vari rupes vaan sairaasti vinkuun ja vauhti hidastuun.

6.9.2004 10:49

mainiota... täällähän näkee vielä tuttuja ;) mutta jos nyt totta puhutaan ei toi ajotaidosta ole kiinni :) vaikkei wormi ajaa osaakaan ;)

6.9.2004 20:43

Itselläni on vuoden 2003 Atlantis.

Mitään vikaa skootterissa ei ole ollut.
Kiihtyvyys oli vakiona omassa mopossa ihan OK, ja nopeutta oli maksimissaan sellaiset 55km/h.
Prikan pois ottamisen jälkeen maksiminopeus kuitenkin pomppaa paljon, sinne 75km/h paikkeille.
Viime viikolla otin kuristuksen alkukäyrästä pois, joten nyt löytyy nopeutta tarkan mittarin mukaan 85km/h, mopon oma mittari näyttää noin 10km/h liikaa ja mittari loppuu 80km/h kohdalle.

Itse valitsisin ehdottomasti Atlantiksen, jos toisena vaihtoehtona olisi CPI Hussar ym. skootterit. Syinä minulla on vertailtu omaa mopoani kaverin Hussariin:
- Parempi kiihtyvyys ja parempi maksiminopeus
- Suurempi bensatankki
- Mielestäni parempi ajettavuus
- Kaverini CPI Hussarissa esiintynyt kaikenlaisia vikoja sähköistä kaasuttimeen
- CPI Hussarista tullut täysin lusmu 5000 ajokilometrin jälkeen, minkäänlaista vikaa ei ole löytynyt.
- Atlantiksessa hyvä osien laatu, ja ERITTÄIN hyvä hinta/laatu-suhde. Ainoana haittana näkisin ulkonäön, joka ei välttämättä kaikken silmää mielytä, mutta mielestäni tummansininen ja musta on ihan ok näköinen.

9.9.2004 22:42

vähän neitimäinen mutta laadukas! todellakin kannattava ostos, mitään taiwanin cpi:tä tueta.

10.9.2004 9:05

mutta mitä mieltä ootte atlantis wave:sta(vai mikä se onkaan)?
se on vissii vesijäähyl ja sporttisempi..

mut hintaaki kyl on vissii rutkasti enemmän.. :

12.9.2004 15:29

Tribal_S kirjoitti:mutta mitä mieltä ootte atlantis wave:sta(vai mikä se onkaan)?
se on vissii vesijäähyl ja sporttisempi..

mut hintaaki kyl on vissii rutkasti enemmän.. :


Paddock LC se olla pitää.. ;)

14.9.2004 17:52

Niin tehdään...mutta ei kahteen viikkoon, lähti kortti kuivumaan tänää, ja saan 28. päivä takas...kyllä sillä atlantiksellakin sakot ja verot saa..:D
mulle tuli maksaa n. 350 € kun jäin kiinni kytille, ja tehari oli kiinni, ostakaa muuten joku hyvä tehari pois..leovince zx, kyselkää yv:llä.

18.9.2004 17:41

onko atlantiksessa putkessa mitään muita kuristuksia kuin se alkukäyrä?

atlantiksen takalokasuoja

28.9.2004 20:47

ono joku ottanut takalokasuojan pois atlantiksesta????

14.11.2004 16:33

mäki oon ajatellu ostaa atlantiksen ja kuka sano et se on ruma ni must sen kuva www.sumeko.fi ja sielt derbi sit skootterit atlantis city ni se kuva on must aika tyylikäs ja hinta/laatu suhdekki on kuulemma hyvä
Viimeksi muokannut Rujo päivämäärä 14.11.2004 18:31, muokattu yhteensä 1 kerran

14.11.2004 16:41

priva kirjoitti:osta vaik suoraruisku aprlia sr ditech...sen saa joku 02 vuoden mallin halval... joku 1800 osti kans kaveri just semmosen!! on iha virun hyvä!! eikä naarmun naarmua!! :D
käytettyi mopoi on vaikee löytää helsingist ja varsinki jotai tiettyy merkkii ja jos pitäs olla hyväkuntone ni se olis jo lähes mahdottomuus ku kaikki mopot on jossai tyylii orivedel

14.11.2004 16:45

no kyllä niitä löytyy kunhan vähän etsii. ja jos ei löydy niin ostat kaupasta uuden skoden

14.11.2004 16:48

nii mäki aattelin ja oon päätyny tähä atlantiksee ku siit ei oo kuulunu oikeestaa mitää huonoo toisin ku edellisist vaihtoehdoist kuten popcornist ja superfeverist

14.11.2004 16:51

juup. kyl se atlantis on ihan kelpo peli ainakii sen perusteella mitä oon kuullu siitä. ja mun mielestä on hienompi ku toi super fever :P:

14.11.2004 17:30

on se mustaki käyppä katsastaa www.sumeko.fi/derbi ja sielt skootterit ja atlantis city