Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

14.6.2006 19:15

53 on vakiona ja se on ihan liian pieni. Itselläni on 63 nyt ja toimii hyvin kaikilla keleillä.

30.6.2006 22:11

Mulla on derbi pelittäny ainaki hyvin. Ostin sen viime syksynä ja sillon siitä oli otettu prikka pois. Kohta saan siihe vaihdettua uuden suuttimen ja toivottavasti kiihtyvyys paranis vähäsen. Ku se tuntuu vähän hyytyvän joskus pienempäänkin mäkeen. Ainoo juttu mikä atlantiksessa vähä häiritsee on se että mittaristo on aika puutteellinen. Mun -05 vuoden mallissa ei ole ainakaan bensamittaria. Bensavalo löytyy joka syttyy ku on bensaa tankissa se 1,9 litraa. Muutenkin välillä tuntuu että nopeusmittari näyttää vähän omiaan. Jos tätä pikkuvikaa ei lasketa niin oon oikein tyytyväinen tähän skodeen. :D

1.7.2006 14:01

inkanaattori kirjoitti: Mun -05 vuoden mallissa ei ole ainakaan bensamittaria. Bensavalo löytyy joka syttyy ku on bensaa tankissa se 1,9 litraa. Muutenkin välillä tuntuu että nopeusmittari näyttää vähän omiaan.


Ei ole mullakaan Neo'sissa (uudemmissa nösseissä kyllä on), tuon saman olen kokenut vittumaiseksi kun valo syttyy aika aikaisessa vaiheessa, voisi olla vähän myöhemminkin imo :roll:. Mittari olisi kyllä parempi vaan kyllä sitä valollakin pärjää.

Mitä nopeusmittariin tulee, niin se varmasti näyttää välillä/aina ihan omiaan, ei ole mitenkään outoa. Mopojen mittarit on järjestään aika reilusti kusettavia. Ja mitä suurempi nopeus, sitä suurempi on mittarivirhekin.

2.7.2006 14:26

Ei ole mullakaan Neo'sissa (uudemmissa nösseissä kyllä on), tuon saman olen kokenut vittumaiseksi kun valo syttyy aika aikaisessa vaiheessa, voisi olla vähän myöhemminkin imo :roll:. Mittari olisi kyllä parempi vaan kyllä sitä valollakin pärjää.

Mitä nopeusmittariin tulee, niin se varmasti näyttää välillä/aina ihan omiaan, ei ole mitenkään outoa. Mopojen mittarit on järjestään aika reilusti kusettavia. Ja mitä suurempi nopeus, sitä suurempi on mittarivirhekin.


Joo niinhän se on että mopoissa tuppaa noi nopeusmittarit vähän heittämään sitä nopeutta ties mihin muotoon. :D

2.7.2006 21:39

osaisko joku sanoo et mitä meinaa ku mul tänää meni kaasu iha oudoks..siis ei ota mitään kierroksii ku vääntää kaasuu..ja vaijeri liikkuu ihan normaalisti kahvassa.. ja sit se ottaa vähän kierroksii niinku koko ajan vaikkei koske mihkää

5.7.2006 11:55

vaijeri poikki.

5.7.2006 12:00

Mutta. Mulla on neiti barbi atlantis ja hyvin skulaa ja on oikein rock:DD . kiihtyy hyvin ja vissii sais kulkee iha hyvi jos jaksas panostaa mut ei kiinnosta. faktoja omasta barbiesta:

lasissa: 4200 (5.7.2006)

kulkee: 60 km/h

kiihtyy paremb ku esim. cpi:t piristys sarjalla (oma derpi siis täys vakio)

ei kuluta liikaa 3/100

saa silmälle miellyttävämmäksikkin, katsokaa galleria (haku sanat: atlantis, red bull scoot)

ite tykkään kyllä muuten paitsi että lähtee mopotti kohta pois crossin tieltä

5.7.2006 14:46

eipä muuten ollu vaijeri poikki..en tienny mikä siin oli ni seurasin sitä vaijerii kaasarist kaasukahvaan et mis kohtaa tökkii..ni löysin sielt jostain hevon vitun perseest pohjapanssarin ja runkoputken välistä sellasen mustan muovi paskan (5x2x2cm) siihen tuli kaasukahvasat yks vaijeri ja siit lähti kaks vaijerii??!! toinen meni sit kaasariin ja toinen variaattoriin..mikä vittu se on? joku vois kertoo? no kummiskin se vaijeri oli lähteny siel mötikän sisällä irti? ettänäin

5.7.2006 15:47

ettei olisi öljy pumpun vaijeri? en kyllä varmaksi uskalla sanoa

6.7.2006 2:57

Onko kukaan tehnyt valoluomia atlantikseen?
Omasta mielesta aika ruma tuo vakio lamppu.

tietääks kukaa mitää tämmösest jutust?

9.7.2006 15:10

ois tämmönen vika täs mun atlantiksessa että kun käynnistää moottorin rupee moposta kuulumaan semmosta pihisevää/ulisevaa ääntä. ihanku joku putki mist tulee ilmaa ulos ois tukos tai jotain. kun kaasuu kääntää lisää niin ääni vaan menee kimeemmäks ja kimeemmäks.

auttakaa! :D

10.7.2006 22:52

jos teette "halpavirityksiä"niin ostakaa isompi pääsuutin ja kuristamaton alkukäyrä ja ei atlantiksessa oo 17,5 kaasaria se on niin kuristettu niin kannattaa
ostaa isompi imukaula kaasariin.sitten kulkee

10.7.2006 22:57

miten sais tummennettua sen takavakojen kuvun.ettei viittis sotkia sitä sprayllä

10.7.2006 23:08

Esanssi kirjoitti:miten sais tummennettua sen takavakojen kuvun.ettei viittis sotkia sitä sprayllä


Kaupasta saa ihan siihen tarkoitettua tummennus-sprayta, jota kyllä voi käyttää sellaisiin. Se on sitten eri asia saako sillä kunnollisen (ainakin heijastimia sillä saa tummennettua ihan kätevästi) lopputuloksen, kätevintä ja varminta olisi vaan tilata jostakin liikkeestä tumma kupu siihen.

11.7.2006 1:40

Keeway Matrix kirjoitti:Onko kukaan tehnyt valoluomia atlantikseen?
Omasta mielesta aika ruma tuo vakio lamppu.
Kaverin kans tekastiin semmosesta mustasta tarra-arkista sille luomi, kyllä siitä hienompi tuli.