Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 4:38

Mitkä putket ylipäätänsä menee Atlantikseen? Ei netistäkään hirveesti tietoa löydy..
Tai onkos kellään myydä Atlantikseen teharia? YV jos löytyy

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 12:10

Löytyyhän noita putkia... Tosin jos sinulla on Derbin omalla koneella, niin silloin tosiaan valikoimat ovat melko vähäiset. Jos taas Piaggion koneella, niin putkia löytyy erittäin laaja valikoima. Käsittääkseni Atlantista on molemmilla koneilla vuosimallista riippuen?

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 14:34

Juu, -03 vuosimallista uudemmat on Piaggion koneella.
Ja mulla on Piaggion kone, mutta en oikeen löydä tehareita, varsinkaan käytettynä..
Mut siis menee ihan samat kun Piaggio skoottereihin kunhan ei ole pystypytty?

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 18:51

En ainakaan itse tiedä miksei menisi.. Piaggion putkia siis vain katselemaan. :)

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 21:30

Piaggion konetta ei taida olla muuna kuin vaakapyttysenä, eli putkivalikoimassa ei pitäs olla valittamista. :D

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 21:48

Tarkoititko kenties pystypyttyisenä?

Re: Derbi Atlantis

28.2.2012 23:05

Tai no vinopyttyisenä? :D

Re: Derbi Atlantis

11.4.2012 16:38

Tää on ihan idoottimainen kysymys varmaan suurimalle osalle teistä mutta jos mulla on katos Derbi atlantiksessa vakioputki josta lähtee se letku siihen putsariin(?) nii jos laitan tehoputken tarviiko mun ostaa esim vapari putsaria? o.o i feel such an idiot.

Re: Derbi Atlantis

11.4.2012 20:40

Ei tarvi, annat vaa olla sen vakioputsarin ja vaikka otat irti sen letkun tai lyhennät.

Re: Derbi Atlantis

12.4.2012 8:47

Tai jos otat sen letkun irti niin tukit vaan sen kolon ilmanputsarista.

Re: Derbi Atlantis

13.5.2012 21:39

Atlantis ja piaggio diesis lähes tulkoon samoja vehkeitä. Kellään tietoa piaggion kuristuksista?
Yritin kysellä tuolta kuristuskysely osiosta vaan eipä kukaan vastaile.

Re: Derbi Atlantis

24.5.2012 22:40

Terve.

Skootterina Derbi Predator eli samalla koneella kuin Atlantis ennen vuotta 2003.
Tietääkö kukaan saako tähän asennettua kierroksen rajoitinta?
On muuten aikaste harvinainen vekotin, jopa ehkä niin harvinainen, että myyn pois koko projektin.
Tiedon saaminen koskien predatoria on kuin faaraon haudan etsiminen.

Re: Derbi Atlantis

31.7.2012 0:32

Nyt tarviisin nopeasti apua! Mitkä yleisimmät syyt että kipinä häviää? Kaupan parkissa tänään laitoin käymään ja kävi vähän aikaa ja sitten sammu ja uus tulppakaan ei auttanut, ei vain anna kipinää :s

Re: Derbi Atlantis

31.7.2012 1:42

Tulpan jälkeen seuraavaksi yleisin syy on rikkinäinen tulpanjohto/tulpanhattu.

Re: Derbi Atlantis

31.7.2012 11:51

Kokeilin tuolla mopon tulpanhatulla niin ei antanut siltikään kipinää :s