Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

10.10.2006 21:46

Laittakaapa Polini Evolution 50cc pytty ja kaikki oikeat säädöt sille + Polini EVO 50cc mitotettu putki niin taitaa 100km/h olla jo aika lähellä ;).

10.10.2006 22:00

Lare_ kirjoitti:Laittakaapa Polini Evolution 50cc pytty ja kaikki oikeat säädöt sille + Polini EVO 50cc mitotettu putki niin taitaa 100km/h olla jo aika lähellä ;).
Jep, niin on mutta tuo 100km/h pelkällä kurien poistolla... :)

gilera dna

13.10.2006 20:46

oisko kellään myynnissä hyvää teharia, tai tietääkö kukaan hyvää paikkaa mistä vois ostaa?

Re: gilera dna

13.10.2006 22:37

tomi90 kirjoitti:oisko kellään myynnissä hyvää teharia, tai tietääkö kukaan hyvää paikkaa mistä vois ostaa?


kataforista löytyy melko halvalla (118e) turbokit-scootterin tehari, en tiiä minkälainen se sitten olis..

13.10.2006 22:45

kuuuleman mukaan turbokitit on äänettömiä mut todella kakkasia tehoiltaan, eli ei kannata ostaa.

13.10.2006 22:47

paperbox kirjoitti:kuuuleman mukaan turbokitit on äänettömiä mut todella kakkasia tehoiltaan, eli ei kannata ostaa.


mopoihin turbokitit on helvetin äänekkäitä, kuuluu kun yks äijä ajaa parin kilometrin päässä niin talon sisälle :D en tiiä sitten skoden tehareista,tuskin on niin kovat äänet

13.10.2006 23:07

jup33 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:kuuuleman mukaan turbokitit on äänettömiä mut todella kakkasia tehoiltaan, eli ei kannata ostaa.


mopoihin turbokitit on helvetin äänekkäitä, kuuluu kun yks äijä ajaa parin kilometrin päässä niin talon sisälle :D en tiiä sitten skoden tehareista,tuskin on niin kovat äänet
No kyllä on sen näkönen putki että ääntä voi lähtee, ja tehoiltaan aivan surkee.

13.10.2006 23:10

Pösötin kirjoitti:
jup33 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:kuuuleman mukaan turbokitit on äänettömiä mut todella kakkasia tehoiltaan, eli ei kannata ostaa.


mopoihin turbokitit on helvetin äänekkäitä, kuuluu kun yks äijä ajaa parin kilometrin päässä niin talon sisälle :D en tiiä sitten skoden tehareista,tuskin on niin kovat äänet
No kyllä on sen näkönen putki että ääntä voi lähtee, ja tehoiltaan aivan surkee.


ehkäpä :D sen sällin kuriton turbokit x-race menee ratastettuna 125kmh :D

14.10.2006 11:25

jup33 kirjoitti:ehkäpä :D sen sällin kuriton turbokit x-race menee ratastettuna 125kmh :D
älkää ny täälki alottako, yli satasta ei mikään peli mee millää teharilla rattaiden kaa. toisinsanoen se menis enemmän ku nelaripiikit ja veis osaa 2tpiikeistäkin(a1). mittarii munki mopo pisti mittariin max nopeudeksi 199, eli taitaa olla tykimpi ku sällin turbokitti ratastus xrace :O

14.10.2006 23:24

paperbox kirjoitti:
jup33 kirjoitti:ehkäpä :D sen sällin kuriton turbokit x-race menee ratastettuna 125kmh :D
älkää ny täälki alottako, yli satasta ei mikään peli mee millää teharilla rattaiden kaa. toisinsanoen se menis enemmän ku nelaripiikit ja veis osaa 2tpiikeistäkin(a1). mittarii munki mopo pisti mittariin max nopeudeksi 199, eli taitaa olla tykimpi ku sällin turbokitti ratastus xrace :O


korjausta;;;; meneekin 110-115,,,mun moka :D

14.10.2006 23:43

jup33 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:
jup33 kirjoitti:ehkäpä :D sen sällin kuriton turbokit x-race menee ratastettuna 125kmh :D
älkää ny täälki alottako, yli satasta ei mikään peli mee millää teharilla rattaiden kaa. toisinsanoen se menis enemmän ku nelaripiikit ja veis osaa 2tpiikeistäkin(a1). mittarii munki mopo pisti mittariin max nopeudeksi 199, eli taitaa olla tykimpi ku sällin turbokitti ratastus xrace :O


korjausta;;;; meneekin 110-115,,,mun moka :D
Niin, mittariin. Oikeeta kuitenkin sen 80-90km/h.

14.10.2006 23:44

Pösötin kirjoitti:
jup33 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:
jup33 kirjoitti:ehkäpä :D sen sällin kuriton turbokit x-race menee ratastettuna 125kmh :D
älkää ny täälki alottako, yli satasta ei mikään peli mee millää teharilla rattaiden kaa. toisinsanoen se menis enemmän ku nelaripiikit ja veis osaa 2tpiikeistäkin(a1). mittarii munki mopo pisti mittariin max nopeudeksi 199, eli taitaa olla tykimpi ku sällin turbokitti ratastus xrace :O


korjausta;;;; meneekin 110-115,,,mun moka :D
Niin, mittariin. Oikeeta kuitenkin sen 80-90km/h.


se oli auton mittariin, kyllä sekin heittää vähän muttei kovin karmeesti

15.10.2006 22:24

jup33 kirjoitti:
Pösötin kirjoitti:
jup33 kirjoitti:
paperbox kirjoitti:
jup33 kirjoitti:ehkäpä :D sen sällin kuriton turbokit x-race menee ratastettuna 125kmh :D
älkää ny täälki alottako, yli satasta ei mikään peli mee millää teharilla rattaiden kaa. toisinsanoen se menis enemmän ku nelaripiikit ja veis osaa 2tpiikeistäkin(a1). mittarii munki mopo pisti mittariin max nopeudeksi 199, eli taitaa olla tykimpi ku sällin turbokitti ratastus xrace :O


korjausta;;;; meneekin 110-115,,,mun moka :D
Niin, mittariin. Oikeeta kuitenkin sen 80-90km/h.


se oli auton mittariin, kyllä sekin heittää vähän muttei kovin karmeesti
No on kyllä vaikee uskoo tommosia lukemia pelkällä tehari terbillä mikä on ratastettu. Turha ees kuvitella 115km/h nopeuksia :) Mutta nyt loppu OT.

16.10.2006 13:00

Noniin asiaan vaihteeks... Paljon dna menee täysin vakiona? Itse kun sain omani käytettynä niin prikat oli poissa ja sitten laitoin vielä itse hukkiksen tukkoon niin en tiedä vakiopelin kulkua. Olisi tarkoitus ensi kevääksi laittaa vakioks ainakin joksikin aikaa. Tietopankin moposkoottereiden hyvissä ja huonoissa puolissa oli dna:sta , että kulkee hyvin vakioks, eli paljon teillä menee/meni?

16.10.2006 13:50

jup33 kirjoitti:Noniin asiaan vaihteeks... Paljon dna menee täysin vakiona? Itse kun sain omani käytettynä niin prikat oli poissa ja sitten laitoin vielä itse hukkiksen tukkoon niin en tiedä vakiopelin kulkua. Olisi tarkoitus ensi kevääksi laittaa vakioks ainakin joksikin aikaa. Tietopankin moposkoottereiden hyvissä ja huonoissa puolissa oli dna:sta , että kulkee hyvin vakioks, eli paljon teillä menee/meni?

Kulkee hyvin vakioks? Mulla se meni hurjat 45km/h mittariin vakiona.