Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.9.2006 0:08

nitroq kirjoitti:ongelma kaverin dna:ssa. hukkaputki tukittu ja vissiin prikka otettu pois variaattorista. vääntöö ei löydy yhtää - kiihtyy todella paskasti. voiskohan kyse olla suuttimesta? mikä on vakio suutin tähä pyörää? vm 2001

edit: ja päälle 80km/h alamäkeen menee


mulla on 02vm dna ja hukkis tukossa ja prikat poissa. vakisuutin on 56, laitoin 60 ja vetää mäet vähän paremmin

1.10.2006 17:23

http://www.matte-black.com/bike/blacksnake/001.jpg ei ihan heti älynny mikä pärrä toi on :D

1.10.2006 21:14

shaq kirjoitti:http://www.matte-black.com/bike/blacksnake/001.jpg ei ihan heti älynny mikä pärrä toi on :D


no ei tosiaankaan... jonniin verran rahaa tohon uponnu varmaa

2.10.2006 13:19

shaq kirjoitti:http://www.matte-black.com/bike/blacksnake/001.jpg ei ihan heti älynny mikä pärrä toi on :D

Prkl hienoks on saatu :) Mut tuo istuma-asento on kyl huonontunu, kun jalkatapit on noi eessä ja tanko on niin matalalla. Satulakaan ei ole oiken houkuttelevan näköinen kun tuo bensatankin pää(kö?) on tuossa edessä:(
Mut hienohan tuo on :D

8.10.2006 16:50

Itsellä tuo Jincheng (lausutaa ongelmajäte) levisi niin ajattelin ostaa ensi keväänä ehkä Gileran DNA:n. Saako miten helposti viritettyä? Vauhdiksi riittää 60km/h mutta saisi lähteä kuin talonmies jäiseltä katolta. Tottui ongelmajätteellä rivakkaan lähtöön kun oli kurit pois ja vakioita lyhemmät välit.

8.10.2006 16:58

ainiin saako sen rekisteröityä kahdelle?

9.10.2006 10:28

Vilpo kirjoitti:Itsellä tuo Jincheng (lausutaa ongelmajäte) levisi niin ajattelin ostaa ensi keväänä ehkä Gileran DNA:n. Saako miten helposti viritettyä? Vauhdiksi riittää 60km/h mutta saisi lähteä kuin talonmies jäiseltä katolta. Tottui ongelmajätteellä rivakkaan lähtöön kun oli kurit pois ja vakioita lyhemmät välit.

Helppo oli ainakin omaa DNA:ta virittää kun otti variaattorista prikat pois. Mutta joissain vanhemmissa malleissa taitaa olla se prikka hitsattu(?) kiinni, ja siihen pitäisi ostaa joku uusi osa (ei kyllä kallis)


Vilpo kirjoitti:ainiin saako sen rekisteröityä kahdelle?

Riippuu myös vuosimallista jos on uudempi kuin 2003, niin silloin sen saa rekisteröityä.
(Tietysti ne jalkatapit pitää olla siinä kiinni)

9.10.2006 20:51

[/quote]
Riippuu myös vuosimallista jos on uudempi kuin 2003, niin silloin sen saa rekisteröityä.
(Tietysti ne jalkatapit pitää olla siinä kiinni)[/quote]

mä sain 02:n dnan kakspaikkaseks.. katastusmies vaan kahto koneelta että voi rekisteröidä kahelle ja se oli siinä

9.10.2006 21:01

T3NNu kirjoitti:
T3NNu kirjoitti:
Bmbr kirjoitti:
T3NNu kirjoitti:Onks DNA: ssa CDI-boxi? :o
hhahaha :D no tottakai siinä on cdi boksi. ei sitä konkka rajotinta laiteta muuhun kun cdi:hin

Tiesin, että se CDI-boxiin pistetään, mut kysymys olikin,että onks DNA:ssa CDI:tä


Jos nyt haluu tehä tuon rajottimen, ni hinkä värisee johtoo se tehää?

-Se riippuu minkälaisen konkkarajottimen hommaa, vaikka niitä on kai yhdenlaisia vaan!? Kun mun pyörän edellinen omistaja oli laittanut konkkarajottimen eri johdosta kun mä ja meillä kummallakin toimi ne... Sillä oli kuulemma semmonen pikkurillin kynnen kokonen se konkka ja mulla oli jotain 1cm*1,5cm kokonen se

9.10.2006 21:06

-Risse- kirjoitti:missä cdi boksi on ja mihin johtoon rajotin


cdi boksin löydät kun katot pakoputken puolelta rungon alle, semmonen oranssi mötikkä joka on kahesta kohasta kiinni. kannattaa miettiä ennen purkamista otatko toisioilmankierron putken pois niin saat enemmän tilaa rassata sitä

kuultua--

9.10.2006 21:12

oon kuullu vielä huhun siitä,että dna:ssa olis tehtaan puolesta rajotettu cdi:tä. sen kurin poistolla menis kuulemma yli satasta ja kierrokset olis siinä 9000-9500, kun ilman prikkoja ne on siinä 7000... se rajotin on tehty luultavasti enemmänkin koneen säästämiseksi ja kaikki osat saattaisi siitä kärsiä... että sellasta oon kuullu :D

Re: kuultua--

10.10.2006 14:44

jup33 kirjoitti:sen kurin poistolla menis kuulemma yli satasta

Ei kyllä pidä paikkaansa.

Re: kuultua--

10.10.2006 15:09

Severed kirjoitti:
jup33 kirjoitti:sen kurin poistolla menis kuulemma yli satasta

Ei kyllä pidä paikkaansa.


mistä tiiät?ootko kokeillu :D no emmä tiiä, huhupuheita pitäis joltain asiantuntevalta kysyä

Re: kuultua--

10.10.2006 18:52

jup33 kirjoitti:mistä tiiät?ootko kokeillu :D no emmä tiiä, huhupuheita pitäis joltain asiantuntevalta kysyä

Ei millään 50cc mopolla pääse mitään 100km/h nopeuksia.

Re: kuultua--

10.10.2006 19:27

Severed kirjoitti:
jup33 kirjoitti:mistä tiiät?ootko kokeillu :D no emmä tiiä, huhupuheita pitäis joltain asiantuntevalta kysyä

Ei millään 50cc mopolla pääse mitään 100km/h nopeuksia.
No ei todellakaan puhuta 100km/h nopeuksista... :) Kyllä on taas huhu...