Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.8.2003 16:10

No talvirenkaat -> kesärenkaisiin ja taas päinvastoin. Kesärenkaita on takana ollut yhteensä 3..

Ekoilla kerroilla ei ollu mitään muuta rasvaa, kun lunta väliin että vähä liukastaa, nyt parina viime kertana oon käyttäny pikkasen vaseliinia.

18.8.2003 19:11

No kyllä sä tota hommaa vähän dramatisoit, kyllä se hoituu ihan fairylla, rengasraudoilla ja käsipumpulla. Ainakin 2 kertaa olen niitä käyttäny ku vaihdoin... :-?

18.8.2003 20:48

Siis tarkotat varmaan Jassoa?

18.8.2003 20:56

Tumpeloinen kirjoitti:Siis tarkotat varmaan Jassoa?
Joo, sulta tuli ihan yhtä asiallista tekstiä kuin aina... :wink:

19.8.2003 21:04

Onko siitä mitään haittaa vanteelle, jos taluttaa skodea takarengas puhki? :roll: Pitäs taluttaa se tohon parin sadan metrin päähän renkaanvaihtoon.

19.8.2003 21:31

Vie vaan, jos kerran kumi on paikallaan. Voithan vetää liinan skootterin perän ympäri ja kannatella sitä toisella hartialla.

20.8.2003 16:45

Jorkka kirjoitti:Onko siitä mitään haittaa vanteelle, jos taluttaa skodea takarengas puhki? :roll: Pitäs taluttaa se tohon parin sadan metrin päähän renkaanvaihtoon.



Ei mitään haittaa. Ei siihen pitäs tulla mitään.
Kun on vielä noin pieni matka. :wink:

6.9.2003 21:23

tää menee nyt vähän offtopic mutta sellaista että onko aeroxissa aluvanteet? :D

6.9.2003 22:03

Haukka kirjoitti:tää menee nyt vähän offtopic mutta sellaista että onko aeroxissa aluvanteet? :D

Onko nenä päässä?

7.9.2003 9:29

X-Race kirjoitti:
Haukka kirjoitti:tää menee nyt vähän offtopic mutta sellaista että onko aeroxissa aluvanteet? :D

Onko nenä päässä?



Kai se on? :lol: Eikös niissä ole. Meidän koulun pihassa on kaks Aeroxia miun mielestä niissä on.. :roll:

11.9.2003 15:12

Vähänkö repesin! :eek: :lol:

13.9.2003 19:31

Takarengas (rumpujarru):

Pakoputki irti, alkukäyrää ei tarvitse irroittaa. "Pölykapseli" irti. Pyörän mutterri irti, jolloin pyörä täytyy jumittaa jotenkin, vaikka takajarrua painamalla. Jonkinnäköinen lukitusosa irti. Sokka pois, kannattaa ottaa varovasti, jos haluaa käyttää samaa vielä uudestaan. Nyt rengas irti ja kumi vaihtoon. Levyjarrullisessa versiossa täytyy jarrusatula todennäköisesti irroittaa.

Takarengas (levyjarru)

Pakoputki irti, alkukäyrää ei tarvitse irroittaa. ruuvataan ne 5-6 kuusiokolopulttia irti. Nyt rengas irti ja kumi vaihtoon. Levyjarrullisessa versiossa ei välttämättä tarvitse irrottaa jarrusatulaa
(joku voi korjata jos eri malleissa irrotussysteemi on erilainen)

17.9.2003 23:38

Tänään tuli uus nakki taakse "Pirelli EVO 22" maksoi 54 € + 10 € asennus.
eli yhteensä koko paketti 64 €. Vähä kovempi ratas ku michelin muuten hyvä.. ja kulutus pintaa on enemmän ku tarpeeksi :wink:

14.10.2003 9:49

Onko noi asennukset muka noin halpoja? Eli ne pyytää jotain 10€ et ne vaihdattaa sen vai?

23.10.2003 17:24

baseq kirjoitti:Tänään tuli uus nakki taakse "Pirelli EVO 22" maksoi 54 € + 10 € asennus.
eli yhteensä koko paketti 64 €. Vähä kovempi ratas ku michelin muuten hyvä.. ja kulutus pintaa on enemmän ku tarpeeksi :wink:


Kallis.

Kaverilla maksoi vain 50€(takajarrupalat,pirelli gts,asennus) mopo huollosta!