Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.5.2009 19:20
Super8 kirjoitti:Kestääkö osat jos useampaan otteeseen avaa variaattorin ensiöpuolta pulttiavaimella ja testailee eri painoisia rullia? Kymcon korjaamomanuaalin mukaan siihen avaamiseen käytetään jotain uniikkia avaushärpäkettä, jota ei tietenkään mistään saa ostettua.
kestää kestää, paskapuhetta että siihen muka joku uniikki työkalu. Pulttipyssyllähän ne auotaan..
28.5.2009 22:45
mistä saisi tällaisen tähän malliin?
28.5.2009 23:12
Ei ne kevyemmät rullat auta kasissa edelleenkään mitään, huutaa vaan.
29.5.2009 14:58
PINKKININJA kirjoitti:mistä saisi tällaisen tähän malliin?
en tiiä mistä saa, mutta omastas saat tehtyä rajottomattoman katkaisemalla yhden johdon..
29.5.2009 22:45
Tästä kulkuneuvosta hyvät ja huonot puolet + viritettävyys.
Tekniset tiedot: tästä
http://www.masco.fi/kymco/super82t.htmlKiitos, on meinaan maanantaina kauppojen teko, mikäli tähän viestiketjuun ei ilmaannu mitään ikävää, joka muuttaisi ostopäätökseni.
29.5.2009 23:25
Tuo 2tahti malli on varmasti paljon paljon parempi, ainakin jos viritys toisi tehoja lisää, itselläni ei ~7500km aikana ole mitään varsinaista vikaa tekniikassa ollut nelitahdissa siis, mutta ei tätä kyllä kulkemaan saa.
29.5.2009 23:31
Mitähän on supereissa vaihettu voimansiirrossa, kun ajoin -08 mallisella ja itellä on -07. Oma kiihtyy nopeammin ja tuossa uudemmassa kiihtyessa kone ei kierrä niin kovasti kuin itellä. Oiskohan erilaiset painot vai mitä? Tietääkö kukaan? Samoin renkaat on eri kuvioilla.
29.5.2009 23:52
Tuosta 2-tahti mallista luulisi saavan enemmän tehoa irti
Ei noissa neli-tahtisissa super 8:ssa oo ilmenny mitään älytöntä pommivikaa, korkeintaan mittarinpyörittäjä/vaijeri, että se leviää talvella. :c
Muuten kyllä kymco yllättävän hyvä ja luotettava peli, suosittelen tuota 2t ostoa :>
30.5.2009 18:49
Mjeix kirjoitti:Tuo 2tahti malli on varmasti paljon paljon parempi, ainakin jos viritys toisi tehoja lisää, itselläni ei ~7500km aikana ole mitään varsinaista vikaa tekniikassa ollut nelitahdissa siis, mutta ei tätä kyllä kulkemaan saa.
Tarkoitus olisi tehdä vähän pirteämmäksi, kuin vakio. Vastausten perusteella ens viikolla on tuo 2-tahtiversio persiin alla. Laitelkaahan vielä neuvoja, mitä kannattaa muistaa, kun ostaa ihan uuden skootterin liikkeestä. Tietysti pitää tinkiä, mutta mitä muuta??
Thanks
30.5.2009 19:53
juu... tänään käytiin kattoo super8 4tahtii. hyvältä vaikutti. painaa paljon, iso, kulkee -jos mittariin uskomista sen 50km/h ja mitä täältä olen lukenut niin ~40-47 km/h siis kulkee. 25 päivä ens kuuta haetaan ja 28 päivä saan skootterin haltuuni
30.5.2009 19:56
Vakiona kulkee tosiaan OIKEETA 40 :p
31.5.2009 14:44
Tarvetta ois rajoittamattomalle holkille. Sorvailemaan en lähde joten olisiko jollain myyntikelpoinen yksilö?
1.6.2009 3:22
Super 8 4-t on kyllä LUOTETTAVA peli ei siinä mitään. Ei ole ikinä jättäny tielle.
Mutta jos te hyvät ihmiset haluatte saada nopeutta ja komeutta niin ostakaa
Yamaha Aerox.
1.6.2009 14:39
Se on hieno, mutta ei varmaan voita mitään NRG ruiskua tai Apriliaa.
P.S Aerox on hienoin skode! : )
1.6.2009 19:37
Superman69 kirjoitti:Super 8 4-t on kyllä LUOTETTAVA peli ei siinä mitään. Ei ole ikinä jättäny tielle.
Mutta jos te hyvät ihmiset haluatte saada nopeutta ja komeutta niin ostakaa
Yamaha Aerox.
ite on pysty sanoo luotettavaks, jäin nimittäin tien päälle kerran super kasilla.. jokunen sivu taaksepäin, niin saattaa löytyä tienjäämis tarina