Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.1.2013 19:03
Tuo vakiona kurittomana kyllä meni ihan perkeleen kovasti ku kevarin kanssa otettiin "viivat" alamäkkee niin kevarin mittarii mentii 85+ mutta nyt 70cc ja pro replica eikä mene yli 74 vaikka ois kuinka pitkä ja jyrkkämäki
Ja mulla on tosin vakio hihna niin se voi hidastaa vauhtia? Ja paljos siihe tullee postit?
26.1.2013 19:38
Toi vakiohihna on osasyy, syö etenkin kiihtyvyyttä, edes aidon minarellin 3k ajettu vakiohihna ei kestäny, vaan meni ihan kapeeks ja siihen tuli sellanen lankatupsu.
26.1.2013 20:11
Hommaa piaggion hihna 804x17.5mm. Vakio on liian lyhyt ja kapea. Kannattaa sitten tarkistaa, että hihna pääsee alas asti takavarissa. Mulla on ollut sellaisetkin lautaset, mitkä on auenneet vaan 15mm. Pistin sulle yv.
26.1.2013 21:02
Onkos tuo kyseinen hihna sama mitä esim motonetissä myydään piaggioon? Vai jostain muualta ostettu? Ja mites sit toimitaan jos ei hihna mää alas asti?
29.1.2013 22:49
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... d=98-17207Tuo vois olla oikea.
Tota liikkumavaraa pystyy kasvattamaan pidentämällä tappien liikkumauria tai sit hommaa suoraan voimansiirtolevyn. Näihin menee 105mm.
30.1.2013 18:22
Miten malossin vihreät kytkinjouset toimii teharivirien kanssa, vai pitääkö laittaaa valkoset sportit?
31.1.2013 0:59
Oletettavasti
näistä? Laita valkoset alkuun. Muista myös muut varin säädöt ja suutin vaihtaa sen teharin kanssa.
1.2.2013 14:11
Huomenna sparelta hakemaan kunnolla säätö-osaa! Mutta asiaan, onko hyvä etuvariaattori korvaamaan urittuneen vakion?
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/5509
1.2.2013 14:17
Narakuahan aina haukutaan, itselläni ei ole pahaa sanottavaa, mutta eiköhän tuo hommansa hoida siinä missä vakiokin.
Noista kytkinjousista niin mulla oli ne vihreät hyvät teharille, ne valkoset ja keltaset sopi lähinnä kurittomaan.
Mikähän tuohon omaan läjään on nyt tullu, kun matalalla tyhjäkäynnillä alkaa pitää ihmeellistä kirnuavaa ääntä, mutta kun vähän kaasuttaa niin ääni katoaa ja muutenkin toimii ja kulkee täydellisesti..? Vauhtipyörä ei ollu löysällä, variaattorissa ei näkyny mitään kummallista eikä kampiakselin päistä kokeilemalla tuntunut laakereissa väljää. Kiertokangessakaan ei tuntunut pystysuuntaista väljyyttä kun kokeilin.
1.2.2013 14:45
Sähköstartin hilppeet etuvarin takana.. Rullat jumittuu kun paskaa menee väliin, vissiin 20 kertaa joutunut jo itse putsaamaan
1.2.2013 23:47
Sitä epäilinkin kun muistin sinun maininneen asiasta useasti aiemmin
ei viitsinyt vaan ruveta tarkistamaan kun variaattorin mutterista kierteet menossa ja korkkaa jos kiristää vielä uudestaan nii pitäs uus mutteri ensin hommata.. Kumma ku ite en ole joutunut vielä kertaakaan putsaamaan sitä
2.2.2013 0:34
Ihme kun mulla on nuo mutterit ja kierteet kestänyt vaikka avattu useammin kun laki sallii. Ja pulttipyssyllä aina kiinni
Kerran pamahti palasiksi takavarin mutteri mutta nyt on tajunnut pitää vähemmän painetta pyssyssä.
Pistin tuota toista konetta tuossa eräs päivä pikkuisen kasaan niin lipsahti öljypumpun pultti magneeton sisälle.. Jäi sinne magneettiseen pintaan kiinni ja rohisee pyörittäessä. Pitää varmaan repiä vauhtipyörä ja sähköt irti
Kesällä sain putsata viikon tai kahden välein kun koko kesän ajeli maaseudulla hiekkateitä ja varikopan jäähdytys koloista meni pölyä ja hiekkaa sisään.
2.2.2013 1:56
Onko tuorevoitelun poisto suotavaa lower sportin setupilla?
Tilasin tossa viikko kaks sitte S6 torque control kytkimen ja kysymys kuuluu. Mitä virkaa noilla painoilla on jotka tuli mukana?
2.2.2013 2:32
Onhan se fiksua ottaa pois. Yksi mahdollinen koneenhajottaja vähemmän.
Siis mitkä painot? Tarkotatko niitä kytkimen ulkopuolella olevia paloja? Ne on kytkinpalat, jotka kuuluu olla siellä. Omassa torque controllissa ainakaan mitään painoja ole.
2.2.2013 12:59
Knokka kirjoitti:Tilasin tossa viikko kaks sitte S6 torque control kytkimen ja kysymys kuuluu. Mitä virkaa noilla painoilla on jotka tuli mukana?
Niillä voi säätää kytkimen luistoa ja kiinniottokohtaa noin 500rpm.