Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.10.2011 14:18
Voisiko joku linkittää sopivat pääsuuttimet McScatterilta Kymcon vakiokaasariin? Suutin kokoa 90 ja 95.
Kiitokset!
10.10.2011 15:32
Ei ole. Se on samanlainen ku scatterin suuttimet joihin laitoin linkkiä. Pienempi reikä vaa keskel...
17.10.2011 0:42
käykö minkään mopon putki kymco super 9lc?
19.10.2011 13:11
lähinnä tarkoitin sitä että saako mahdollisesti myös muiden mopojen putkia vaikka modattua vähän että saisi kymcoon kiinni
20.10.2011 21:48
Taitaa tulla super9 taas talliin 5v tauon jälkeen, tällä kertaa työmatkakulkineeksi. Tarkoitus olisi lauantaina käydä vilkaisemassa seinäjoella reilut 6tkm ajettua -05 LC-mallia.
21.10.2011 0:55
JokitoN kirjoitti:lähinnä tarkoitin sitä että saako mahdollisesti myös muiden mopojen putkia vaikka modattua vähän että saisi kymcoon kiinni
Kyllä esim Roxin putken saat jos kiinnikkeiden muokkaus onnistuu
22.10.2011 14:07
Tuli ostettua kymco pois kuljeksimasta. Oli niin hienokuntoinen ja siististi pidetty, ettei voinut olla ostamatta. Katteissa toki jokunen naarmu siellä täällä, onhan tuolla jo 6v ikää. Täysin vakio vielä, jos jollain on myytävänä kuristamaton liukuholkki, saa pistää yv:tä.
22.10.2011 18:25
Mitäs kaikkia katteita edestä piti irroitaa, että pääsee lisäilemään jäähdytysnesteitä? Ainakin se ilmanottoritilän ympärillä oleva kehys muistaakseni. Minkäslaiset kiinnikkeet siinä on, jos niitä ylhäällä olevaa kahta ruuvia ei lasketa. Muistan, että jonkinlaiset klipsit. En viitsi väkisin mennä repimään, viitisen vuotta aikaa siitä kun edellisen kerran olen kymcoon koskenut.
Täytynee varulta vaihtaa vähän stydimmät nesteet talvea varten kun ei voi olla varma, että minkälaiset nesteet siellä tällä hetkellä on sisällä.
EDIT: Ja jos jollain on tietoa, minkä kokoinen pääsuutin on -05 vuosimallin LC-versiossa vakiona, olisin erittäin kiitollinen. Pitäisi talveksi tilata 5-numeroa isompi suutin ja koska ei ole opiskelupaikkakunnalla sisätiloja joissa skodea laittaa, olisi hyvä, että saisi oikeankokoisen suuttimen paikalleen ilman turhaa säätämistä. Ilmeisesti nuo keihinin pienet pyöreät suuttimet ovat Kymcoon passeleita?
23.10.2011 17:16
Jatketaan yksinpuhelua, ei taida paljoa olla Kymcomiehiä foorumilla? Sisällä oli #78 suutin, eli tilaan näillä näkymin talveksi #85. Minkäkokoisella pääsuuttimella muut on päristellyt talven yli?
Etukatteestakin sain ritilän irti kokeilemalla kaikkea mahdollista, loppujenlopuksi oli simppelimpi homma kuin muistin. Pitäisi vielä jäähdytysnesteet tänään vaihtaa kun jaksaisi. Minkä vahvuisilla seoksilla (%) muut on pärjäillyt talvella?
23.10.2011 21:41
Morjens, ei tuo s-posti ilmoita että täällä on tapahtumaa näköjään.
Eli: LC mallin seoksista ei ole kokemusta koska ite päristelen AC:lla, ja talvisuutinhan on se #92, jonka saa Mascolta, tosin pyöristyttävään hintaan 10 €.. Ja siis semmonen pikku vinkki että Kymcon vakiokaasarin suutin vastaa Honda Monkey:n Keihinin kaasuttimen pääsuutinta, eli Skyteam yms. yms. kunhan on Keihin PB - kopio kaasutin Mankissa.
Itsellä on kiinni Dell'Orto 17.5 PHVA nii löytyy niitä suuttimiakin kunnolla..
Minä ainakin olen tän foorumin aktiivinen kun tänne satun aina kun joku on avun tarpeessa. Voi kysyy iha mitä vaa laitteesta, olen purkanu rungolle asti ja kattonu kaikki läpi et miten toimii yms. ja viat tullu tutuks. Jo vuodesta 07 laite alla, 2004 AC.
<- Käykää tsekkaamas mun gallerian kuvia laitteesta ja kommentoikaa ja tsekatkaa lista joka on siinä kun siinä "Ajoneuvo / slideshow-ikkuna":ssa rullaa vähän alaspäin niin näkee mitä laitteeseen on laitettu.
Kiitos!
23.10.2011 22:14
Mullekin
oli tuttu 5-vuotta sitten, kun olin mopoiässä ja -02 ysin hommasin ensimmäiseksi menopeliksi. Täysin ruoskahan se oli, jonka vuoksi purin sen atomeiksi ja rakensin uudelleen. Ei vaan ole Kymcoon liittyvät asiat tuoreimmassa muistissa enää
Meinaatko, että tolla vakiokaasarilla #92 olisi sopiva talvisuutimeksi? Vakiosuutin (mikä on tälläkin hetkellä paikallaan) näyttää olevan #78, joten itse ajattelin heittää talveksi #85. Onko tuo kasivitonen sitten liian pieni, käytössä on kuitenkin vakio ilmanputsari (skootteri täysin räpeltämätön ja vakio)?Ymmärtäisin tuon suuren harppauksen #92 suuttimeen talveksi, jos olisi esim. hukkaputki tukittu. Itselläni putkikin on täysin vakio enkä sitä aio alkaa leikkelemään & hitsaamaan, vähän turhan arvokas tuo vakioputki pilattavaksi.
23.10.2011 23:13
Minkäslainen Superi sul oli kun muistelee vanhaa motot.net galleriaa? Että jos olen saattanu nähdä.
Siis, kun Kymcon käyttistä katson nii siinä lukee "Main jet" - kohdassa "Limited #78" ja "Unlimited #92" ja kun kävin kysymässä tuota #92 suutinta jälleenmyyjältä niin he sanoivat sitä talvisuuttimeksi.
Itse käyttiksen mukaan sanoisin sitä kuristamattomaksi pääsuuttimeksi. Itsekin tuli "pilattua" vakioputki mutta siistillä jäljellä sain kaikki ylimääräset pois ja hioin ne kohdat tasasiksi ja maalasin, menin sitten ottamaan sen loppunysä-pillinkin pois, mutta vuosien jälkeen onneksi kaveri halus vaihtaa täysvakion siihe nii nyt on täysin kuristettu vakioputki tallessa.