Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
18.9.2012 19:11
Arrowi ja 17.5 kaasari va ku ei taho kiihtyä mihinkää. kestää hirviän kauan että saa piikin ja sitte vasta lähtee.
18.9.2012 19:28
Vaihappa samalla
kytkinjouset, ellei oo jo vaihettu. Vp:ksi vaikka Stagen
medium.
18.9.2012 21:42
Ihanaa, nyt alkaa tämä jännitetty männänrenkaiden asennus, eli mäntä ja renkaat on nyt käsissä, miten lähen etenemään että saan nuo ehjinä paikoillee?
18.9.2012 22:21
Morjes,
Miten saisin roxin kulkeen 60 kun on gianellin tehari?
vakioputkea ei ole.
18.9.2012 22:33
Prikkaa variaattoriin.
18.9.2012 22:39
moro
jollain mitään keinoa, millä peittää vuoto putken ja sylinterin välistä?
katkes toinen pultti sinne reikää minne putki kiinnitetään, eikä jaksas alkaa irrottelee sitä sieltä, nii onko jotain neuvoja millä sais vuodon peitettyy ettei noi tärykalvot poksahda niistä äänistä..
Ja jotain sellasta, mikä oikeesti kans pitäis sen, eikä mitään sellasta et se tiiviste viikon pysyy ja sit taas pitäs uusia..
18.9.2012 22:43
Mulla oli sama ongelma, pultti katkes sisää. oli 3 vaihtoehtoo, 1. Pytty irti ja pöydälle poraa siitä pultin kohdasta läpi ja tekee uudet kierteet. 2. käyttää jotai sikafleksii tai jotai kovaakuumuutta kestävää kamaa ja tunkee sen sitä täytee.. en suosittele mutta näin on kaveri tehnyt ja hyvin on pysynyt. jälki ja jne... ei hyvä ;D Ja 3. jos on vanha haiseva ruosteinen 10000km ajettu pannu, ostat uuden tilalle. Itse valitsin 3. (;
Tarkennan, valitsin 3 vaihtoehdon 1, vaihtoehdon jälkeen, porasin ja tein uudet kierteet mutta päätin silti ostaa uuden pytyn.
18.9.2012 22:47
Kuinka kuumaa kestävää tiivistemassaa sen pitäs olla ? Riittääkö joku 200-250 ?
18.9.2012 23:42
No se siinä onki, ku nuita massoja saa mun mielestä max 300asteista kestävinä normikaupoista, kun sen pitäis kestää ainakin tuplasti sen verran. ainaki ku yritin ittelleni ettiä en löytäny sen kovempaa kamaa, kaverillaki se sillee ''valuu'' tai on löysänä siinä tai palaa pois. eli toi vaihtoehto eioo hirveen luotettava. ellei jostain löydä jotain kunnon tavaraa. ja tossahan on aina se pelko, kun ei ole molemmilla ruuveilla putki pytyssä kiinni, voi myös toinen pultti katketa sisään.ja sitten se todellaki on uuden pytyn osto tai noitter tyvien jyrsimine tuolta pois joka on sit vittumaisempi homma.
19.9.2012 10:02
niin kannattaako tuo tuoreöljyvoitelun pumpulta ottaa se ratas irti vai onko siitä jotain haittaa jos se on sielä mutta tuoreöljyvoitelujärjestelmä ei ole käytössä?
19.9.2012 10:58
Kai siitä jotain haittaa on jos se siihen kuuluu. ei se siinä huvikseen ole.
19.9.2012 15:47
no nythän oli täydentävä vastaus. muotoillaan vähä uudestaan. Hajoaako moottorista jotain jos jätän tuoreöljyvoitelupumpun rattaan kiinni ilman että pumpulle tulee öljyä.
19.9.2012 17:02
Eli seosvoitelu käytössä? ei kai siitä haittaa silloin ole jos et tuorevoitelua käytä? Luulis ainaki. en tiedä ;D
19.9.2012 17:08
Voithan sä ottaa siitä pumpusta sen pienen rattaan irti ja pumppu takas kiinni, niin ei pyöri enää tyhjää.
19.9.2012 17:21
sitten kysymys. mmiten päin noi syylärin letkut menee? syylärin alaosasta lähtee ? vesipumpulle(kko)? ja yläosaan tulee letku sylinteristä?