Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
3.1.2012 21:42
Ei sieltä tiivisteestä vuoda mitään. Mutta mitä tehdä, jos koho jumittaa? Alkaa oikeesti jo kiinnostus tuohon loppumaan, liikaa laittanut nyt sitä.
Ja tässä kun mietiskelen, niin vaikuttais siltä, että kun putsaa kaasarin ja laittaa paikalleen niin siellähän ei ole silloin vielä liikaa bensaa. Joten kohon tulvimisen takia ei käynnisty?
Kertokaa!
3.1.2012 22:33
JomBBa^ kirjoitti:Ei sieltä tiivisteestä vuoda mitään. Mutta mitä tehdä, jos koho jumittaa? Alkaa oikeesti jo kiinnostus tuohon loppumaan, liikaa laittanut nyt sitä.
Ja tässä kun mietiskelen, niin vaikuttais siltä, että kun putsaa kaasarin ja laittaa paikalleen niin siellähän ei ole silloin vielä liikaa bensaa. Joten kohon tulvimisen takia ei käynnisty?
Kertokaa!
Ja miten korjaisin sen koho-asian? Jaksaisi kokoajan putsailla kaasaria, ei sinne nyt kokoajan paskaa voi mennä...
3.1.2012 23:49
Osta starttisprayta ja testaa sillä niin tiedät onko vika edes kaasarissa.
3.1.2012 23:53
No mutta kyllä ite eka ainakin sen tulvimisen laittaisin loppuu. Koska ei se lähe käyntiinkää, tai ainkin todella huonosti jos kaasari tulvii. Nimimerkillä kokemusta löytyy stalkkerista, 12mm kaasarista, ja tulvimisesta
.
4.1.2012 0:00
Miten asian korjaa? Huomenna jatkuu laittaminen..
4.1.2012 0:06
No tota. Kun en itekkää oo oikeen keksiny miten sen sais korjattua. Tossa 50cc Stalkkerissa sain korjattuu jotenki, siinä on toi 12mm kaasari.
Mutta tossa 70cc:ssä tulvii kans, siinä on 17,5mm PHVA. Neulaventtiili on kunnossa, koho liikkuu täydellisesti, kohon akseli on kunnossa... En vaan tajuu miks se tulvii. (Tekis mieli ostaa uus kaasari saatana
)
Joskus se jo vaikutti siltä että se lopetti tulvimisen, mutta sitten kun jonkun ajan päästä otin putken irti ni se oli täynnä bensaa... Ja kun eipä sitä kohoa/neulaventtiiliäkää oikee voi voidellakkaa, bensa kun huuhtoo heti melkeen kaiken pois, niin en keksi enää. Jos joku keksii niin otan neuvon ilolla vastaan.
4.1.2012 18:14
E: löyty jo.
Viimeksi muokannut ale\\ päivämäärä 6.1.2012 0:59, muokattu yhteensä 1 kerran
4.1.2012 19:22
Mitäs virityksiä löytyy?
4.1.2012 20:06
Prikka ja kaasarin kuri pois, jos ne nyt vireiksi laskea
4.1.2012 20:55
Joo, sain kaasarin kuntoon, avasin ja laitoin takaisin kiinni. Siinä se, mikä ihme mahtoi olla. Into katosi tuon laittamiseen, korjaamo tehköön loput.
7.1.2012 18:18
Kellään myydä nestejäähdytteisen neliskanttista sylinterin kantta tai koko settiä ?
Perhana ku en tuolta mototallistakaan löytäny mitään nestejäähy pyttysarjaa nrgeehen.
15.1.2012 15:54
Miten noi öljypumpunpun kohdistus viivat menevät. Mulla menee nyt se oikeanpuoleinen öljypumpun viiva vähän alempana kuin se vasemman puoleinen. Tarkoittaako toi sitä että se antaa vähän enenmän öljyä kuin viivat samassa linjassa? Kaasu OFF asennossa.
15.1.2012 16:16
Viivat pitäisivät olla kohdakkain tyhjäkäynnillä, eli sinun tapauksessasi se antaa öljyä enemmän. Säätö hoituu vaijerinkuoren päässä olevalla säätöruuvilla.
17.2.2012 21:24
Voiko kisasähköjen kanssa pitää ilmajäähdytys propellia yms? Tarkoitan että voiko propellin silti kiinnitään kisasähköihin. Käykö lc:n kisasähköt myös tähän ac:hen?
Onko kisasähköt vaikea saada säätöihin?
17.2.2012 21:44
Voi käyttää, vauhtipyörän päälle tulee semmonen adapterilevy, johon voi laittaa flektin. Ainakin HPI:llä sama inner-rotor -kit käy ilma- ja nestejäähdytteisiin.
Säätöihin saaminen riippuu säätämisestä. Muuten siinä ei voi säätä, kuin sytytyksen aluslevyn asentoa muuttamalla. Toimimaan varmasti jokainen saa, mutta yleensä harjaantunut säätäjä saa sytytyksen helposti kohdilleen. Hyvä lähtökohta on pitää sytytystä niin aikaisella, ettei nakuta. Lähtee vaikka 2 mm ennen YKK säädöstä liikkeelle.