22.7.2009 19:40
25.7.2009 17:38
25.7.2009 19:28
^rainer^ kirjoitti:Noniin. Jättipähän se ditechi sitten tielle... Eli sellainen mystinen vika tuli että tehot hävisivät yht äkkiä ja ei vastannut kaasuun. Tämän jälkeen oltiinkiin jo tien vieressä miettimässä mikä on. No ensinäkään bensapumpun sirinää ei enään kuulunut ja ei lähtenyt käyntiin enään millään, joten ei muutakun työntämään kotia päin kun matkaa ei ollut kuin muutamia kilimetrejä.
Työntämisen aikana kokeilin muutamaan otteeseen että lähteekö käyntiin ja ihme ja kumma vähän ajan päästä sainkin käyntiin! Matka tosin jatkui sellaiset pari sataa metriä ja kävi tismalleen samalla tavalla ja ei muutakun työntämään. Kun olin työntänyt taas jonkun aikaa sain ditechin taas käyntiin ja nyt mentiin noin 20 metriä ja sama juttu. Eli mistä ihmeestä oikein voisi olla kyse kun bensapumppu on vaihdettu tuhatkilometriä sitten ja samaten myös koneremppaa on tehty tuhat kilsaa sitten.
25.7.2009 20:46
26.7.2009 20:43
26.7.2009 23:04
27.7.2009 2:21
zilppa kirjoitti:Moro
Pitäis vuoden -02 ditechtiin vaihtaa mäntä. kohta 18000 km rullattu. Oisko täällä jo valmiiksi topiccia sille? Itse en löytänyt
seuraaviin tarvisi vastausta
-Pitääkö kone irroittaa vai saako sen sylinterin pois ilman että moottorin irroittaa
-Eroaako männän vaihto ruiskussa verrattuna kaasariin. Tarviiko ottaa mitään ihmeellistä huomioon?
Kokemuksia voi laittaa.
27.7.2009 14:42
27.7.2009 15:08
Furry kirjoitti:Mikäs on? Käyntiääni on röpöttävä ja rengas ei pyöri. Välillä pakoputki päästää kunnon tuhahduksen. Joskus 10 min kaasuttelun jälkeen saattaa lähteä rengas pyörimään ja pääsee ajelemaan. Kun mopo on taas sammuksissa vähän aikaa, ongelma ilmenee uusiksi. Onko vika rikkaassa seoksessa (kaasarissa ylipäätään), putki tukossa, vai perinteinen tulppaongelma? Myös jäähdytysnesteet näyttäisi olevan hiukan lopussa, voiko olla syynä?
Aprilia Sr ditu 01
27.7.2009 15:52
27.7.2009 16:04
zilppa kirjoitti:Minkä painoiset on aprilia sr50 2002 ditechtin vakio rullat?
28.7.2009 10:21
28.7.2009 23:21
soliferimies kirjoitti:zilppa kirjoitti:Moro
Pitäis vuoden -02 ditechtiin vaihtaa mäntä. kohta 18000 km rullattu. Oisko täällä jo valmiiksi topiccia sille? Itse en löytänyt
seuraaviin tarvisi vastausta
-Pitääkö kone irroittaa vai saako sen sylinterin pois ilman että moottorin irroittaa
-Eroaako männän vaihto ruiskussa verrattuna kaasariin. Tarviiko ottaa mitään ihmeellistä huomioon?
Kokemuksia voi laittaa.
kaikista helepointa on ku otat suorilta koneen irti. ei siinä mitää ihmeellistä mun mielestä oo vähän enemmän työtä vaa irrottaa ku siellä on johtoja aivan perkeleesti
28.7.2009 23:27
Jusu. kirjoitti:Furry kirjoitti:Mikäs on? Käyntiääni on röpöttävä ja rengas ei pyöri. Välillä pakoputki päästää kunnon tuhahduksen. Joskus 10 min kaasuttelun jälkeen saattaa lähteä rengas pyörimään ja pääsee ajelemaan. Kun mopo on taas sammuksissa vähän aikaa, ongelma ilmenee uusiksi. Onko vika rikkaassa seoksessa (kaasarissa ylipäätään), putki tukossa, vai perinteinen tulppaongelma? Myös jäähdytysnesteet näyttäisi olevan hiukan lopussa, voiko olla syynä?
Aprilia Sr ditu 01
Sinuna koittaisin ensimmäisenä sitä tulppaa, se on halvin ja helpoin vaihtoehto.. Ja kannattaa sitä jäähdytysnestettäki laittaa lisää sit jos on vähis. Kannattaa myös putsata ilmanputsarin sieni jollain liuotinaineella.
29.7.2009 17:27