Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.1.2010 21:37
Nonii nyt rupes ne ongelmat kymzokin kaa
Tuli ilmeisesti polettua lian innokkaasti käyntii ku polinta painaa alas kuuluu selvästi että kuinkka hyppii rattaalta se akseli. Noh aukasin sitten varin ja lian innokkaasti nyppäsin sen kannen poies ja se tippu sitten pienempi ratas sieltä. Mitenkäs nyt saako siinä pienemmässä akselissa olla yhtää väljisty kun se laitetaan siihen reikään? Toinen ropleemo on se että kuuluuko se hihna saada käsi puristettua yhteen? jo siitä keskeltä ottaa ja puristaa?
31.1.2010 23:53
kkonari kirjoitti:Mitenkäs nyt saako siinä pienemmässä akselissa olla yhtää väljisty kun se laitetaan siihen reikään?
Saa olla.
kkonari kirjoitti:Toinen ropleemo on se että kuuluuko se hihna saada käsi puristettua yhteen? jo siitä keskeltä ottaa ja puristaa?
Kuuluu.
18.2.2010 19:03
Kyselen kaverin puolesta. Mikäköhän olisi sopiva kaasutin narakun 72 cc sylinteriin.
5.3.2010 10:49
Minkäs kokoset suuttimet käy Agiin? Pistäkää linkkiä vaikka kaasalaisen sivuille niin saa vähän osviittaa.
7.3.2010 22:46
Mistäs tähän vempaimeen löytyisi yleishyviä huolto-ohjeita? Vm. -05.
7.3.2010 22:48
SuperRKO kirjoitti:Mistäs tähän vempaimeen löytyisi yleishyviä huolto-ohjeita? Vm. -05.
no Kirjastosta käy lainaa skootterien huoltokirjan niin siitä lueskelee vaikka
Ja tietopankista jotain kanssa..
8.3.2010 21:57
Ok.
Kiitos!
Viimeksi muokannut Alto päivämäärä 30.3.2010 17:58, muokattu yhteensä 1 kerran
11.3.2010 22:08
Saat sen kulkemaan about 60 km/h, ku on holkki suora ja CDI-boksin kiekkakuri ohitettu, ja
miksi suutin pitäis vaihtaa, jos holkki sorvattu suoraksi? Ite en ainakaan oo vaihtanu, vaikka nyt talvikelillä se kannattais olla muutaman numeron vakiota isompi.
Ja tosta CDI-boksin kurista vielä, en mie ainakaan huomannu että "ottais rajottimelle" kiinni vasta ku alamäessä, ja sen hyödyn näkee kyl sitten ku se johto on poikki. Ja sitä ilmanputsarin kuria ei kannata alkaa silpomaan, ei siitä kuulemma mitään hyötyä ole. Mutta jollain muulla ilmanputsarilla voi saada jotain pientä muutosta aikaan, mutta tuo vakio on aika hyvä.
12.3.2010 15:47
Kiitos vastauksesta!
Eikö muka skoottereissa tarvii vaihtaa suutinta? Eihän se saa vakiokoolla tarpeeks bensaa. Siis jos nelari-skoottereiden kaasarit toimii niin ku vaihteellisissa 2T-mopoissa.
12.3.2010 16:24
Alto kirjoitti:Kiitos vastauksesta!
Eikö muka skoottereissa tarvii vaihtaa suutinta? Eihän se saa vakiokoolla tarpeeks bensaa. Siis jos nelari-skoottereiden kaasarit toimii niin ku vaihteellisissa 2T-mopoissa.
Tartee vaihtaa kokeilla isoimpia ja sit valita se mikä parhaiten pelaa.. Kokeilemalla selviää
15.3.2010 11:41
mitä öljyy menee variaattoriin?
mitä öljyä koneelle ja paljon?
mikä tulppa?
olen hukannut ohjekirjan joten siksi kyselen
mopona on kymco agility 50cc vm 09
16.3.2010 21:34
MYYDÄÄN! : kuriton variholkki ! Voidaan vaihtaa myös uuteen/todella vähän ajettuun eturenkaaseen!
16.3.2010 21:35
Mitäs kannatteis seuraavaksi kokeilla, kuriton holkki kiinni ja meno hyytyy vähäsen keskikiekoilla? Rullat vai vp-jousi? Millanen vp-jousi tonne kannattee laittaa?
16.3.2010 23:48
allue kirjoitti:Mitäs kannatteis seuraavaksi kokeilla, kuriton holkki kiinni ja meno hyytyy vähäsen keskikiekoilla? Rullat vai vp-jousi? Millanen vp-jousi tonne kannattee laittaa?
Itse vaihtaisin molemmat, ja itellä toimi ihan hyvin nuo 5g rullat, VP-jousta en koskaan vaihtanut, mutta pitää nyt kaivaa tuo agility tuolta hangesta ja alkaa pistään taas kuntoon..
Miten muuten minkälaista vauriota nuo skootterit ylipäätään kärsii, mikäli on melkein kokonaan lumeen peitetty koko talven kovilla pakkasilla? Kun jäi laiskuuden takia kokonaan pistämättä mihinkään sisälle, ja nyt himottais jo lähteä ajelemaan..
17.3.2010 0:09
eiks se slevii kattomalla
alumiinit hapettuu ja teräs ruostuu.
bensa menee huonoksi niiku öljytkin.
muovit voinnu halkeilla tai ainakin haurastunnut.