Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
21.5.2011 16:38
Nii on ilman sitä prikkaa..
Mutta sen multivarin mukana tuli sellane rajotin prikka joka oli tehty jostaki vahvasta muovista.
Testasin silä nii kulki saman verra ku vakio prikal.
Eli siis sitä vois hioo tai sahata et kulkis sen 60?
21.5.2011 18:08
Nii kalu se sun kymco syö siis sulakkeita?
Sehän kertoo siitä, että sulla on jossain oikosulku. Tutkippa vähä johtoja, että onko joku johto kulunu puhki niin että iskee maihin.
22.5.2011 18:10
Rasvaranne kirjoitti:Nii kalu se sun kymco syö siis sulakkeita?
Sehän kertoo siitä, että sulla on jossain oikosulku. Tutkippa vähä johtoja, että onko joku johto kulunu puhki niin että iskee maihin.
Eise enää syö niitä ko laitoin sen 25A sulakkeen.. ni nyt on iha sama minkä sulakkeen siihe laittaa ni ei pala.. mikälä lie kyrvähtäny?
kalu||
31.5.2011 16:57
Mun kymcosta on toi hukkaputki poikki, joten ääntä tulee niin perkeelesti ettei oikee voi ajaa (varsinki ku ei ole korttia). Niin oisko jotai keinoo millä sais ääntä pienemmäksi. Hukkaputken kokonaan irrottaminen ja hitsaaminen ei nyt onnistu
31.5.2011 20:45
nonnii nyt on kymson multivarin prikasta sahattu 1/3 osaa pois ja hyvinhä se kulkee
tasasella meni rajottamattoman cdi:n kans se 70 oikeeta ja rajotetun kans 60
Nyt kelpaa ajella
))
KIITOS KAIKILLE AVUSTA!
Ps. haluisko joku ostaa melkein käyttämättömän rajottamattoman AC cdi:n kymcoon? kun nyt jää käyttämättömäks? HINTA: 25€
5.6.2011 17:49
oisko jollain kertoo ohjeita et mikä tanko adapteri kymco super 9 ac:hen kävis parhaiten et ei tarvii paljoo modaa ja sit et pakolla joutuu modaa sen tiiän mut miten modaan sen
6.6.2011 13:10
jannez23 kirjoitti:oisko jollain kertoo ohjeita et mikä tanko adapteri kymco super 9 ac:hen kävis parhaiten et ei tarvii paljoo modaa ja sit et pakolla joutuu modaa sen tiiän mut miten modaan sen
Mitä ite oon lueskellu ja kuullu juttuja ni roxin adapteri kuulema kävis melkei bolttiksena. Itel ei oo kokemusta ko kaveri teki koulussaan adapterin mulle.
kalu||
6.6.2011 13:13
Roksin adapteri käy, viilaa tai Dremiliä näytät vaan niin sopii.
6.6.2011 14:00
Sudee kirjoitti:Roksin adapteri käy, viilaa tai Dremiliä näytät vaan niin sopii.
kuulema tulee ruma ku laittaa roxin adapterin nii se jää niin korkeeks oon kuullu et boosterin adapteri ois paras super 9 mut kattoo nyt
6.6.2011 23:44
itelläni on boosterin adapteri ja piti vähä viilailla.. eikä se korkeelle ainakaa jääny.
7.6.2011 17:18
Se jää aika monella adapterilla korkealle, ellet sitten teetätä.
7.6.2011 20:35
Mutta monien kokemuksien perusteella Boosterin adapteria voinee suositella.
7.6.2011 21:21
siis ei ois kellään myydä boosterin adapterii mulle halvalla
8.6.2011 8:35
Jep, ja sillä näyttää ylivoimasesti parhaimmalta, koska se on muutaman sentin sitä Aeroxin adapteria lyhyempi.
Osta Easypartsilta, tai selaa vaihtoehtoisesti myyntipalstoja.