Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.4.2009 16:36
Variaattoriin pystyy varmaankin itse sorvaamaan holkin joka ei kurista? Löytyykö mittoja jostain vai täytyykö vain avata vari ja ottaa mallia vakiosta?
4.4.2009 16:55
Kuinka vaihdetaan Kymco super 8:n takavalon lamppu? En tarvitse nokkavia kommentteja esim. siitä, että kysymys on väärässä paikassa tms. Tarvitsen neuvoja kuinka saan sen vitun lampun vaihdettua.
6.4.2009 7:56
media kirjoitti:Kuinka vaihdetaan Kymco super 8:n takavalon lamppu? En tarvitse nokkavia kommentteja esim. siitä, että kysymys on väärässä paikassa tms. Tarvitsen neuvoja kuinka saan sen vitun lampun vaihdettua.
Eihän tuo nyt vaikeaa luulis olevan, mutta vaikea neuvoa ku ei oo enää kymcoa pihassa. Mutta yleensä, otetaan se takalasi irti (kaks ruuvia yleensä) sitten itse poltinta pyöräytetään vähän, ja sit se lähtee vetämällä.. Ymmärsitkö mitään? Vaikee selittää. :c
6.4.2009 10:56
Paperilla se on ihan helppoa. Siinä suojamuovissa ei ole yhtään ruuvia vaan se on katteiden sisällä ja katteissa on lukematon määrä ruuveja. Koitin irrottaa n. 10 lähintä ruuvia eikä ollut edes lähellä, että valon lasi irtoaisi. Sitä vain kelaan, että pitääkö purkaa suurinpiirtein koko mopo katteista ennenkuin pääsee lamppuun käsiksi vai olisiko siihen joku jippo jota en vain ole huomannut.
6.4.2009 17:39
media kirjoitti:Paperilla se on ihan helppoa. Siinä suojamuovissa ei ole yhtään ruuvia vaan se on katteiden sisällä ja katteissa on lukematon määrä ruuveja. Koitin irrottaa n. 10 lähintä ruuvia eikä ollut edes lähellä, että valon lasi irtoaisi. Sitä vain kelaan, että pitääkö purkaa suurinpiirtein koko mopo katteista ennenkuin pääsee lamppuun käsiksi vai olisiko siihen joku jippo jota en vain ole huomannut.
no otas boksi ja katteet irti, siellä lampun takana voi olla semmonen istukka mikä sit lähtee irti.. neuvoisin paremmin ja jopa kerralla oikein jos vaan ois kyseinen kymco vielä..
6.4.2009 17:53
Hmm.. khyll nyt luulis et sen polttimon saa vaihdettu helposti : / mut mun kymco on nyt huollossa
8.4.2009 18:54
mites tällänen kymco super 8 viritetään kulkee vähän kovempaa kun vakiona?
kun en näistä skoottereist oikeen tiiä ja pitäis tyttöystävälle virittää...
8.4.2009 22:24
pöweri kirjoitti:mites tällänen kymco super 8 viritetään kulkee vähän kovempaa kun vakiona?
kun en näistä skoottereist oikeen tiiä ja pitäis tyttöystävälle virittää...
joo... eli virittäminen lainausmerkeissä, sillä tämä mopo on sellainen että tappiin asti viritettynä saattaa kulkee myötätuuleen jopa vakiomopojen tahtia eli en suosittele, tuhlaat vaan aikaas.
jos on pakko nii sorvaa varinholkki, 6,5 rullat, katkase cdi-boksista punavioletti johto ja 90 suutin sillä pääsee 60--->, sit jos haluut kiihtyvyyttä on paras selailla aikasempia sivuja tästä keskustelusta, sieltä löytyy myös lisäinfoa osien vaihteluun ja niiden löytämiseen.
12.4.2009 15:13
miul kulkee 55 pelkästään johto katkaistettuna ... että sillee..
12.4.2009 21:13
niin ja mittaris kusettaa sen 7-9.
12.4.2009 22:10
En tiie teidän mittareistä.. mut miun mittari näyttää 100 pronttesesti oikein
Että sillee .. testattu on
Tutkalla sekä kepsilla
13.4.2009 1:21
joo epäilemättä.
13.4.2009 2:43
Rullia ei kannata lähteä vaihtamaan ei mitään vaikutusta super kasissa.
13.4.2009 13:25
Toss tulee vaan semmonen mielikuva mjexin kertomuksist.. et sen mopo on jotenkin rikki?
Nimittäin mun super 8 kulkee ihan hyvin... ja koht vaihdan holkin ja sit rulllat
En uskois et se kulkee vähemmän... ja jos siul rullien vaihto ei autanut niin se vaan tarkoittaa et oot laitanut väärä painoiset ..
13.4.2009 15:00
Nii onki mun kymco on ihan paska joka kohasta se on huomattu, mutta super 8 rullakupin se levy joka pitää niitä paikallaan on liian paksu, täten rullien vaihto ei vaikuta mihinkään paitsi että kone huutaa jne.