Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.9.2012 23:41
TJaa.. Mietiskelin vaan on tuolla vakio kytkimellä ja kellolla jo 13tkm rullailtu, en osaa sanoa onko toi tullu tiensä päähän.. Ajattelin samalla senkin vaihtaa kun nyt kaikki muutkin vaihdan mutta jos vakiollakin vielä keulii niin mitä sitä sitten vaihtamaan
4.9.2012 23:45
Paitsi nytkun mietin ni pitäiskö repästä? Se olis sellanen 90euron paukku, scootzstorelta, vai tietääkö joku paikan mistä saisi halvemmalla? Meneenkö tohon pro:hon nyt sitten nuo minun malossin 107mm jouset? ettei tarvii niitä uusia ostaa
pitää vielä miettiä...
4.9.2012 23:47
No jos tykkää uuden osan kiinni lyömisestä, niin siitä vaan.
Narakun kytkintä en kuitenkaan ostaisi, kello kyllä menee. Varteen otettava vaihtoehto on myös Malossin Fly.
4.9.2012 23:51
viltsu12 kirjoitti:Kunika toi keulimis rauta kannattais tehä onko kellää ideoita siihe ku ei oikeen ittellä älli riitä jos jollaki on kiinni se niin vois laitttaa kuvaa mulle tuleen?
Itse ajattelin ottaa matkustajan kahvat pois ja niihin pultteihin kiinnittää raudan... Niissä pitäisi olla vankasti kiinni
Ja pienet reijät takavalon yläpuolel mist tulee se rauta läpi
4.9.2012 23:58
Kuitenkin ku projekti valmis menee myyntiin tuo kytkin ja kello ei tuolla variaattorissa hintaan varmaan vaikuta.. sitä pitää mietiskellä vielä jos vaikka jostain tulisi jollekkin halvalla myyntiin (; uutena en oikeen raaskisi ostaa ellei nyt vaikka sattumalta voittaisi lotossa!!!! ;D
5.9.2012 16:50
voiko 1-2 mm leveämpi kevlar hihna vaikuttaa siihen että se käynnistyspolkimenkäpälä ei mahdu paikalleen kun vakiohihnan kanssa se mahtuu loistavasti.
onko tämän leveämmän hihnan asettamiseen jotai tiettyjä kikkoja jolla sen 1-2 mm leveämmän hihnan saa paikalleen kun paikallisen liikkeen mies sanoi että kevlar hihnaa ei saa kun 17mm levyisenä. ja hän väitti kyllä kivenkovaa että se hihna sopii kyllä sinne paikalleen kun jotain takimmaista kelloa painaa ?
tarkoittaakohan tää takimmainen kello tuota kytkinpuolta?
vastailkaa kiitos!
ja sorityhmyys! xD
5.9.2012 17:07
a-r-t-t-u kirjoitti:voiko 1-2 mm leveämpi kevlar hihna vaikuttaa siihen että se käynnistyspolkimenkäpälä ei mahdu paikalleen kun vakiohihnan kanssa se mahtuu loistavasti.
onko tämän leveämmän hihnan asettamiseen jotai tiettyjä kikkoja jolla sen 1-2 mm leveämmän hihnan saa paikalleen kun paikallisen liikkeen mies sanoi että kevlar hihnaa ei saa kun 17mm levyisenä. ja hän väitti kyllä kivenkovaa että se hihna sopii kyllä sinne paikalleen kun jotain takimmaista kelloa painaa ?
tarkoittaakohan tää takimmainen kello tuota kytkinpuolta?
vastailkaa kiitos!
ja sorityhmyys! xD
Joo, ota vaikka kytkin nippu irti ja levitä lautasia ja laita hihna paikalle, sit pidä hihnaa siinä ja laita kytkinnippu paikalleen ja sit laitat hihnan etuvariaattoriin!
5.9.2012 19:55
Kaverin puolesta kysäsen ku Nitrolla ajaa 3/4 ja antaa täyen kaasun ni hyytyy ei röpötä, suutin 88, viriä: prikka pois, gianellin putki, malossin putsarin elementti suuttimia kokeiltu 86, 88, 90, 92, 94, 95, 98 ja 100. Sittenku hyytyy ni joutuu joko pumppaamaan kaasua tai välillä se sammuuki... ni mikä on ongelma?
5.9.2012 20:51
Kattelin tänää tarkemmin tota kampiakselia, se siis heiluu pystysuuntaan niinkun sen varmaan kuuluukin, ja sivuttain varmaan noin millin? tai pari, onko vaihdon tarpeessa, ja vahingot jos ei vaihda tai kauan tuo kestää, haittapuolia, millasta kampiakselia suosittelette halpaa, kestävää ?
5.9.2012 21:16
Kawasuki kirjoitti:Kaverin puolesta kysäsen ku Nitrolla ajaa 3/4 ja antaa täyen kaasun ni hyytyy ei röpötä, suutin 88, viriä: prikka pois, gianellin putki, malossin putsarin elementti suuttimia kokeiltu 86, 88, 90, 92, 94, 95, 98 ja 100. Sittenku hyytyy ni joutuu joko pumppaamaan kaasua tai välillä se sammuuki... ni mikä on ongelma?
Mikä kaasari?
5.9.2012 21:25
Dellorton 12mm
5.9.2012 21:48
EsJoNNe kirjoitti:Kattelin tänää tarkemmin tota kampiakselia, se siis heiluu pystysuuntaan niinkun sen varmaan kuuluukin, ja sivuttain varmaan noin millin? tai pari, onko vaihdon tarpeessa, ja vahingot jos ei vaihda tai kauan tuo kestää, haittapuolia, millasta kampiakselia suosittelette halpaa, kestävää ?
Kiertokanki EI saa liikkua pystysuunnassa yhtään.
5.9.2012 21:51
Noni nyt sit sekotan taas ton kiertokangen ja kampiakselin mikä on missä ja miten ja mitä ;D
Ja tohon kaasari juttuun kokeilkaa vähän pienempää suutinta vai oliko vakio joku 80 siinä dellortossa?
5.9.2012 21:56
Jos jonku teharin ostais, niin minkälaisii ne on kuristettuina? Tuoko yhtää vääntöö ja kiihtyvyyttä lisää? Ja jos kurin nappais pois nii mitä pitäs tehä ettei menis yli tota verorajaa eli 65kmh?
5.9.2012 21:58
Prikka variaattoriin ja putki paikalleen.
Hiot sitä prikkaa siten, että mopo kulkee nopeutta mitä haluat.
Vääntöä tai tehoa riippuu minkä teharin ottaa/mitä kertoimia sen teossa on käytetty.