Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.2.2012 0:01
Moro, tietääkö joku minkä värinen johto pitää katkaista CDI-boksista, että loppuu kierrosten rajoitus ?
Kyseessä siis Baotin BT 2008
Viimeksi muokannut JIrtsa päivämäärä 26.2.2012 0:28, muokattu yhteensä 1 kerran
26.2.2012 0:06
Jos boksin ympäri kiertää sinivalkonen johto niin se on rajotin, kuten varista tuleva, yleensä pinkki johto. Lue 4-T kiinanskoottereiden viritys/huolto topicin alotusviesti, siel on kaikki mahdolliset kurit.
19.3.2012 18:59
Joo, eilen loppu bensa ja kävin tankkaamassa tankin täyteen, tämän jälkeen ei ole skootteri kumminkaan toiminut moitteetomasti. Ei pysy tyhjäkäynnillä päällä ja jos vähänkään antaa kaasua niin sammuu samantien. mikäköhän olisi vikana?
20.3.2012 0:24
Aloita vaikka sillä et tyhjennät ja putsaat kaasarin.
2.5.2012 23:03
Juu elikkäs en nyt ihan tiedä onks tää oikea paikka kysyä neuvo tältä palastalta mutta ku ei näkyny olevan soliferille omaa palstaa siis muille solikoille ja ku tää sfr on vähän niin ku fude tai boattani tai joku vinosilmien tekemä rakkinine. Eli kyseessä on siis solifer sfr vuosmallia 2009. Mittarissa 6750km ja ilmennyt sellasta vikaa että ei lähde kylmänä käyntiin muuta kuin tyhjäkäynti ruuvii ruuvvattuna pohjaan asti eli täysille ja siltikin saa polkea useanpaa otteeseen. Epäilen itse että venttiilit on pahasti pielessä. Mikä olis oikea väljyys imulle ja pakovenalle? Sitte sellanen kysymys että kun vaihdoin öljyt ja laitoin ajatuksissani öljysäiliöön 0,9l vaikka suositellaan 0,75l Niin polttaako se ns ylimääräset öljyt veke ku puskee sinistä huohotin letkusta ja putkesta vai onko männän renkaat poikki? Apuja jos sais ois ihan kiva.
2.5.2012 23:10
Laita sinne nyt eka oikee määrä öljyy, vaiha tulppa, ja säädä venttiilit. Pako 0,10mm, imu olis optimi 0,08mm, mutta kunhan on 0,08-0,10.
22.5.2012 16:41
Nyt vähän hjelppii, muijalla baotian classic skootteri (sama kone varmaanki ku fudes) niin keskijalal ottaa kyl jenkaa iha mukavastikkin, mut sittenkun lähtee ajaa niin vaan 30km / h kulkee, ja kaasua ei tosiaankaa voi samantien pohjaan survasta ku "booo..."
22.5.2012 16:49
Putsatkaa kaasari. Vaihtakaa isompi suutin.
23.5.2012 19:15
Terve. Ny kysees on siis joku street elegance tai vastaava kinuski. Käytännössä sama kun 4 edellistä omistamaani baotiania
ainoat erot mitä tähä mennessä löytäny on kaasarissa ja sähköje väreissä ja liitännöissä. Joo ja siis skobasta meni toi helvetin kaasarin kalvo halki viime talvena. Nyt vasta hokasin mikä tota paskaa hyydytti ku paljo kiinnostanu tutkia
ongelma vaan on ku tuo ei oo samanlainen pyöreä "mäntäinen" kalvo kun noissa muissa. Vaan tässä on tommone kulmikas ja mielestäni hieman korkeampi. Nii mistäköhä tommosen kalvon vois saada tai kellään vinkkiä miten sen sais nätisti paikattua
kiitos !
23.5.2012 21:03
Kaasarin merkki?
23.5.2012 21:07
No senku sitte tietäs... Samalta näyttää muute ku noitte muitte kinukkejen Denit paitsi toi kohta justii...
23.5.2012 21:19
Varmasti siinä kaasarissa jotain lukee.
24.5.2012 13:41
Jees tiiän. Pitää käyä viel purkamassa jossai välissä. Mut lähinnä siis noita korjaus neuvoja oisin kysyny. Tai jos jollakulla ois myydä halvalla koko kaasari nii pistäkää yv !
25.5.2012 19:20
Morjens!
Nyt ois pikku ongelma Baotianin kanssa. Eli kun etujarrun painaa pohjaan, saa jarrukahvasta mukavan sähköiskun. Eli ilmeisesti joku piuhoista saa maata, mutta tuosta johtoviidakosta on aika vaikea alkaa etsimään. Eli jos jollain on ollut samanlaista ongelmaa vinkkiä saa laittaa.
25.5.2012 19:37
Katso sytytyspuola, onko se maissa. Ooksä ny ihan varmasti kaikki liittimet laittanu oikein?