27.3.2008 14:43
AkiK kirjoitti:No väännetään sitten asiasta lisää...
Easypartsilla on tälläinen leovince sp3 mutta sopivuus on vaan vm. 2002 asti. Käykö tämä myös 2005 vivaan?
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... uab-(95-97)-Tkr-50-(98-02)-Vivacity-50-(99.html
Onko vivassa tapahtunut jokin uudistus tai muutos vuosimallista 02 eteenpäin. Usein putkien sopivuudet on ilmoitettu tyyliin 97-02 tai joissain listoissa on maininta vivacity 2 ?
Minkä valmistajan moottori tuossa on?
27.3.2008 16:41
27.3.2008 18:27
Mistäs lähtien skoottereissa on ollu kytkinkahva Mutta ei ainakaan takajarrukahva käy, koska Vivassa on rumpujarru takana, tosin jos Faitti on ilmajäähymalli (rumpu takana) niin sitten saattaa käydä. Kuristuslevyn pois oton jälkeen kulkee oikeeta ehkä 60-65km/h, kiihtyvyyten se ei vaikuta ainakaan parempaan päin.pavexi kirjoitti:Sopiiko faitin jarru- ja kytkinkahvat vivaan?
E: Asiasta kymmenenteen mutta vielä semmonen että paljo kulkee jos sen prikan ottaa pois ja kiihtyykö hyvin?
27.3.2008 22:29
29.3.2008 21:49
29.3.2008 23:04
30.3.2008 22:01
Eiköhän tässä Ludixissa päde samat ohjeet kuristuslevyn poistoon kun tuolla Wikissäkin yleisesti Peugeottiin? No joka tapauksessa noi 6 "kuulaa" on todennäkösesti variaattorin rullat, ja ne on lentäny rullakupista. On jo tuosta Pösön variaattorin rassauksesta aikaa, mutta eiköhän ne rullat tuu reijät ylöspäin kun rullakuppi on lattialla...-Hussekuski- kirjoitti:Voihan paska. Koitettiin ottaa prikkaa pois kaverin peugeot ludix trendistä, mutta ei oltu edes varmoja mikä on prikka, kun mototin prikanpoisto-ohjeet eivät koska ludixia. Ja kun kasattiin kaikki luultavasti alkuperäisesti kokoon, niin mopo kulkee 20 ja huutaa kuolemaa. Sama juttu ilman "prikkaa" tai prikalla. Sellasesta kopasta variaattorinhihnan takaa lensi 6 kuulaa ja siinä oli se "prikka", joten onko kyseessä edes oikea koppa? Ja miten ihmeessä ne kuulat kuuluisi olla? Reiät ylöspäin, vai sivuun? Joku pösökuski jos tietäis.. Kaveri lähti 20kmh 15 kilsan kotimatkalle
31.3.2008 0:28
Pösötin kirjoitti:Eiköhän tässä Ludixissa päde samat ohjeet kuristuslevyn poistoon kun tuolla Wikissäkin yleisesti Peugeottiin? No joka tapauksessa noi 6 "kuulaa" on todennäkösesti variaattorin rullat, ja ne on lentäny rullakupista. On jo tuosta Pösön variaattorin rassauksesta aikaa, mutta eiköhän ne rullat tuu reijät ylöspäin kun rullakuppi on lattialla...-Hussekuski- kirjoitti:Voihan paska. Koitettiin ottaa prikkaa pois kaverin peugeot ludix trendistä, mutta ei oltu edes varmoja mikä on prikka, kun mototin prikanpoisto-ohjeet eivät koska ludixia. Ja kun kasattiin kaikki luultavasti alkuperäisesti kokoon, niin mopo kulkee 20 ja huutaa kuolemaa. Sama juttu ilman "prikkaa" tai prikalla. Sellasesta kopasta variaattorinhihnan takaa lensi 6 kuulaa ja siinä oli se "prikka", joten onko kyseessä edes oikea koppa? Ja miten ihmeessä ne kuulat kuuluisi olla? Reiät ylöspäin, vai sivuun? Joku pösökuski jos tietäis.. Kaveri lähti 20kmh 15 kilsan kotimatkalle
31.3.2008 19:46
31.3.2008 19:51
Pösötin kirjoitti:Eihän vanhoilla ja uusilla rullakupeilla oo muuta eroo kuin että uusissa ei oo sitä kantta...? Eli tässä tapauksessa pätee samat ohjeet. Ja reijät sivulle siis sama asia kuin ylöspäin kun kuppi on lattialla.
9.4.2008 14:23
9.4.2008 15:48
Kyllä se suunnilleen sellainen 60-80e huolto on. Valitettavan kallista.pavexi kirjoitti:mitäs muuten noin suunnilleen maksaa tuo ensimmäinen (500km) huolto, kun pitäs skobe kohta sinne viedä?
9.4.2008 19:54
9.4.2008 20:35
Sitähän se on. Loppupeleissä aika turhaa käyttää mopoa takuuhuollossa, koska ne tarkistukset voi tehdä itse, ja huollon hinnaksi jää vain 10e/huolto sisältäen tulpan ja ilmansuodattimen puhdistuksen tai uuden elementin.pavexi kirjoitti:Kallista tosiaanki verrattuna mitä siellä tehdään. Oikeastaan muuta tehä vissiin ku öljyt vaihetaan ja joidenkin osien kuntoa vaan tarkistetaan
21.4.2008 10:53