Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.5.2009 22:46
Gp1 Revolution kirjoitti:JZE kirjoitti:Mikäs mahtaa olla derbissä vikana (racing -06) kun nykii aivan vitusti :O?
Sano vielä että tapahtuu etenkin sateella? mulla nimittäin sateella pätkii sytytys IHAN saatanasti
huollossa vaan ilmottivat että ei sille mitään oo tehtävissä=älä aja sateella. Jumanlauta jos tuodaan suomeen mopoa mitä ei voi sateella ajaa niin kyllä on maailmankirjat sekaisin. Tulpanvaihtoa kannattaa myös miettiä jos esiintyy kuivallakin kelillä. Ja lämpöanturikin kusee näissä. ei kyllä kai pitäs vaikuttaa sytytykseen, mutta sitä ränkläämällä mulla taas kävi kerran toimimaan jotenkuten....
Joo sama ominaisuus löytyy myös omasta derbistä. Mutta tämä on vähän erilaista nykimistä
12.5.2009 16:54
Olipa hieno Gp1 jonka näin tänään eräässä turkulaisessa liikkeessä! Se oli gp1 open mutta koko musta (ei muita tarroja kuin Gp1!) Eli samaa tyyliä kuin mustat Racingit. Mopossa näytti olevan penkki muotoiltu kulmikkaammin ja Racingin takavilkut. Vetotapa, pakoputki ym. olivat kuitenkin samat kuin openissa. Pitää kysellä huomenna lisää siitä mikä peli se on :o
Tuo laitehan oli siis uusi ajamaton.
20.5.2009 22:44
Mitä pitäisi laittaa tuollaiseen gp1 racing malliin että kiihtyisi paremmin mitä vakio mopot, mutta ei saisi kumminkaa kulkea lujempaa kuin 65 km/h ettei tulisi kevari veroja. Jos riittäisi pelkkien kurien poisto nii minkä kokonen suutin pitäisi olla, mutta en haluaisi koskea vakio putkeen että ennemmin ostaisin teharin.
21.5.2009 10:25
Daatta kirjoitti:Mitä pitäisi laittaa tuollaiseen gp1 racing malliin että kiihtyisi paremmin mitä vakio mopot, mutta ei saisi kumminkaa kulkea lujempaa kuin 65 km/h ettei tulisi kevari veroja. Jos riittäisi pelkkien kurien poisto nii minkä kokonen suutin pitäisi olla, mutta en haluaisi koskea vakio putkeen että ennemmin ostaisin teharin.
leovincen tehari, eipä muuta.
21.5.2009 12:28
JZE kirjoitti:Daatta kirjoitti:Mitä pitäisi laittaa tuollaiseen gp1 racing malliin että kiihtyisi paremmin mitä vakio mopot, mutta ei saisi kumminkaa kulkea lujempaa kuin 65 km/h ettei tulisi kevari veroja. Jos riittäisi pelkkien kurien poisto nii minkä kokonen suutin pitäisi olla, mutta en haluaisi koskea vakio putkeen että ennemmin ostaisin teharin.
leovincen tehari, eipä muuta.
Ja isompi suutin sekä mahdollisesti se ilmakuri kaasarin edestä pois.
21.5.2009 14:04
Mistä saa ostettua derbi gp1 07vm mopoon vasemman puolen etuvalon/umpion ??
21.5.2009 22:03
derbiracing PRO kirjoitti:Mistä saa ostettua derbi gp1 07vm mopoon vasemman puolen etuvalon/umpion ??
vastauksia kiitos !!
21.5.2009 22:22
derbiracing PRO kirjoitti:derbiracing PRO kirjoitti:Mistä saa ostettua derbi gp1 07vm mopoon vasemman puolen etuvalon/umpion ??
vastauksia kiitos !!
Tuollahan niitä..
http://www.easyparts.nl/showdrawing/104 ... pment.htmlTai sitten maahantuojalta..
23.5.2009 8:18
Jos tuollaisen leovincen putken laittaisi ja ei kulkisi ku joku 64 km/h nii voisiko poliisit antaa mitä pahimmillaan ? ku tuo putkihan ei oo e-hyväksytty
23.5.2009 11:02
derbiracing PRO kirjoitti:derbiracing PRO kirjoitti:Mistä saa ostettua derbi gp1 07vm mopoon vasemman puolen etuvalon/umpion ??
vastauksia kiitos !!
Ettei avkon derbi kiinnostas?
Itteä kiinnostas että mikä keula samasta vuosimallista löytyy, kun löytys showan keula hyllystä, ja näyttäs hiukan samalta kun openin..
24.5.2009 12:02
JZE kirjoitti:Daatta kirjoitti:Mitä pitäisi laittaa tuollaiseen gp1 racing malliin että kiihtyisi paremmin mitä vakio mopot, mutta ei saisi kumminkaa kulkea lujempaa kuin 65 km/h ettei tulisi kevari veroja. Jos riittäisi pelkkien kurien poisto nii minkä kokonen suutin pitäisi olla, mutta en haluaisi koskea vakio putkeen että ennemmin ostaisin teharin.
leovincen tehari, eipä muuta.
Eikö tosiaan nouse huiput leovincella yli 65?
24.5.2009 12:27
Eikö kukaan tiiä tosiaaan että mitä poliisit vois antaa enintää jos kulkee alle 65 km/h mutta ois laiton tehari kiini moposa ?
24.5.2009 23:27
No teoriassa mopo muuttu moottoripyöräksi suurimman sallitun rakenteellisen nopeuden kasvaessa yli 5km/h, eli jo 51 huipuista voin antaa verot, sakot ajo-oikeudetta ajosta, määräysten vastaisesta ajoneovosta jne.
Mutta mitä väliä sillä on, jos virittää, nii on tietenkin valmis vastaamaan seuraamuksista?
30.5.2009 13:18
Derpi mies kirjoitti:JZE kirjoitti:Daatta kirjoitti:Mitä pitäisi laittaa tuollaiseen gp1 racing malliin että kiihtyisi paremmin mitä vakio mopot, mutta ei saisi kumminkaa kulkea lujempaa kuin 65 km/h ettei tulisi kevari veroja. Jos riittäisi pelkkien kurien poisto nii minkä kokonen suutin pitäisi olla, mutta en haluaisi koskea vakio putkeen että ennemmin ostaisin teharin.
leovincen tehari, eipä muuta.
Eikö tosiaan nouse huiput leovincella yli 65?
Jos on kaikki kurit pois ja leovincen tehoputki niin mopon saa menemään 90km/h. Prikka kiinni niin ollaan siinä 65km/h rajoilla. Loivaan alamäkeen olen itse päässyt prikka kiinni 69km/h mutta aikamoista meteliä piti. Tehoputken kanssa toimii mukavasti jopa 60 suuttimella. Kuluttaa sopivasti bensaa ja toimii hyvin =) Jos pelkää poliiseja ja että saa sakot ja ei halua mopon menevän yli 65km/h niin eipä omasta mielestä tehoputkea kannata ostaa. Racing mallista prikka poies ja isompi suutin nii menee sen 60+ ja kiihtyy sopivasti. Itsellä tosin samat säädöt mutta menee jostakin syystä tasaisella reilusti päälle 60km/h.. ja usein jopa 70km/h..
1.6.2009 11:58
Itselläni on Openista vain prikka pois. Kulkee yleensä vaan 50-55 km/h mittariin (vakiona meni 45-47), mutta hyvinä päivinä sen 60. Lämpimällä kulkee kovempaa. Suuttimen vaihto varmaan auttaisi asiaa... Jos vaihdan suuttimen niin kannattaisiko se kaasarin ja ilmanputsarin välissä oleva kuri ottaa myös pois?