Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.10.2011 9:59
2 tuhatta on parempi tyhjäkäynti.
Minkäslaista ilmanputsaria suosittelisitte(pääsuutin jos se ei oo tuo 110)
1.10.2011 10:35
pinokkiapoika kirjoitti:Mul on nyt prikka pois,60suutin(ehk liian pieni),tecnigas next-r putki(kuriton),vakio ilmaputsari ilman kurii,6.0grammaset rullat(vakio 6.4g).Mitä mun pitäis viel säätää et ois hyvä?testasin ajaa niin meni mittariin päälle 90+.Ja mikä tyhjä käynti on hyvä(eli 2tuhat kierrokset vai 1.5tuhatta?)
Suutinta sun kannattaa suurentaa 65:ksi ja laittaa rullat 5,3 grammasiksi. Nuo 6,0 grammaset on liian painavat, eikä kierrokset nouse tehoalueelle, joten kiihtyvyys jää huomattavasti pienemmäksi.
1.10.2011 13:34
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... 42-mm.htmlmikä ois sopiva pääsuutin toho , 6mm 110 vai?
ja onko hyvä ilmanputsari? vai pitäskö ostaa joku muu
1.10.2011 15:19
110 tienoilta se oikea suutin tuolle löytyy. Kyllähän se suodattaa, tosin veden kanssa tulee ongelmia. Jos sulla on vakio tai kuriton se mopo, niin kannattaa jättää ostamatta.
1.10.2011 17:24
Shape kirjoitti:110 tienoilta se oikea suutin tuolle löytyy. Kyllähän se suodattaa, tosin veden kanssa tulee ongelmia. Jos sulla on vakio tai kuriton se mopo, niin kannattaa jättää ostamatta.
kuriton on , minkälaista suosittelisit?
mistä sais tulpanjohdon ko meni poikki,..
4.10.2011 20:20
Minkä painoiset variaattorin rullat olis hyvät kun olen ottanut toisen hukkaputken noin 2cm pitkäksi ja variaattorin prikka on otettu pois ja haluaisin enemmän vääntöä kyseiseen mopoon? vakio on 6,4g ja kulkee noilla säädöksillä noin 57km/h
4.10.2011 21:00
Tai voiko rullien vaihto vahingoittaa mopoa/variaattoria jollain lailla?
4.10.2011 21:09
Pelkillä rullilla et saa tehoa, sun pitää myös vaihtaa vastapainejousi ja kytkinjouset niin saat kiihtyvyyttä ja vääntöä.
5.10.2011 11:20
jaa vaihoin rms merkkisen tarvike sylinterin kiinni...
noh sitä enne mopo seiso tallissa ja ulkona millon mitenkii noin vuoden ja nyt kurittomalla vakioputkella ja messinkilevy poistettuna suutin 96 et toimii
mietin vaan et ku tiellä muilla näyttää olevan jotain 60-70 suuttimia tolle setupille nii mikähä tuolla mulla sitte mättää? imuvuotoo ei ole, läpät on kiinni. ainut mikä itelle tulee mielee on kampiakselin stefat jotka antas ilmaa välistä ja sitä kautta tarviis noin paljon isomman suuttimen...
ja kaverilla kuitenki sama kone ja suuttimena 65 ja toimii mainiosti...
8.10.2011 14:15
Dodih, tulihan se variaattori viimeinkin avattua, eikä siellä ollut mitään vakavaa vikaa.
Etuvariaattorin mutteri oli vain päässyt löystymään, ja nyt se on kiristetty ja toimii taas normaalisti.
8.10.2011 18:12
miten sais nuo tarrat pois
8.10.2011 19:24
Kuumailmapuhaltimella kun lämmittää niitä tarroja varovasti, niin pitäisi lähteä aika kivuttomasti irti liimapintoineen.
8.10.2011 21:25
Mahdollisista liimajäljistä olen itse päässyt _varovasti_ tärpätin kanssa hinkaten. Ei liian voimakkaasti tai karhealla pinnalla tai voit sanoa maalipinnalle hyvästit.
9.10.2011 12:21
kuinka monta prikkaa variaattorissa on?en oo iha varma.
9.10.2011 12:22
Yksi rajoittava prikka.