24.7.2011 0:47
24.7.2011 11:09
24.7.2011 11:58
28.7.2011 13:39
28.7.2011 20:38
30.7.2011 2:47
30.7.2011 18:49
tommi- kirjoitti:noniin mopo rosvot tai muuten vaan asiaan perehtyneet miten saan tuon fuikkelin johtoista käyntiin? viimeinen avain katkesi penkin lukkoon...elikkäs kaiken mailman meisseleillä kokeilin väännellä ja käännellä mutta turhaan sitte päätin katkaista johdot virtalukon pohjasta ja kokeilin yhdistellä johdoista mutta turhaan joten osaisiko joku sano mitkä johdot pitää yhdistää että saan mopon käyntiin .. ei viittisi tuohon paskaan upottaa senttiäkään jóten uutta lukkoa en oo ostamassa,, niin ja fude on sellanen powermax
30.7.2011 23:57
fudedriver-07 kirjoitti:Rullat vaihdettu, 6,3 gr. ei mitään huomattavaa eroa kiihtyvyyteen mutta tärinä loppui peräpäästä. Ja taas lisäkysymys: Miksi huoltovihkossa lukee ilmanputsarin kohdalla " puhdista ja öljyä " ? ..Puhdistuksen ymmärrän mutta en tuota öljyämistä.
Niin se tuo mun skootteri on nyt siinä vaiheessa että sähköinen rajoitin on katkaisijassa (ohjaustangossa) ilmanputsarin kuristukset pois, 94 suutin, EGR kaivettiin pois ja pakoputken "mehupillin" tilalla on tuuman putki. Fude on toiminut ilman minkäänlaista häiriötä 1800km.
31.7.2011 2:16
31.7.2011 9:11
Shamsa kirjoitti:fudedriver-07 kirjoitti:Rullat vaihdettu, 6,3 gr. ei mitään huomattavaa eroa kiihtyvyyteen mutta tärinä loppui peräpäästä. Ja taas lisäkysymys: Miksi huoltovihkossa lukee ilmanputsarin kohdalla " puhdista ja öljyä " ? ..Puhdistuksen ymmärrän mutta en tuota öljyämistä.
Niin se tuo mun skootteri on nyt siinä vaiheessa että sähköinen rajoitin on katkaisijassa (ohjaustangossa) ilmanputsarin kuristukset pois, 94 suutin, EGR kaivettiin pois ja pakoputken "mehupillin" tilalla on tuuman putki. Fude on toiminut ilman minkäänlaista häiriötä 1800km.
Vaihda 5.0gr rullat ja +1000rpm kytkinjouset niin lähtee jo vähän ''äkäsemmin'', sitten muut perusviritykset, isompaa suutinta jne. Filsu olisi kuitenkin hyvä öljytä koska öljyämättömän filtterin läpi pääsee pieniä hiukkasia jotka kuluttavat konetta pitemmän päälle. Korjatkaa jos olen väärässä
31.7.2011 17:26
sasumeil kirjoitti:tommi- kirjoitti:noniin mopo rosvot tai muuten vaan asiaan perehtyneet miten saan tuon fuikkelin johtoista käyntiin? viimeinen avain katkesi penkin lukkoon...elikkäs kaiken mailman meisseleillä kokeilin väännellä ja käännellä mutta turhaan sitte päätin katkaista johdot virtalukon pohjasta ja kokeilin yhdistellä johdoista mutta turhaan joten osaisiko joku sano mitkä johdot pitää yhdistää että saan mopon käyntiin .. ei viittisi tuohon paskaan upottaa senttiäkään jóten uutta lukkoa en oo ostamassa,, niin ja fude on sellanen powermax
Ensin pitää saada mopoon virrat päälle, SAATTO olla että punane ja musta vaan yhtee virtalukon pohjasta :d jos ei lähde startista, niin sen voi kiertää niin että katsot sieltä penkin alta sen pienen ympyrän muotoise rasia, mihi tulee akulta punane ja pari muuta. Isket molempiin napoihi johdon ja napin välii niin startti pyörii sillälailla.. Jos ei lähde niin sitte se ei anna sytytys virtaa, eli takas virtalukon kimppuu
2.8.2011 22:10
fudedriver-07 kirjoitti:
Joo, pitää tässä kun innostuu niin ostaa nuot 5gr. rullat koska 6,3gr. ei tuonut muutosta (vanhat rullat oli samanpainoiset ) onneksi kaverilla on pulttipyssy, mua on alkanut kiinnostamaan 72cc pytty pitää vain selvittää mitä muuta tarvitaan kuin mäntä+sylinteri?
3.8.2011 14:52
4.8.2011 14:02
5.8.2011 1:05