1.12.2007 3:54
1.12.2007 16:15
"Keskikierrostehoputkia" ei ole olemassakaan, kaikilla lähtee piikille vasta yläkierroksilla. Kuitenkin kaikista alavääntösin putki on varmasti Leovince ZX?Samsaa kirjoitti:Vivaan keskikierros tehoputki?
3.12.2007 0:57
Pösötin kirjoitti:"Keskikierrostehoputkia" ei ole olemassakaan, kaikilla lähtee piikille vasta yläkierroksilla. Kuitenkin kaikista alavääntösin putki on varmasti Leovince ZX?Samsaa kirjoitti:Vivaan keskikierros tehoputki?
3.12.2007 18:20
4.12.2007 15:19
|tomi| kirjoitti:BadBiker kirjoitti:Peugeoteihin menee kaikkiin sama putki,kaikissa kaasari-pösöissä on vaakasylinteri,ja kiinnitys kohdat samat.
Ootko ihan tosissas? Kaikissa kaasaripösöissä ei ole vaakasylinteri. Vaakapyttysiä pösöjä on tähän mennessä vain Ludix ja Jet Force, myös uudessa vivacityssä tulee olemaan tuo sama vaakakone. Mutta trekkerissä, vivacityssä ja faitissa on pystysylinterillinen kone. Näinollen kaikkien Peugeottien putket eivät sovi kaikkiin malleihin!
4.12.2007 16:27
Mun on aika vaikea uskoa, että vaakapyttyisen putki menee pystypyttyiseen "koneen kiinnitysten" modaamisella. Mitä tuo nyt ikinä tarkoittaakaan, niin ne samat putket eivät käy yksiin keskenään.Reuhka kirjoitti:|tomi| kirjoitti:BadBiker kirjoitti:Peugeoteihin menee kaikkiin sama putki,kaikissa kaasari-pösöissä on vaakasylinteri,ja kiinnitys kohdat samat.
Ootko ihan tosissas? Kaikissa kaasaripösöissä ei ole vaakasylinteri. Vaakapyttysiä pösöjä on tähän mennessä vain Ludix ja Jet Force, myös uudessa vivacityssä tulee olemaan tuo sama vaakakone. Mutta trekkerissä, vivacityssä ja faitissa on pystysylinterillinen kone. Näinollen kaikkien Peugeottien putket eivät sovi kaikkiin malleihin!
Pösöjen alkukäyrät on usein samoja. Koneen kiinnitykset kun tekee ite niin lähes kaikki putket menee.
19.12.2007 0:03
2.1.2008 20:56
3.1.2008 18:10
4.1.2008 12:56
4.1.2008 19:27
4.1.2008 21:44
4.1.2008 23:05
Baset kirjoitti:Selvä.
5.1.2008 16:02