Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.9.2011 21:29
Paikallinen jälleenmyyjä tai
http://www.easyparts.nl ?
8.9.2011 22:58
Juu kokeilin jo easypartsista, mutta eipä näyttänyt löytyvän...
8.9.2011 23:12
Empä itse asiassa itsekkään Easyltä tähän hätään bongannut. Kannattanee kääntyä jälleenmyyjän puoleen.
10.9.2011 10:53
Kuinka lujaa menee jos on prikka pois ja tehari kii(tecnigas next-r)ja joku 70 suutin??gps:sään ja mittariin
10.9.2011 12:42
N.65. Pari sivua aikaisemmin on video tuosta.
10.9.2011 13:10
Sudee kirjoitti:N.65. Pari sivua aikaisemmin on video tuosta.
sude kyllä se enemmän menee, tuossa videoosa on tehari ja prikka kiinni eli prikkaa ei ole otettu pois
10.9.2011 14:26
pinokkiapoika kirjoitti:Kuinka lujaa menee jos on prikka pois ja tehari kii(tecnigas next-r)ja joku 70 suutin??gps:sään ja mittariin
Kyllä siinä vaiheessa saattaa mittari näyttää jo yli 100 km/h... ainoo vaan että jos PK-seudulla asustelet niin teet siitä semmosen kyttämagneetin että kuulevat viiden kilsan päähän missä ajelet.
Mc3 nuilla 95km/h gps:
http://www.youtube.com/watch?v=MumVBgcmoc4
10.9.2011 15:23
Veikkauskoneen arvaukset tälle päivälle: Mittarinopeuksia pauttiarallaa 85-95 km/h
virhemarginaaleista ei puhuta Oikeita sitten nuin suurinpiirtein ehkä 75-88km/h
ja jälleen virhemarginnalit lienevät järjettömät Yksilöstä ja päivästä+saturnuksen kuiden asennosta toki riippuen.
11.9.2011 8:19
rrubE kirjoitti:Sudee kirjoitti:N.65. Pari sivua aikaisemmin on video tuosta.
sude kyllä se enemmän menee, tuossa videoosa on tehari ja prikka kiinni eli prikkaa ei ole otettu pois
Katos, lukihäiriö.
11.9.2011 13:21
mikäs voisi olla syynä isoon bensan kulutukseen?
11.9.2011 14:00
Liian alhaiset rengaspaineet, laahavat jarrut, liian rikas polttoaineseos (väärät säädöt, ilmansuodatin tukossa, löysällä oleva pääsuutin), polttoainevuoto, tukossa oleva pakoputki, kulunut sylinteri/mäntä.
11.9.2011 18:12
Tai raskas kaasukäsi.
14.9.2011 20:10
löysällä oleva pääsuutin, polttoainevuoto, kulunut sylinteri/mäntä.
ainoat jota vois ees ajatella..
miten ton "löysällä oleva pääsuutin" vois kattoa et onko se löysällä?
14.9.2011 21:17
Avaat kaasarin ja kiristät pääsuuttimen, jos se nyt edes löysällä on. Siinähän sen sitten huomaa, onko löysällä vai ei.
15.9.2011 14:21
pääsen suunnilleen noin 80-90kmh 5 litralla , taino varmaan 4,5litralla ..
En usko että seon tuo kaasari.
Mopolla ajettu melkein 12tuhatta, taidan kääntyä kuluneeseen sylinteriin/männän puoleen =) jos tässä jonku ajan päästä vaihtais ainakin männän.
Veisinkö vain jälleenmyyjälle ja sanoisin että vaihtakaa mäntä/sylinteri , paljonkohan veloittavat vaihtamisesta, ja paljonkohan tulisi hintaa jos vaihtais sylinterinki