Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
2.5.2011 8:56
Se on aika hyvin, kaverilla ajettu jotain vähä yli 3t ja kaasari on jo hajonnu ja vuotaa öljyy aika paljo, sekä sammuilee joskus keskelle tietä kesken ajon.
2.5.2011 20:06
Kyllähän näillä pitkään ajaa kunhan huoltaa hyvillä väliajoilla.Myt mittarissa 12200km. 3 vuotta ollut. Eihän tietysti mikään merkkipyöräkään kestä jos sillä vain rällää menemään takatukka hulmuten kaasu pohjassa eikä huolla.
Mutta kuten monesti on todettu,kaikkihan ovat yksilöitä,jokainen pyörä toimii melkein eritavalla vaikka merkki onkin sama.
2.5.2011 20:20
Niimpä! Tosiaan tuli nyt vaihettua toi etuvari. Kiihtyy 100 kertaa paremmin. Suosittelen tätä kaikille. Huippuja ei tuonu kyl paljo mitää. Mutta ylämäkeen jaksaa kiikkua paremmin ja kiihtyy muutenki hyvin. ainut vaan että semmosen huomas että ku löysää kaasua vaikka että 50 hiljenee vauhti johonki 30 ja vääntää taas lämän pohjaan, niin ei meinaa mitään tapahtua. Veikkaisin että johtuu liian löysästä vastapaine jousesta? Ja tää vari ja kevyemmät rullat tekee myös sen että tuntuu että nelari "piikittäs" =DD
8.5.2011 11:06
Terve, semmosta kyselen että ku nyt on tää daifo, jossa "vireinä" on multivari ja jäykemmät kytkinjouset. Niin minkä jäykkysen vastapainejousen kannattais laittaa. 20%, 40%, 50% vai 60% jäykemmät? Minkälaisia kokemuksia teillä on niistä ollu? Ja onko isosti vaikuttanu kiihtyvyyteen, kuhuippuja ei kauheesti lissää tarvis, ku poliisisetä ei tykkää.
Semmosta kokemusta kyllä itellä on että ku toihan on tommonen mitäänsanomaton pörisijä. Nii ei poliisit ees lähe ratsaan tota, ellet laita jotaki kauheeta kovaäänistä teharia, joka nelarissa ei paljoo ees vaikuta.
11.5.2011 19:18
No toi on jo aika hyvin, jopa kiinanskobilta.
12.5.2011 15:24
Morjens, mulla on toi peugeot v-clic, sama kiinan ihme kun nuo baotianit.
Oon vaihtanu 5,5g rullat, malossin lila 82% vp jousi, 2000rpm kytkinjouset ja simotan powefilterin. Variaattorista otettu prikka pois ja rajotin poistettu.
Mikä mahtaa olla et alamäkee menee sellaset 65, mut vähä jyrkempää ylämäkee menee ni laskee toho 30km/h -.-, osaaks joku neuvoo mite saan tota tehoo ylämäkee lisää?
Pitäiskö suutin vaihtaa isompaa?
Kiitos jos osaat neuvoa(:
12.5.2011 16:25
Jos et oo powerfiltterin (joka kannattaa heittää mettää nii äkkii ku mahollista ja jos haluu vaparin ni ostaa piperin, jota ei kyllä kurittomaan oo järkee laittaa) jälkee suurentanu suutinta ni ei varmana toimi kunnolla. Joku 5-10 numeroo isompi suutin ni toimii. Ja multivarin kanssa kiihtyis paremmin ja jaksais paremmin ylämäet. Joskin 72cc pytty on halvempi ja varmana tulis vääntöö aika hyvi.
12.5.2011 17:30
Kiitos, No jos ton piperin ostais, isomman suuttimen ja multivarin nii sit vetäis paremmin (voihan sitä aina kokeilla)? Ens kuus vois ostaa noi.
12.5.2011 17:58
Suosittelisin kyllä ihan vakioputsaria vakio/kurittomalle tekniikalle. Vapari vaa lisää bensankulutusta ja tulee hirveet imuäänet. Ja multivarin sijaan kannattais harkita 63cc tai 72cc pyttyä, ne on näihi nii halpoja (40€). Ja malossin multivar uutena maksaa joku 80€.
12.5.2011 18:17
Vaikuttaaks toi 63cc pytty huippunopeuksii?koska en noita huippuja oikee haluis paljoa.
12.5.2011 18:20
Varmaa vähä mutta voihan sitä koittaa pistää sen rajottimen takas jos huiput vähä rajottuis.
12.5.2011 18:25
http://www.motorshop.fi/product/63cc-Sy ... 4%E4..htmlMeinaat varmaa tota? noi vaa vaihtaisin ja vakio putsari kiinni ni pitäis olla vääntöö enemmän?
Ei vaadi enempää?
12.5.2011 18:43
Joo tota viri ja vara liikkeen pyttyjä just tarkotin, sieltä saa 72cc:n samaa hintaa. Ton kanssa kyllä voi jo sen piperinki laittaa. Ja tietenki nyt pitää kaasari säätää. Varin säätämisestä en näissä kiinanromuissa sitte tiedä.