5.10.2008 17:17
5.10.2008 18:51
lisään viel tohon et onko iha normaalit nopeudet?... eli kulkeeks jollaki kovempaa/hiljempaa?kurtzu kirjoitti:Jos on taitoo ja välineet niin tottakai ite! Liikkeessä se tulee maksamaan, ja eikä ne ainakaan meilläpäin "virittämisestä" pidä..mr.juice kirjoitti:[color=#0000FF]Mulla itelläni 3000 ajettu kymso ja on toiminu ku unelma. kulki vakiona mittariin 50-52 navigaattoriin 46-48. sitten katkasin cdi- johdon siin 1500km kohdal, kulki 55. sitten tein huollon 2200 kohilla, ja sen jälkeen kulkenu 57-60. huiput saa ku ajaa semmosel 3/4 kaasulla. alamäkeen kulkee sen 68. aattelin nyt sit tilata sen rajottamattoman variholkin ja rassailis sen joskus talvella kiinni. Eli mitä mieltä olisitte kannattaako hommata ja asentaa ite vai viedä liikkeeseen laitettavaks??? ja paljon mahtas kulkee sitten?
5.10.2008 19:21
mulla ei menny noin lujaa alamäkeen vaikka oli katkastu johto ja rajottamaton holkki. Meni muistaakseni 62 alamäkeen. Sulla tulee kulkee toi skoba aika lujaa ku laitat sen holkin.mr.juice kirjoitti:lisään viel tohon et onko iha normaalit nopeudet?... eli kulkeeks jollaki kovempaa/hiljempaa?kurtzu kirjoitti:Jos on taitoo ja välineet niin tottakai ite! Liikkeessä se tulee maksamaan, ja eikä ne ainakaan meilläpäin "virittämisestä" pidä..mr.juice kirjoitti:[color=#0000FF]Mulla itelläni 3000 ajettu kymso ja on toiminu ku unelma. kulki vakiona mittariin 50-52 navigaattoriin 46-48. sitten katkasin cdi- johdon siin 1500km kohdal, kulki 55. sitten tein huollon 2200 kohilla, ja sen jälkeen kulkenu 57-60. huiput saa ku ajaa semmosel 3/4 kaasulla. alamäkeen kulkee sen 68. aattelin nyt sit tilata sen rajottamattoman variholkin ja rassailis sen joskus talvella kiinni. Eli mitä mieltä olisitte kannattaako hommata ja asentaa ite vai viedä liikkeeseen laitettavaks??? ja paljon mahtas kulkee sitten?
6.10.2008 23:01
7.10.2008 15:01
IG kirjoitti:Joo, eli tost crossistongast, olen ottannu ne kaikki katteet siit irti jotta saisin katottu sopiiko tanko mitenkään ja totesin että EI SOVI, koska se vakio tanko on hitsattu kiinnii siishen niin sanottuun adepterin ja sen koko hommelin ei voi irrottaa koska siis on laakerit välissä...MUTTA voi tietysti "sahata" se tankon siit adapterista ja pistä semmonen polkupyörä adapteri suoraan siihe suoraan putken joka jää kun sahaa tankon pois....semmonen kuten metromorfossiksen adapteri joka tangon kanssa myynnissä semmonen adapteri sinne.... Ai niin sitten semmosta että ilman sitä vakio mittari systeemia, jos se irrottaa niin ei tod.näk. toimii valot ja kaikkee semmoset....
7.10.2008 17:25
26.10.2008 17:28
26.10.2008 17:41
Superman69 kirjoitti:Vinkki kaikille Super 8 omistajille: poistakaa mittarin vieressä oleva "musta möltti" (en tiiä mikä se on) Tulee paljon hienompi. Tässä olis kuva minkä näkööne on ilman sitä.. http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/356839
29.10.2008 20:56
1.11.2008 13:05
1.11.2008 23:10
kurtzu kirjoitti:Pakko mainostaa: Nyt ois kymcoon käyvät nastarenkaat.
2.11.2008 20:22
IG kirjoitti:kurtzu kirjoitti:Pakko mainostaa: Nyt ois kymcoon käyvät nastarenkaat.
Paljon maksaa??
7.11.2008 12:20
7.11.2008 16:25
Joku oli 7.5 grammaset rullat, eli kevyemmät. Vakiosuutin on 80 tai 85, en muista kumpi, Niin jos vaihat putsarin hengittävämpää niin kai se sais olla 90. En mee vannoo, mutta kokeilemalla selviäämr.juice kirjoitti:nyt ois suunnitelmissa vähä uutta juttuu... eli meinasin nyt viedä liikkeeseen ja sanoo et laittavat siel sen rajottamattoman variholkin ja uudet rullat. sit tilais uuden ilmanputsarin http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=3488 ja samalla uudet suuttimet.
eli minkä painoset rullat ja minkä kokoset suuttimet.
kiitos jo etukäteen
9.11.2008 19:07