Huuh.. 10 220 mittarissa, ja sitten alkoi "totaaliset" ongelmat. Olisi enää ollut pari päivää takuuhuoltoon, kunnes kouluun mennessä kaasarin koho meni jumiin.. Siinä sit vietiin huoltoon, saatiin takas, pätki, booas, sammu, uudestaan huoltoon, syynä oli ollut se, että johdot ottivat runkoon. Huoltomies oli ilmoittanut, että saa hakea. Seuraavana päivänä kuitenkin soitti, että älkää tulko hakemaan, sillä skootteri ei lähdekään käyntiin.. Noh, syynä oli imukurkun venttiilin halkeama.. parisen viikkoa jo huollossa, maahantuojaan otettu yhteyttä huoltomiehen taholta ja uutta osaa tulossa
Viimeinen info huoltomieheltä " joo mää saan nuo osat tossa maanantaina varmaa, että ens viikolla voi sit tulla hakee" saa nähä...
Vuodessa tullu tosiaan ajettua 10 000 kilsaa ja rääkätty on, kovalla kädellä. Aika jännä, kun hihnaa ei oo vaihdettu KERTAAKAAN, kuulemma vaihetaan vasta sitten kun katkeaa..
Noniin, skopo ois saatu huollosta. Ja tosiaan imukurkku oli halki.. Nyt se toimii ihan kohtalaisesti, rajotin vaan rasittava ja säädöt on varmaan vähän huonot, mut kulkee sentään etiäpäin.. Maahantuoja oli käskeny vaihtaa myös CDI-Boksin
vaikka se ei tietääkseni rikki ollut
Jeps ja taaaaas tuo booaa ja pätkii eikä lähe käyntiin. Kyllä huhhuh, ei tiiä enää
sanoa.
Jees ja taas huollosta tullu ja sama vika. Ei näemmä auttanut kaasarin, puolan yms yms vaihto. Kaikki on oikeastaan vaihettu mitä voi, paitsi moottori, joka on sekin tarkistettu niin ja variaattori. Saa nähä mitä tästä vielä seuraa
jännäks menöö!
Nojuu, nythän se toimii. Alipaineletku oli irti ja muillekkin kisbeen omistajille tiedoksi, kyseisten ongelmien tullessa kannattaa tsekata alipaineletku, sillä se on justiinsa sopivan kokonen ja oikeastaan liian lyhyt sen "nipsun" sisällä, mulla se on nyt sen "nipsun" ulkopuolella, niin letkun pituus riittää paremmin.