15.5.2008 19:24
15.5.2008 20:07
Super9 kirjoitti:Joo elikkäs on nyt toi tecnigasi ollu tossa paikallaa jo jonku aikaa ja mietin et kannattaisko ruveta vp jousi ja kytkinjouset vaihtaan.. ja kuin jäykät kytkinjouset pitäs olla ?
Suomennatko kiitos.simosimosimo kirjoitti:Mistäs johtuu ku kantaa kymcol tarpeeks ja sit suoristaa nii alkaa hyytymäää. mistä on kyse??
15.5.2008 22:00
15.5.2008 22:11
16.5.2008 21:52
asdfasd kirjoitti:Super9 kirjoitti:Joo elikkäs on nyt toi tecnigasi ollu tossa paikallaa jo jonku aikaa ja mietin et kannattaisko ruveta vp jousi ja kytkinjouset vaihtaan.. ja kuin jäykät kytkinjouset pitäs olla ?
Itsellä tulossa postissa next-r + Keltaiset malossin kytkinjouset.Kaikki ovat neuvoneet hankkimaan ne keltaiset.Suomennatko kiitos.simosimosimo kirjoitti:Mistäs johtuu ku kantaa kymcol tarpeeks ja sit suoristaa nii alkaa hyytymäää. mistä on kyse??
17.5.2008 8:34
18.5.2008 11:35
18.5.2008 11:47
PunS9 kirjoitti:Tarvitsen tarkan tiedon miltä väliltä kaasarin pääsuutin sais olla ku on TK Racing putki ja powerfilter... Se kiihtyy about 30 km/h kohalle, booaa ja hyytyy
18.5.2008 13:26
Putken kanssa saisi olla jo se 10isompi.. Itse siirryin 78-88.ion` kirjoitti:PunS9 kirjoitti:Tarvitsen tarkan tiedon miltä väliltä kaasarin pääsuutin sais olla ku on TK Racing putki ja powerfilter... Se kiihtyy about 30 km/h kohalle, booaa ja hyytyy
kato mikä sielä on paikallaan ja laita noin 10-20nroa isompi suutin
18.5.2008 14:03
18.5.2008 15:37
18.5.2008 18:28
18.5.2008 20:03
PunS9 kirjoitti:No joku suositteli mulle pääsuutin kokoa 92 tai 100... Miten se vanhan koko katotaan??
18.5.2008 20:24
18.5.2008 20:38