Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

25.8.2011 21:04

Taitaa riittää, kun otat jalkatilassa olevan huoltoluukun irti.

Löytyy varmasti jälleenmyyjältä, tosin yleensä alkuperäiset on tilaustavaraa.

Piaggio NRG Power DD / DT

31.8.2011 17:22

Voiko ottaa pelkän messinki levyn pois ilman että vaihtaa suutinta 60 , ku en oo ehtiny hommaa sitä viel

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

31.8.2011 17:49

elppa kirjoitti:Voiko ottaa pelkän messinki levyn pois ilman että vaihtaa suutinta 60 , ku en oo ehtiny hommaa sitä viel


Tietenkin voi mutta se on eriasia toimiiko kunnolla ;)

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

31.8.2011 22:12

Paljo kulkee suoral ja kiihtyykö hyvi jos pistän prikan kiinni ja teharin ja isomman suuttimen?Vai kannattaako?Eli nyt on prikaton ja messinki levy pois ja 60 suutin ja pistäisin prikan takas ja teharin kii ja isomma suuttime.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

31.8.2011 22:44

Noin 60 oikeaa kulkee maksimissaan prikallisena tehoputken kanssa. Suositeltavaa ei ole kuitenkaan ajaa kaasu pohjassa prikkaa varten, vaan pitää kierrokset maksimissaan 10 000 tienoilla. Kiihtyvyys kyllä paranee sinun nykyiseen setuppiin verrattuna.

Tässä videossa tehoputki ja prikka paikoillaan.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

1.9.2011 17:09

niin paljon kierrokset sais olla max?

1.9.2011 18:30

Paljo kulkee jos ottaa messinki levyn pois 60 suuttimen ja prikan pois

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

1.9.2011 20:23

~65-70km/h oikeeta. +-5km/h ;)

rrubE:Kyllä koneen pitäisi kestää kuhan et kovin paljoa yli 11000rpm ala vinguttaan...

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

1.9.2011 23:03

Mikä tehoputki ois paras hinta luokka 100e-170e ja mitä säätöjä pitää tehä jos on tehari kii ja prikka kii eli tarviiko rullia vaihtaa ja kuinka paljo isompi suutin vai käykö 60?

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

2.9.2011 22:44

pinokkiapoika kirjoitti:Mikä tehoputki ois paras hinta luokka 100e-170e ja mitä säätöjä pitää tehä jos on tehari kii ja prikka kii eli tarviiko rullia vaihtaa ja kuinka paljo isompi suutin vai käykö 60?


Ei mitään järkeä prikalla ja teharilla :D . Kone huutaa niin pirusti ja pahimmassa tapauksessa tutkaan niin että vähintään kilvet lähtee... Tulee sitäpaitsi erittäin kalliiksi jo teharin osto. Jos vauhtia haluat niin prikka irti ja tyhjäkäynnin säädät+ isompaa suutinta ja messinkilevy poies. Ei herätä huomiota ja kun vähän väännät kahvasta niin hetkessä 80 pintaan mittarissa- kevyesti.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.9.2011 15:56

millä saan piaggion muka kulkee 80? pelkän prikan poistolla nyt mulla on prikka pois ja messinki levy ja 60 suutin ja menee sen melkee 70

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.9.2011 19:09

Laitat teharin niin johan kulkee. Ei pelkällä prikan poistolla voi oikeen saada kulkemaan 80, paitsi Aprilioita.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.9.2011 20:05

Sudee kirjoitti:Laitat teharin niin johan kulkee. Ei pelkällä prikan poistolla voi oikeen saada kulkemaan 80, paitsi Aprilioita.


Mites sitten eilen prikaton runner kulki 85? Ja samoin oma Nrg Power DD prikattoma suunnilleen saman verran...

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.9.2011 20:16

Niin mittariin, eli 75 oikeaa.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.9.2011 20:17

Mittariin kenties?