1.8.2010 14:18
5.8.2010 23:21
bomble kirjoitti:joitain kymco super 9 AC osia myynnissä, kyselkää, katteita ei ole kaikkia ja ehjiä
kaikki koneen osat,
puola,cdi, jne löytyy
renkaat,keula,
variaattori
+muuta hilpettä, joitan katteita saattaa löyty melko naarmusena
5.8.2010 23:21
HaGss kirjoitti:Mittariin menee 70, oikeeta 60kmh
6.8.2010 2:38
7.8.2010 0:54
Weennu kirjoitti:bomble kirjoitti:joitain kymco super 9 AC osia myynnissä, kyselkää, katteita ei ole kaikkia ja ehjiä
kaikki koneen osat,
puola,cdi, jne löytyy
renkaat,keula,
variaattori
+muuta hilpettä, joitan katteita saattaa löyty melko naarmusena
Löytyskö sitä takavalon ja vilkkujen sitä ihme katetta vai mikä se ny on?
12.8.2010 13:53
20.8.2010 23:04
22.8.2010 21:42
HaGss kirjoitti:Mittariin menee 70, oikeeta 60kmh
22.8.2010 21:53
23.8.2010 7:20
HaGss kirjoitti:63-65 aika maksimi kurittomalla putkella ja holkilla, ite pääsin 70kmh kymcon omaan mittariin.
Ota hukkis pois ja kato miten sun kohdalla käy.
Parempi vaihtoehto olis vielä tehari, esim Tecnigas Next-r, niin ei tartte vakioputkea tärvellä.
25.8.2010 21:47
25.8.2010 22:39
27.8.2010 14:45
ttopsa kirjoitti:Mikäköhän mun kymcossa on ku sytytystulppa ei kestä ku max 800km. Sen jälkee ei lähe enää kunnolla käyntii ja pitää ostaa taas uus tulppa.
Ja oisko kellään hyvii vinkkejä miten saan sigmasta sen magneetin vanteeseen kiinni?
31.8.2010 11:43
31.8.2010 11:46
Meitsil oli sama juttu, viri pytty , tehari kiinni , vähän lujempaa meni vakio tulppa meni paskaks . Ratkaisin sen ostamalla uuden tulpan missä on isompi lämpöarvo (NGK BR9HS ). Toimii hyvin eikä oo hajonnuttopsa kirjoitti:Mikäköhän mun kymcossa on ku sytytystulppa ei kestä ku max 800km. Sen jälkee ei lähe enää kunnolla käyntii ja pitää ostaa taas uus tulppa.
Ja oisko kellään hyvii vinkkejä miten saan sigmasta sen magneetin vanteeseen kiinni?