Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

13.3.2012 22:05

Kiitos, no näimmä aina joutuu pikkusen kikkailemaan :)

15.3.2012 18:46

Morjes,

Mikähän mahtaa olla Yamaha Bws:ssä vikana kun ei meinaa pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä. Lähtee käyntiin ja pysyy käynnissä kaasun avulla, mutta sammuu samantien kun päästää kaasun (pysyy käynnissä kun pitää ryyppyä päällä). Ei ota myöskään kunnolla kierroksia, vasta kuin kääntää kaasun täysillä niin ottaa kierroksia, mutta ei silloinkaan täysiä kierroksia. Neulan vaihdoin kun aikaisempi katkesi. Kaasarin säätöruuveja olen väännellyt mutta merkittävää parannusta ei tapahtunut. Kiinni on siis vakio Dellorton 12 phbn kaasari.

15.3.2012 21:46

Onko saman tyyppinen neula, kuin mikä sulla ennenkin on ollut, eli saman arvonen, sillä jos on erilanen niin ei ihmekkään ettei toimi kunnolla. (Neuloissakin on eroa, katso tietopankin artikkeli "2-t kaasuttimen säätäminen" niin tiiät mitä tarkotan.) Neulan sokkaa säätämällä pitäs korjaantua.

15.3.2012 22:52

Noniin sain boosterin taas kasaan ja käymäänkin, mutta eipähän se mihinkään liiku =O Eli käy takapyörä maassa ihan oudosti eikä liiku vaan kaasua vääntäessä pörisee vaan oudosti ja sammuu =O Jos perän nostaa ilmaan niin alkaa huutamaan ja ottaa kaasun normaalisti =O mikäs perhana siihen nyt sitten tuli =O? Juuri vaihdettu airsalin 50cc sylinteri sarja ja kaasari käyty täysin läpi ja putsattu kaikki kolot ultraäänipsurissa ja paineilmalla !

16.3.2012 16:24

Voisiko joku linkata Bw´s:sään holkit Aeroxin vanteille :)

17.3.2012 0:23

Bolt-on adapteri takavanteelle: http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0118253000/0-25-843/Naaf_Achterrem_Adapter_Aerox-Nitro_-%3E_Booster-Stunt.html
Etuvanne menee samalla lailla, kuten vakiovannekin. Jos ei mee, nii ite leikkaa alumiiniputkesta sopivt holkit etuakselille, ei niitä valmiina myydä.

17.3.2012 18:11

Kiitosta kiitosta :)

18.3.2012 18:58

Kertokaahan mikä on Ankassa vikana kun ei ota kunnolla kierroksia. Kaasaria olen säätänyt, mutta ruuvien pyörittämisellä ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Neulaa olen säätänyt, mutta ei sekään tunnu auttavan. Ottaa paremmin kierroksia ja kulkee paremmin kun vääntää kaasun pohjaan ja työntää vauhtia.

18.3.2012 23:13

Paljon hihnalla ajettu, voi luistaa ja vastapainejousikin on voinut löystyä.

20.3.2012 19:51

Mistähän löytäis ankkaa vakio lorton 12mm alkuperäsen kokosen luistinneulan ?

21.3.2012 16:38

Moposport tai paikallinen jälleenmyyjä.

22.3.2012 14:53

Mikäs se näistä http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=223&pagenr=6 mahtaa olla oikea (siis lorton vakio 12mm luistinneula) ?

24.3.2012 16:06

morjensta
Semmosta kyselisin että mikä on 99 vuosimallin bws vakio suutin kun minulla on paikoillaan 92 ja tuntuu että on meleko iso 12 kaasarille vakiona ja onkohan mulla alipainehana paskana kun on käynnissä ja painaa kaasua niin pensaa työntää ilmanputsarriin mutta toimii muuten hyvin ja kaasarissa ei oo paskaa?

24.3.2012 18:11

Osaiskohan joku auttaa mua tos neula asias, että saisin ankan kuntoon ?

26.3.2012 15:52

linkkis kusee