19.7.2008 17:56
IG kirjoitti:Jep. Olen just katkaissut lilan johdon jossa on punainen raita ja mopo kulkee mittarin mukaan 52km/h joten olen aika tyytyväinen siihen, pitäiskö miulle vielä vaihtaa holkkin, sen pitää miettiä.
19.7.2008 19:57
stadi-56 kirjoitti:IG kirjoitti:Jep. Olen just katkaissut lilan johdon jossa on punainen raita ja mopo kulkee mittarin mukaan 52km/h joten olen aika tyytyväinen siihen, pitäiskö miulle vielä vaihtaa holkkin, sen pitää miettiä.
Vaihda ihmeesä se holkki,kulkee sen jälkeen mittarin mukaan yli 60km/h.
Siis tuon menee meillä vaikkei sitä johtoa ole vielä edes katkaistu.
22.7.2008 15:23
madmaxmel kirjoitti:stadi-56 kirjoitti:IG kirjoitti:Jep. Olen just katkaissut lilan johdon jossa on punainen raita ja mopo kulkee mittarin mukaan 52km/h joten olen aika tyytyväinen siihen, pitäiskö miulle vielä vaihtaa holkkin, sen pitää miettiä.
Vaihda ihmeesä se holkki,kulkee sen jälkeen mittarin mukaan yli 60km/h.
Siis tuon menee meillä vaikkei sitä johtoa ole vielä edes katkaistu.
Eli tuon holkin vaihdon voisi tehdä esim. tuon ekan 500km huollon yhteydessa?
Mulla oisi vielä 200 kilsaa jäljellä ja tuon voisi siinä yhteydessä sitten vaihtaa...mitä lie holkki super 8:iin maksaa?
Olen muuten erittäin tyytyväinen ollut skootteriin, kiva on kesällä ollut satamassakin lenkkiä heittää=)
22.7.2008 15:33
23.7.2008 22:23
IG kirjoitti:Eks jossain vaiheessa sanoi et sen holkki virityksen voi tehdä niin, että kääntää sen väärin päin ja pistä sen paksumman kohan rullakupin sisälle??? Onko tälläinen tapaa jotenkiin haitallinen ja toimiiko se samalla tavalla kuin se kuriton holkki?
4.8.2008 15:10
4.8.2008 17:42
4.8.2008 21:05
METAL_X-BWÄS kirjoitti:Myyäänkö noita kymcon rajottamattomia holkkeja easypartsissa??
7.8.2008 15:39
shoke kirjoitti:1800km ajettu
9.8.2008 12:58
10.8.2008 19:55
11.8.2008 15:08
Peke- kirjoitti:Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten
11.8.2008 17:18
samantapaisia vikoja oli meidän kymcossa. Kesällä ja talvella. Ajettiin sisään huolella, mutta ku tuli ekat lumet, rupes heti tulee ongelmaa kaasuttimen kaa. Vetäs sisään vettä millon missäki.. No eikun kaasaria puhdistaa. Tällästä läpi talven, vähintään kerran viikkoo piti kassu puhistaa, joskus tien laidassa 20 asteen pakkasessa.. Eikä siihen huollossa osattu oikeen sanoo mitään, ei vaa toimi. Ja oli myös muita ongelmia skootterin kaa kanssa mm. Joskus lopetti kokonaan bensan imemisen (keskellä kesää), ja sitten vaan rupes taas yhen äkin pelaamaan, käynnistysongelmat, tyhjäkäynninkin kanssa oli ongelmia talvella, Säädin tyhjäkäynnin sopivaks ihan oikein lämpimällä koneella, ajoin ehkä vartin, ja sitten tyhjäkäynti kuullosti huomattavasti isommalta, tai sitten sammui itsestään. Että ainakin kaasuttimen osalta tämä peli on epäonnistunut. Ai niin, talvella ajaessa, kahvojen "mikrosirut"/katkaisijat ei toiminut. jarruvalo ei siis syttyny ku paino jarrua, eikä lähteny startista käyntiin ku sillon pitää painaa jarrua että se katkaisija pelaa. Huono skootteri, minun mielestäni.jupsu3 kirjoitti:Peke- kirjoitti:Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten
no onko sulla esim tulppa menny taikka kaasari (taas) tukossa/ rikki.. tai jos oot huonosti sisäänajanut nii voi olla vaikka leikannu kone... ja sillon se on aivan sun oma vikas..
11.8.2008 23:31
kurtzu kirjoitti:samantapaisia vikoja oli meidän kymcossa. Kesällä ja talvella. Ajettiin sisään huolella, mutta ku tuli ekat lumet, rupes heti tulee ongelmaa kaasuttimen kaa. Vetäs sisään vettä millon missäki.. No eikun kaasaria puhdistaa. Tällästä läpi talven, vähintään kerran viikkoo piti kassu puhistaa, joskus tien laidassa 20 asteen pakkasessa.. Eikä siihen huollossa osattu oikeen sanoo mitään, ei vaa toimi. Ja oli myös muita ongelmia skootterin kaa kanssa mm. Joskus lopetti kokonaan bensan imemisen (keskellä kesää), ja sitten vaan rupes taas yhen äkin pelaamaan, käynnistysongelmat, tyhjäkäynninkin kanssa oli ongelmia talvella, Säädin tyhjäkäynnin sopivaks ihan oikein lämpimällä koneella, ajoin ehkä vartin, ja sitten tyhjäkäynti kuullosti huomattavasti isommalta, tai sitten sammui itsestään. Että ainakin kaasuttimen osalta tämä peli on epäonnistunut. Ai niin, talvella ajaessa, kahvojen "mikrosirut"/katkaisijat ei toiminut. jarruvalo ei siis syttyny ku paino jarrua, eikä lähteny startista käyntiin ku sillon pitää painaa jarrua että se katkaisija pelaa. Huono skootteri, minun mielestäni.jupsu3 kirjoitti:Peke- kirjoitti:Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten
no onko sulla esim tulppa menny taikka kaasari (taas) tukossa/ rikki.. tai jos oot huonosti sisäänajanut nii voi olla vaikka leikannu kone... ja sillon se on aivan sun oma vikas..
Skootterin ehti kertyä minun ajoissa reilu 8000 km, sitte annoin sen pikkuveljelle ja se ei ehtiny ajaa ku jonkun 500 km, ja sitten auto ajo sen kylkeen (autoilijan vika) ja skootteri meni lunariin, saatiin siitä korvaukset ja nyt uus skootteri tilalle joka ei ole super 8.
12.8.2008 14:25