18.9.2012 20:58
Eerosah kirjoitti:itselläni oli aivan sama juttu kuin tepulla kun vaihdoin pytyn 70cc sylkkään. Itselläni ei mikään auttanut että olisin sen saanut toimimaan. ( kaikkea kokeilin siis putkia kaasareita tms) Ei siinä muu auttanut kuin laittaa vakio sylinteri takas. Siinä sitten samalla työstin vähän vakio sylinteriä ja hyvät tehot sain siitä ulos joten ei 70cc tarttettukkaan että keula nousee ilman hirveetä repimistä senkus vaa painat kaasua ja vedät persuksen takapenkille. Ja virinä ei kummosia osia ole: 14mm vaiko kassu jossa 100 suutin, laser x pro putki, vähän työstetty vakio pytty, malossin fly kytkin, malossi Valkoiset k.jouset, punanen vp jousi ja multivari jossa 4 g rullat.
18.9.2012 21:55
18.9.2012 22:12
18.9.2012 23:00
Tepu95 kirjoitti:Joo eli siis tarkennan vähän. Nuo keltaset on fly:n keltaset, ja ei, en luule niitä 15% Ne pitäis olla aika jäykät mutta ketut ole, ottaa kiinni siinä 3000-4000.. Taulukon mukaan pitäis huidella melkein 8000.. Ja vp tuntuu suht mukavalle, tai tuntui, sillonku muuten oli vielä kunnossa tuo..Eerosah kirjoitti:itselläni oli aivan sama juttu kuin tepulla kun vaihdoin pytyn 70cc sylkkään. Itselläni ei mikään auttanut että olisin sen saanut toimimaan. ( kaikkea kokeilin siis putkia kaasareita tms) Ei siinä muu auttanut kuin laittaa vakio sylinteri takas. Siinä sitten samalla työstin vähän vakio sylinteriä ja hyvät tehot sain siitä ulos joten ei 70cc tarttettukkaan että keula nousee ilman hirveetä repimistä senkus vaa painat kaasua ja vedät persuksen takapenkille. Ja virinä ei kummosia osia ole: 14mm vaiko kassu jossa 100 suutin, laser x pro putki, vähän työstetty vakio pytty, malossin fly kytkin, malossi Valkoiset k.jouset, punanen vp jousi ja multivari jossa 4 g rullat.
Häviskö sulla suoraan "tehot" vai hetken päästä? Ja millasta settiä oli putsarina? Äsken kävin taas säätämässä ja tuntuu niinkuin joku pätkisi sytytystä. Koneen otin auki ja se näytti omaan simään pintapuolisin olevan kunnossa. Sähkö tietous mopoissa itellä huono eli mitä oireita on esim jos magneetto ois rikki tai puola tai vaikka cdi? Ei jaksa liikkua periaatteessa mihinkään, kaasu pohjassa oikeastaan kokoajan ajettava. Paikallaan tuossa yritin saada kiertämään ja pari kertaa "poltti" aika rajusti putkessa ja röpötti ja ei kiertänyt. Seosta tuntui siis tulevan mutta ihankuin sytytstä ei..? Perus tulpan vaihdoin tein, ei vaikutusta.
Voisiko muka juuri ostettu pytty viedä tavallaan väännöt? Hetken kuitenkin toimi jo kuin unelma, nyt tuollanen "yli kuristettu"..
19.9.2012 19:50
Palezu kirjoitti:VictorH kirjoitti:pitää kysyy mikä vitun rajotin? ^^ mull ei varmaan oo ikinä ottanu vastaan ja mull on kyll aika kova setup!
No en oo itekkään ihan varma siitä mutta joku täällä joskus sanoi että sillä ottaa alamäessä cdi rajotin 9500rpm vastaan ja kokeilin ite kerran huudattaa rengas ilmassa teharilla ja muistaakseni just 9500rpm rupes pätkimään armottomasti eikä kiertäny enempää. Ja tässä joku aika sitten ajoin aivan jumalattomasta vesilammikosta johon uppos koko variaattori ja pakoputki niin variin meni vettä, hihna alko samantien luistaa ja kone huutaa ja kun kiihdyttelin nii takana ajava kaveri sano että se kuulosti kuin hakkais rajottimelle ja itestäkin tuntu siltä
Haluaisin itekki tietää sopiiko PHVA vaijeriryyppysarja tohon mikuni kassuun. Ainaki ryypyn osat näyttää samoilta
19.9.2012 19:59
19.9.2012 20:15
ramba__ kirjoitti:Ite upotin joskus kaatosateella risteyksen lätäkköön tuon kiiwin ja tietenkin sammui siihen kun sähköt kastui. Kyllähän se siitä hetken päästä lähti taas käyntiin.
Tosiaan silloin kaikki tiet tulvivat kun vettä tuli kuin esterin perseestä.
Mulla ei ole koskaan tullut rajotinta vastaan vaikka armotta vinguttaa.
19.9.2012 20:17
19.9.2012 20:28
Eerosah kirjoitti:ramba__ kirjoitti:Ite upotin joskus kaatosateella risteyksen lätäkköön tuon kiiwin ja tietenkin sammui siihen kun sähköt kastui. Kyllähän se siitä hetken päästä lähti taas käyntiin.
Tosiaan silloin kaikki tiet tulvivat kun vettä tuli kuin esterin perseestä.
Mulla ei ole koskaan tullut rajotinta vastaan vaikka armotta vinguttaa.
Juu itselläni keskijalalla kiertää 9500 rpm mutta ajossa 9200rpm. Paljon sulla kiertää keskijalalla ja ajossa? Itselläni kiertää heti sinne 8500rpm hujakoille ja sitten pysyy hyvin pitkään siinä jonka jälkeen alkaa taas hyvin hitaasti nousemaan kun nopeutta yli 65kmh ja huipuissa ( jotka ovat 81kmh gps mitattu ) on kierroksia se 9200rpm. Onko sulla vakio sylinteri ja mitä viriä?
19.9.2012 20:34
19.9.2012 21:18
19.9.2012 21:20
19.9.2012 21:40
20.9.2012 11:39
Palezu kirjoitti:Ei näissä rajoitinta ole. Vakiosylinterillä ei vain tahdo kiertää vaikka olisi mikä putki. 49ccscoot foorumilla saatu kiertämään +10000rpm ja kulkuja ja kiihtyvyyttäkin tuli heti reippaasti kun viilasi vain pakoaukkoa 2,5mm korkeammaksi jolloin ajoitus 185, vakiona 171. Useimmat teharit ei tahdo ees toimia kunnolla tuolla vakioajoituksella.
20.9.2012 12:41