20.11.2008 21:08
20.11.2008 23:38
Derpi mies kirjoitti:Ärsyttävää Gp1:ssä on se, että toinen valoista on lähivalo ja toinen kaukovalo. Typerän näköinen kun vain toinen valo palaa ja ihmiset tulee ilmottamaan, että multa on lamppu rikki.
Komiat nuo racing-vilkut, 54M1. =)
21.11.2008 19:23
21.11.2008 19:36
21.11.2008 19:57
arppaz kirjoitti:Ja onko kukaan ottanut omasta derbistään sitä kaasarin ilman saantia rajoittavaa metalli kalvoa poies kun minun derbistä ottaa sen poies niin kulkee 57 ja kiihtyy paljon äkäsemmin mutta syö bensaa 11l/100km eli aivan pirusti.
22.11.2008 18:43
22.11.2008 19:19
arppaz kirjoitti:Jos tuntuu että et saa sitä itse pois oikein niin pyydä kaveria apuun.
22.11.2008 20:21
Derpi mies kirjoitti:Joo, ajattelin pyytää yhtä mopoexperttiä siihen apuun. Mutta hänkään ei ole ennen ottanut prikkaa, eikä varmaan tuollaista ilmakuriakaan pois. Mutta ei kai siinä mikään voi pahasti mennä pieleen, jos seuraa tarkkaan vaan noita ohjeita.
22.11.2008 21:49
54M1 kirjoitti:Ilmakuri irtoaa ihan vaikka ruuvimeisselillä vääntämällä. Ilmanputsarin vaahtomuovi elementti vain pois tieltä ja irroittelemaan. Helppo ja nopea piristys.
22.11.2008 21:59
24.11.2008 17:31
hilzzer kirjoitti:Viidenneksi, variaattorin prikkaa poistettaessa ruuvilukite siihen pulttiin mikä avataan! Irtoaa meinaan helposti 1000-2000 km jälkeen vaikka olisikin kiinnitettu 8 bar paineella pulttipyssyä hyväksikäyttäen. Itse kiinnitin sen 3 kertaa ennenkuin hain lukitteen. Pultin irtoaessa matka loppuu siihen ja se muovinen ilmanpyörityskaulus menee uusiksi. Maksaa joku 15e.
24.11.2008 20:43
24.11.2008 22:23
24.11.2008 22:44
25.11.2008 18:00