Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
21.6.2010 1:55
Paljon 2010 vuosimmalin stalker menee kurittomana? :o
21.6.2010 14:56
NukkuMatti kirjoitti:Paljon 2010 vuosimmalin stalker menee kurittomana? :o
Kai sä sillä 75 mittariin voit päästä.
21.6.2010 17:50
tietääkö kukaa et menekeekö typhonin osat stalkkeriin... ? esim jousi, etuvalomaski, takavalo. tollasta, ku oon ettiny easypartilta mut en löydä stalkkeriin paljo mitn.. et meneekö typhonin tai runnerin osia stalkkeriin ? =))
22.6.2010 18:59
jooses kirjoitti:tietääkö kukaa et menekeekö typhonin osat stalkkeriin... ? esim jousi, etuvalomaski, takavalo. tollasta, ku oon ettiny easypartilta mut en löydä stalkkeriin paljo mitn.. et meneekö typhonin tai runnerin osia stalkkeriin ? =))
Moottorin osista menee kaikki, takalamput ei mene. Esim kun etsit osia niin vertaa kiinnityskohtia vakioon, että onko ne samassa kohdassa.
8.7.2010 18:26
juu elikkäs on ilmennyt stalkkerissa sellainen ognelma että nopeuden noustessa yli 50 bensaa alkaa kulua aivan helvetisti. bensamittariin kattoessa näkee sen nuolen liikkuvan vaikka se on käytännössä mahotonta. samalla kierrokset nousee jotenkin epäilyttävästi. niin ja hukkaputki on poistettu.
22.7.2010 12:39
joo et stalkkeri 01 on joku ku ei käynisty pensaa saa, kipinää saa, tulppa vaihdettu ja puristukset on tallellaa et ei oo leipono. ite en tunne mopoa kovinkaa hyvi ku ostanu sen just
24.7.2010 2:08
Minulla itsellä on gilera stalkker nkd vuosimallia 2010 ja minulla on sellainen ongelma että kun siinä on 2 hukka putkiea ilmeisesti ja se toinen näyttää ihan normaalilta mutta se toinen on ohuempi ja menee sen tuulettimen ylä puolelle jonnekkin pieneen laatikkoon.. ja olen ajatellut ostaa tehoputken mutta en ole viitsinyt ottaa sitä toista hukka putkea pois kun en tiedä mitä tapahtuu. osaisiko joku kertoa mikä tämä kyseinen toinen hukkaputki on ja kertoa miten se toimii??
24.7.2010 2:37
santtu^_0 kirjoitti:Minulla itsellä on gilera stalkker nkd vuosimallia 2010 ja minulla on sellainen ongelma että kun siinä on 2 hukka putkiea ilmeisesti ja se toinen näyttää ihan normaalilta mutta se toinen on ohuempi ja menee sen tuulettimen ylä puolelle jonnekkin pieneen laatikkoon.. ja olen ajatellut ostaa tehoputken mutta en ole viitsinyt ottaa sitä toista hukka putkea pois kun en tiedä mitä tapahtuu. osaisiko joku kertoa mikä tämä kyseinen toinen hukkaputki on ja kertoa miten se toimii??
se "toinen hukkaputki" on SAS, pakokaasujen uudelleenkierrätysjärjestelmä
3.8.2010 20:59
ei enää mitään
Viimeksi muokannut imaSe päivämäärä 9.8.2010 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
9.8.2010 11:58
Onko -06vm stalkkereissa rajottava cdi?
11.8.2010 12:53
ManiAccel kirjoitti:se "toinen hukkaputki" on SAS, pakokaasujen uudelleenkierrätysjärjestelmä
SAS (Secondary Air System), eli toisioilmajärjestelmä ei ole pakokaasujen uudelleenkierrätysjärjestelmä, vaan katalysaattorin hapetusjärjestelmä. Se tuo pakoputkeen puhdasta ilmaa, jotta katalysaattori toimisi mahdollisimaan tehokkaasti.
Jos hommaa tehoputken, niin sen letkun/putken pois ottamisesti ei ole mopolle mitään haittaa ja se ei vaikuta mitenkään mopon toimintaan.
14.8.2010 14:46
Myykää joku mulle tehari?
21.8.2010 1:15
kkari kirjoitti:Myykää joku mulle tehari?
Tääl ois next-r jos kiinnostaa
7.9.2010 23:26
Sattuisko kukkaan tietämään, että saako mistää adapteria jolla sais Nakedii tangon ja tuo "tavallinen" ei sovi?
27.10.2010 17:03
Mitä kaikkii kuristuksii on stalkeris?
Ja paljo menis jos vaa vaihtais kisavariaattorin?