Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
5.5.2009 0:31
NuQQs kirjoitti:mistä löytäis mittarintaustoja x8r-x:ään,ois kiva vähän eri näköne saada...? saako muuten mittariston valoja säädeltyy erivärisiksi?:)
Taustoista en tiedä, mutta valojen tilallehan voi laittaa vaikka ledit...Niitähän on monia värejä.
15.5.2009 12:41
viri osia ois nyt myynnissä sika hintaan. malossi viri cdi, malossi deltaclutch kytkin, polinin kytkin kello, ilmanfiltteri, malossin pidemmät välitykset, polinin säätörulla setti, jotain vastapaine jousia ja kytkin jousia, rullia jotain eri painosii, arrechen suuttimii, vakio tuuletuslevy, multivari
tuning osia, vakio mittaristo hieman muokattu, vakio mittaristo katteet (vesihiottu) vakiosta modattu crossi stonga käy suoraan vakion paikalle, vakio tarakkateline(spoileri), vakio keskijalka
kaikki osat 250e + postikulut!!
OSTAKAA POIS pyörimästä nurkista.
16.5.2009 13:03
Multaki lähtee osia halvalla! Malossin CDI 60€, Leovince ZX 50€, Dellun 17,5mm kaasari 35€, läppii pyttyi kaikkee virihilpet on ku kysyy ja sit on kaikkii vakio osii, melkee kokonainen vakiohonda johon paperit lähtee 70€ ja siitä kaikkii osii saa ostella mut irtonaisena kalliimipia
Tinkivaraaki on toki;)
26.5.2009 12:23
Huoh, taas se leikkas..
28.5.2009 0:48
Mitkä on X-mallin vakio välit?Ois suunnitteilla uudet välitykset...Mitkäköhän ois parhaimmat, tälläselle paketille?
-Next-r tehari
-17,5mm lorttoni
-Polinin ilmanputsari
-Malossin vari (Ei ole multivari)
-Niitti katki
29.5.2009 18:52
kertokaahan joku insinööri että miten saan korotettuu pytyn iskupituutta kun uus mäntä ottaa kanteen kiinni -.-
1.6.2009 18:33
Otettiin tossa kaverin Hondasta hihna pois ja katottii et miten kuluneet rullat on ja vähän putsailtiin. Laitettiin sitten takas kaikki ja lähettiin ajamaan niin oli tavallaan kaikki vääntö hävinny, ei jaksanu lähtee liikkeelle millään, mut rengas ilmassa pyöri hyvin ja PITKÄN kiihytyksen jälkee mopo kulkikin ihan normaalisti. Eli mikä vois olla vikana tohon kiihtymättömyyteen?
7.6.2009 13:31
Gibellini kirjoitti:Otettiin tossa kaverin Hondasta hihna pois ja katottii et miten kuluneet rullat on ja vähän putsailtiin. Laitettiin sitten takas kaikki ja lähettiin ajamaan niin oli tavallaan kaikki vääntö hävinny, ei jaksanu lähtee liikkeelle millään, mut rengas ilmassa pyöri hyvin ja PITKÄN kiihytyksen jälkee mopo kulkikin ihan normaalisti. Eli mikä vois olla vikana tohon kiihtymättömyyteen?
siäl oli varmaa hihna jotenki huonosti tai jotai.. ittekki ku vaihdoin kokonaa uude hihnan ja menin testaamaa nii aluks ei kiihtyny minnekkää mut sit ku vähä lämmitteli nii läht paremmi
8.6.2009 10:51
Gibellini kirjoitti:Otettiin tossa kaverin Hondasta hihna pois ja katottii et miten kuluneet rullat on ja vähän putsailtiin. Laitettiin sitten takas kaikki ja lähettiin ajamaan niin oli tavallaan kaikki vääntö hävinny, ei jaksanu lähtee liikkeelle millään, mut rengas ilmassa pyöri hyvin ja PITKÄN kiihytyksen jälkee mopo kulkikin ihan normaalisti. Eli mikä vois olla vikana tohon kiihtymättömyyteen?
Varista se on kiinni, kävi vakiovarilla samalla tavalla.. laitoin multivarin ni ongelmat katos. Vakiovarilla meni joku 20sec kiihtyy täyteen vauhtiin ja kakspäällä ei päässy ylämäkeen ees liikkeelle?
10.6.2009 22:52
terve sanokaapa joku mikä suutin ois jees ku on malossin multivari, std kytkin ja niitti poesa. ja kaasari on 17,5 dellorto. ja sitte että kumpi vp jousi on jäykempi, malossin valkonen vai metrakitin violetti?
11.6.2009 16:26
moro! Eli laitoin kii ton gianelli teharin ja multivarin (niitti myös katkaistu). Nyt kun kiihdyttää ni kiekat lähtee eka nousee mut sit yhtäkkii laskee iha alas ja sit taas vähän ajan pääst lähtee nousee. Välil kiekat ei nouse ollenkaa ja kulkee vaa jotai 30 hana pohjas. Äskenki ku ajoin suoraa ni 66 ja sit ku tuli iso ylämäki ni 13... Suutin on 88 ja kaasari vakio 12mm
11.6.2009 18:05
ripeomg kirjoitti:moro! Eli laitoin kii ton gianelli teharin ja multivarin (niitti myös katkaistu). Nyt kun kiihdyttää ni kiekat lähtee eka nousee mut sit yhtäkkii laskee iha alas ja sit taas vähän ajan pääst lähtee nousee. Välil kiekat ei nouse ollenkaa ja kulkee vaa jotai 30 hana pohjas. Äskenki ku ajoin suoraa ni 66 ja sit ku tuli iso ylämäki ni 13... Suutin on 88 ja kaasari vakio 12mm
Kato onks vari ja hihna ja semmottiit kunnol siellä
11.6.2009 18:10
Irkus kirjoitti:ripeomg kirjoitti:moro! Eli laitoin kii ton gianelli teharin ja multivarin (niitti myös katkaistu). Nyt kun kiihdyttää ni kiekat lähtee eka nousee mut sit yhtäkkii laskee iha alas ja sit taas vähän ajan pääst lähtee nousee. Välil kiekat ei nouse ollenkaa ja kulkee vaa jotai 30 hana pohjas. Äskenki ku ajoin suoraa ni 66 ja sit ku tuli iso ylämäki ni 13... Suutin on 88 ja kaasari vakio 12mm
Kato onks vari ja hihna ja semmottiit kunnol siellä
Ok... mut ku vakioputkel toimi iha normisti (kulki jopa paremmi) ja sit yhtäkkii ku heitin teharin kii ni tuli tällane vika
12.6.2009 16:49
Nyt ei haluu kiertää loppuu vaa esim jos pyörä o jalalla ja vääntää hanan pohjaa ni se jää pätkii ehkä jossai 8000 kohal. Katoin ni hihna oli kyl iha hyvin kii. Nii ja ylämäes ei kulje ollenkaa...
Tulpan vaihdoin myös äsken ja ei auttanu. Tossaku vaihtaa ton malossin multivarin ni pitääkö se takaosa vaihtaa ollenkaa? siis se painejousi ja se levy mikä tulee sen päälle ku mulla sitä ei vaihdettu ollenkaa vaa pelkästää se etuosa?
13.6.2009 1:12
Ei sitä tartte vaihtaa.. Kuulostais silt et ois kaasarin säädöt päi vittua, näi ainaki miulla.. koita joku 84 suutin ja sit seosruuvi joku 2 kierrosta auki ja siitä lähet säätämään. Ja kaasarin vois putsaa kans.