Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

22.6.2008 21:05

Kokeile vakio rullilla.

22.6.2008 23:11

Sen kummempia nettiä selailematta ostin Kymco S8, vuosimallia 2007, mittarissa melkein 2000. Ihan kätevä peli, mukavan isokokoinen ja ihan tyylikkäänkin näköinen peli. Ainoa seikka on todellakin tuo laiskuus. Perehdyin enemmän tähän ketjuun ja infoboksinkin luin. Nyt pitäisi aloittaa ränssäys ;)

Eli ensimmäisenä mielessäni oli prikan poisto, mutta sitten selvisi että pitäisi ostaa uusi holkki ja ajattelin ensin kokeilla sen johdon katkomista CDi -boksista. Tietääkseni siellä menee enemmän kuin yksi johto, joten minkävärinen pitää poikkasta?

Ja sitten toinen kysymys koskien holkkia. Mistä saisi rajoittamattomia holkkeja Suomesta?

22.6.2008 23:15

Holkkeja saa maahantuojalta tai jälleenmyyjältä ja johto josta saa jonkun rajottimen pois on ilmeisesti violetti/punainen. Niitä on siellä kaks, mut ne on silti samaa johtoa.

22.6.2008 23:19

muqen kirjoitti:Niitä on siellä kaks, mut ne on silti samaa johtoa.


Eli ei välii kumman katkasee?

22.6.2008 23:21

Jompikumpi vaan. Ei oo välii kun se on samaa johtoa.

23.6.2008 13:30

Tänään sitten tutustuin variaattoriin. Holkki on ilmeisesti rattaan takana. Ratas taasen on suhteellisen kireällä mutterilla kiini. Kun sitä yrittää avata niin ratas pyörii mukana. Tungin pienen avaimen hampaisiin jotta se ei pyörisi ja yritin avata mutta se on todella tiukassa, ilmeisesti jollakin muullakin tavalla kiini.

Kuvaa kamerapuhelimella:

Kuva

23.6.2008 13:35

admiralasd kirjoitti:Tänään sitten tutustuin variaattoriin. Holkki on ilmeisesti rattaan takana. Ratas taasen on suhteellisen kireällä mutterilla kiini. Kun sitä yrittää avata niin ratas pyörii mukana. Tungin pienen avaimen hampaisiin jotta se ei pyörisi ja yritin avata mutta se on todella tiukassa, ilmeisesti jollakin muullakin tavalla kiini.

Kuvaa kamerapuhelimella:

Kuva


Sillä yhellä mutterilla se on vaa kiinni, mutta sen avaamisee tarvitaa pulttipyssy...

23.6.2008 13:38

jönks kirjoitti:sen avaamisee tarvitaa pulttipyssy...


mutta eikös ratas silti pyöri mukan?

23.6.2008 13:56

admiralasd kirjoitti:
jönks kirjoitti:sen avaamisee tarvitaa pulttipyssy...


mutta eikös ratas silti pyöri mukan?


Se pyssy on nii voimakas ettei se kerkee pyörii mihinkää... Sillä se lähtee aivan varmasti

23.6.2008 15:19

tietopankissa sanottii että ei kannata lähtee cdi boksin rajotinta poistaan. Onko kukaan poistanu ja millasia kokemuksia on?

23.6.2008 15:25

Eks jossain vaiheessa sanoi et sen holkki virityksen voi tehdä niin, että kääntää sen väärin päin ja pistä sen paksumman kohan rullakupin sisälle??? Onko tälläinen tapaa jotenkiin haitallinen ja toimiiko se samalla tavalla kuin se kuriton holkki?

23.6.2008 16:06

nooni, rohkasin mieleni ja katkoin sen rajottimen johron cdi:stä. Ei se paljoa tuonu mittariin lisää mutta kyllä sen huomaa. Sähköt pelasivat normalisti eikä ainakaa vielä leiponu ;)

23.6.2008 16:44

admiralasd kirjoitti:nooni, rohkasin mieleni ja katkoin sen rajottimen johron cdi:stä. Ei se paljoa tuonu mittariin lisää mutta kyllä sen huomaa. Sähköt pelasivat normalisti eikä ainakaa vielä leiponu ;)


Ai siis,,, katkaisit johdot mutta siul on viel on se holkki paikalla joka kuristaa??? Mitä eroa huomasit??

23.6.2008 19:07

IG kirjoitti:Ai siis,,, katkaisit johdot mutta siul on viel on se holkki paikalla joka kuristaa??? Mitä eroa huomasit??


nii. kyllä se vähän lujempaa kulkee ;)

23.6.2008 19:38

admiralasd kirjoitti:
IG kirjoitti:Ai siis,,, katkaisit johdot mutta siul on viel on se holkki paikalla joka kuristaa??? Mitä eroa huomasit??


nii. kyllä se vähän lujempaa kulkee ;)



Eikös kone huutaa??? Entäs kiihtyvyys...?